Android, dzwonki, problem

Data: 2012-11-12 10:16:24
Autor: atm
Android, dzwonki, problem
  System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
raz na jaki¶ czas telefon odpala dzwonek domy¶lny.
O co tu chodzi?

Moze cos z radzieckich rozwiazan: po prostu podmien dzwonek domyslny na ten, ktory chcesz miec.

Data: 2012-11-12 11:49:28
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
U¿ytkownik "atm" <_@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k7qepb$qv4$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie ³apiesz o co mi chodzi.
Generalnie jestem cz³owiekiem, który nie goni do telefonu na ka¿dy dzwonek (chyba ¿e mam fon w kieszeni).
Ale jest kilka osób dla mnie wa¿nych i te osoby (4 sztuki) maj± przypisane inne dzwonki, po to, ¿ebym ich nie ignorowa³ kiedy nie mam ochoty odbieraæ a ca³a masa innych kontaktów ma dzwonek domy¶lny.
Jak pisa³em, system dzia³a ale na 90%

--
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy.

Data: 2012-11-12 11:56:26
Autor: J.F
Android, dzwonki, problem
U¿ytkownik "frank drebin"  napisa³ w wiadomo¶ci
Jak pisa³em, system dzia³a ale na 90%

A patrzyles na rejestr polaczen przychodzacych ?
Moze to jakis numer z numeracja - raz 486xxx,  raz 6xxx, raz 06xxx, raz 00486xxx.

Przy czym sam telefon moze patrzec na koncowke i w rejestrze dobrze identyfikowac.

J.

Data: 2012-11-12 17:08:02
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50a0d5dc$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

te numery to ¿ona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie siê nie dubluj± i kontakty wy¶wietlaj± siê prawid³owo. Problem dotyczy ka¿dego z wy¿ej wymienionych przeze mnie.
Dzi¶ rano dzwoni do mnie brat i poszed³ dzwonek systemowy domy¶lny. Za 3 minuty dzwoni ponownie i ju¿ poszed³ dzwonek przypisany. A¿ mi siê ci¶nienie podnios³o.

--
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy.

Data: 2012-11-12 17:10:06
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

[...]

probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

Data: 2012-11-12 17:21:38
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
U¿ytkownik "atm" <_@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k7r711$jrc$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie ale co to mo¿e daæ? Ten dzwonek systemowy domy¶lny to tak¿e dzwonek przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego folderu czyli system/media/ringtones.

--
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy.

Data: 2012-11-12 17:23:32
Autor: atm
Android, dzwonki, problem

[...]

Wiesz, problem jest na tyle nietypowy, ze czasem takie dziwaczne rozwiazanie moze sie sprawdzic.

Data: 2012-11-12 19:54:44
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 17:21, frank drebin pisze:
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
te numery to żona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i
poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie siÄ™ nie dublujÄ… i kontakty
wyświetlają się prawidłowo. Problem dotyczy każdego z wyżej wymienionych
przeze mnie.
Dziś rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domyślny. Za 3
minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się
ciśnienie podniosło.
probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domyślny to także dzwonek
przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego
folderu czyli system/media/ringtones.

Dlaczego .ogg, a nie mp3?

Data: 2012-11-12 21:02:38
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "ZBK" <zbk@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7rgmj$u0b$1node1.news.atman.pl...
[...]

jak wrzuciłem mp3 to fon nie widział ich w systemowych dzwonkach. Dopiero jako .ogg (tak jak systemowe) pliki były widzialne
..

Data: 2012-11-12 21:31:39
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 21:02, frank drebin pisze:
[...]

Ja mam te, które uzywam w telefonie i dodatkowo na karcie pamięci (żeby mieć w razie czego). Używam dzwonków mp3.
Przeczytaj instrukcję do swojego telefonu, może czegoś więcej się dowiesz?

zbk

Data: 2012-11-13 01:47:11
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
[...]

A jak wskażesz jakieś mp3 z karty pamięci to co? Nie przypisują si do konkretnej osoby? U mnie działa.

--
animka

Data: 2012-11-13 22:08:42
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7tfb9$rlp$1node1.news.atman.pl...
[...]

powtórzę kolejny raz.
Działa ale 8-9 razy na 10. Jak każde pozostałe rozwiązanie.

Data: 2012-11-12 19:51:53
Autor: ZBK
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 17:08, frank drebin pisze:
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Użytkownik "frank drebin"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Jak pisałem, system działa ale na 90%
[...]

W takim razie zamiast ustalania dzwonków wybierz dla każdego ważnego kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i już.
Jak nie masz obrazków w telefonie to sobie skompletuj jakieś i zapisz np. na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do jakiegoś kontaktu...i tak po kolei dla każdego kontaktu.

Data: 2012-11-12 21:06:17
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "ZBK" <zbk@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7rgmi$1tq$1node2.news.atman.pl...
[...]

ale ja nie potrzebuję obrazków bo wzrok mam dobry. Dodatkowo, w domu telefon przez większość czasu leży na półce w innym pokoju. No i to rozwiązanie nie wyjaśnia dlaczego tak się dzieje.

Data: 2012-11-13 01:48:30
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-12 21:06, frank drebin pisze:
[...]

To wsadź te osoby niechciane do blokowanych.

--
animka

Data: 2012-11-13 22:13:06
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7tfb9$rlq$1node1.news.atman.pl...
[...]

to nie sÄ… niechciane osoby.
To są kontakty "drugiej kategorii" których nie muszę, nie chcę lub nie mogę odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
PrzeciwieÅ„stwem sÄ… kontakty "pierwszej kategorii" które majÄ… najwyższy priorytet odbioru  :)

Data: 2012-11-14 00:52:30
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-13 22:13, frank drebin pisze:
[...]

Przeciwieństwem są kontakty "pierwszej kategorii" które mają najwyższy
priorytet odbioru  :)

Może masz w telefonie coś takiego, żeby wybrać gdzie są domyślnie pliki: czy na karcie, czy w telefonie.

Ja już mialam walniętą kartę pamięci kupioną na Allegro i telefon często nie mogł się z nia skomunikować. Myślałam, ze to telefon ma wadę, ale po jakimś czasie przekonałam się, że wadę to ma karta pamięci.

--
animka

Data: 2012-11-14 12:04:18
Autor: frank drebin
Android, dzwonki, problem
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k7umgq$571$1node1.news.atman.pl...
[...]
telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do jakiegoÅ›
[...]

Animka, wiem że masz szczere chęci ale wszystko to robiłem o czym pisałem już kilkukrotnie w tym temacie

Data: 2012-11-14 12:25:36
Autor: Animka
Android, dzwonki, problem
W dniu 2012-11-14 12:04, frank drebin pisze:
[...]

Wez Ty chłopaku wpisz w google nazwę swojego telefonu i pokaże Ci się tyle linków z forami, że będziesz miał w czym wybierać w pomocy.

--
animka

Android, dzwonki, problem