Android, dzwonki, problem

Data: 2012-11-11 20:53:21
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 11.11.2012 19:17, frank drebin pisze:
Pomóżcie bo mi już ręce opadaj±.

Mam sobie SE Xperia Arc S.
Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemożebnie.
Otóż z jakich¶ nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni
przypisanymi do kontaktów dzwonkami tylko odpala domy¶lny dzwonek.
Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu
(mam roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie maj± systemowe
dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jaki¶ czas telefon odpala dzwonek domy¶lny.
O co tu chodzi?

to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

Data: 2012-11-11 21:48:54
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomo¶ci news:k7ovnf$e6p$1node1.news.atman.pl...
[...]

o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko kilka(na¶cie) przypadków.
My¶lałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kart± pamięci (mimo że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzn±. Ale problem jest nadal.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-11-13 16:56:25
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 11.11.2012 21:48, frank drebin pisze:
[...]

mialem to na dolaczonej karcie (chyba class 4) i mialem to tez na dokupionej class10. malo tego ostatnio mialem cos takiego, ze nagle telefon bez powodu zaczal dzwonic/odgrywac ten standardowy dzwiek bez powodu. nie dalo sie tego w zaden sposob zatrzymac/wylaczyc, dopiero wylaczenie telefonu pomoglo :)

Data: 2012-11-13 18:21:48
Autor: Pszemol
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości
W dniu 11.11.2012 19:17, frank drebin pisze:
Pomóżcie bo mi już ręce opadają.
Mam sobie SE Xperia Arc S.
Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemoĹĽebnie.
Otóż z jakichś nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni
przypisanymi do kontaktów dzwonkami tylko odpala domyślny dzwonek.
Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu
(mam roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie mają systemowe
dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jakiś czas telefon odpala dzwonek domyślny.
O co tu chodzi?
to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko
kilka(naście) przypadków.
Myślałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kartą pamięci
(mimo że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzną. Ale
[...]

Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

Data: 2012-11-13 18:45:18
Autor: W
Android, dzwonki, problem
Pszemol wystukał, co następuje:

[...]

to mapy już zostały poprawione czy raczej Apple szykuje pozew przeciwko ostatniemu kataklizmowi, który nawiedził NYC że bezczelnie splagiatował ich mapy? ;-p

Data: 2012-11-13 19:30:14
Autor: J.F
Android, dzwonki, problem
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

Mowisz ?
To gdzie jest lista upgradow ios i poprawionych bledow ?

Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to zobacze  :-)

J.

Data: 2012-11-14 04:52:48
Autor: Pszemol
Android, dzwonki, problem
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na stronie apple.com jest zestawie zmian i poprawek w ostatniej
wypuszczonej.
Jest też pełna lista ładnie zebrana na wikipedii pod hasłem iOS.

Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to zobacze  :-)

Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi!

Data: 2012-11-15 20:05:34
Autor: K
Android, dzwonki, problem
W dniu 13.11.2012 19:21, Pszemol pisze:

Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

a pupa cie nie boli?

Android, dzwonki, problem