Android - force roaming - jest takie cos?

Data: 2011-05-20 10:11:54
Autor: G Nowak
Android - force roaming - jest takie cos?
Witam,
Sa dwie sieci - domowa i roaming krajowy. Oczywiscie telefon bedzie laczyl sie do sieci domowej olewajac fakt, iz przy marnym zasiegu nie da sie ani rozmawiac ani uzywac internetu. Czy da sie zmusic telefon z Androidem (CM7) by traktowal obydwie sieci na rowni?

--
Pozdr

Data: 2011-05-20 11:21:12
Autor: Big Brother
Android - force roaming - jest takie cos?

Uzytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ir5b7f$1cc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A reczny wybór sieci nie dziala? W I5800 mam na sztywno wybrana siec nieujemna i jakos nie próbuje sie do P4 przelaczyc, bo to o ten przypadek chyba chodzi.

--
Big Brother

Data: 2011-05-20 12:03:10
Autor: G Nowak
Android - force roaming - jest takie cos?
A reczny wybór sieci nie dziala? W I5800 mam na sztywno wybrana siec nieujemna i jakos nie próbuje sie do P4 przelaczyc, bo to o ten
przypadek  chyba chodzi.

Reczny wybor dziala ale sa miejsca, gdzie dziala siec A i miejca, jak np. masywny budynek z BTSem sieci B na dachu (tam mozliwosc odbioru innych sieci dopiero po wystawieniu glowy przez okno). U Ciebie pewnie jest prosciej, AFAIK w kwestii zasiegu Plus bije P4 na glowe.

--
Pozdr

Data: 2011-05-23 06:47:58
Autor: Big Brother

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ir5ho2$luh$1inews.gazeta.pl...

Reczny wybor dziala ale sa miejsca, gdzie dziala siec A i miejca, jak np. masywny budynek z BTSem sieci B na dachu (tam mozliwosc odbioru innych sieci dopiero po wystawieniu glowy przez okno).

No to specyficzne warunki.

U Ciebie pewnie jest prosciej,

Zdecydowanie, choć sporo się poruszam po kraju.

AFAIK w kwestii zasiegu Plus bije P4 na glowe.

Gdyby było odwrotnie, nie byłoby roamingu krajowego w Plusie.

--
Big Brother

Data: 2011-05-26 01:03:08
Autor: m_ka
[...]

Da sie. Niestety, bezposredniego sposobu nie podam.
Mialem podobny do w/w problem, bo mieszkam na skraju zasiegu sieci P4, ale w przyzwoitym Plusa.
Po powrocie do domu bylem w zasadzie niedostepny, bo telefon uparcie trzymal sie Play, mimo braku mozliwosci prowadzenia rozmów.
W koncu cierpliwosc mi sie skonczyla i oddalem go do serwisu podajac powód usterki - brak automatycznego przelaczania sie w roamingu wewnetrznym.
Po 2 tyg. fonik wrócil ze zreinstalowanym systemem, z pozoru bez zadnych zmian. Z wyjatkiem jednej - w wyszukiwarce sieci pojawily sie 2 sieci o nazwie Play ;) zamiast wczesniejszych Plus i P4. Od tego momentu moge nawet stojac w poblizu bts P4 byc w Plusie i jest wszystko ok. Wiem w jakiej sieci jestem tylko po wygaszaczu: pokazuje Play dla P4 lub Play|Play dla Plusa. Wyszukiwanie sieci jest caly czas w automacie.

pzdr
MK

Data: 2011-05-27 19:32:28
Autor: G Nowak
[...]

Moglbys wspomniec model telefonu / wersje softu?

Z gory dzieki.

--
Pozdr

Android - force roaming - jest takie cos?