Android - "how to"

Data: 2012-08-29 22:52:55
Autor: Irek N.
Android - "how to"
Ja wiem, że moja rada będzie trochę nie taka jakiej sobie życzysz, ale pomimo tego sprawdź, jeżeli możesz.

Przetestuj jakikolwiek telefon z aplikacją HTC Sense. Może zmienisz telefon.

Mam podobne do Twoich problemy, po prostu idiotyczna obsługa telefonu w ... telefonie. Jak ktoś jest przyzwyczajony, to go nie boli i pewnie nawet nie zrozumie dlaczego tak piszę.

Miałem HTC i bardzo mi brakuje interfejsu jaki tam miałem. Gdyby dało się zainstalować Sense na Samsungu, było by chyba perfekto.

Irek.N.

Data: 2012-08-30 00:06:22
Autor: Qlfon
Android - "how to"
W dniu 2012-08-29 22:52, Irek N. pisze:
[...]

... telefonie. Jak ktoÅ› jest przyzwyczajony, to go nie boli i pewnie
nawet nie zrozumie dlaczego tak piszÄ™.

Miałem HTC i bardzo mi brakuje interfejsu jaki tam miałem. Gdyby dało
się zainstalować Sense na Samsungu, było by chyba perfekto.

Irek.N.
Dlatego właśnie napisałem, że podejrzewam nakładkę TW na Andka. miałem niedawno HTC Evo3D i to był mój pierwszy kontakt z androidem obok iOS na 3GS i jakoś nie kojarzę, żebym tam miał taki "problem". Dostałem SII służbowego i HTC poszedł do szwagra, spory błąd pomimo teoretycznej wyższości SII nad Evo. Sense do TW to niebo a ziemia, poszperam po forach, może jakiś sposób znaleźli:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-08-30 00:29:27
Autor: atm
Android - "how to"

[...]

Po googlaniu: sense i9100 sporo wyskakuje linkow, to jeden z nich:
http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-i9100-mod-htc-sense-3-5-4-0-dla-galaxy-s2
Pytanie czy w pakiecie dostaniesz rowniez phone.apk czy jakkolwiek sie to zwie w tym wypadku z HTC.

Data: 2012-08-30 08:36:18
Autor: Marx
Android - "how to"
portowanie Sense nie ma sensu, szkoda czasu na szukanie.
Można po prostu zamiast TW launchera zainstalować inny launcher albo po prostu inny ROM czy wręcz Cyanogena czy MIUI.
Choć przyznam szczerze że nie znalazłem jeszcze sensownego launchera mimo przetestowania chyba z 10 różnych, a ten od Samsunga wcale nie jest na tym tle taki zły
Marx

Data: 2012-08-30 09:09:56
Autor: atm
Android - "how to"
On 2012-08-30 08:36, Marx wrote:
[...]

Ok, ale co ma launcher do aplikacji telefonicznej z ktora Qlfon ma problem?

Data: 2012-08-30 11:33:46
Autor: Marx
Android - "how to"
On 30.08.2012 09:09, atm wrote:
On 2012-08-30 08:36, Marx wrote:
[...]

a pewnie nic :), zbyt mało poczytałem.. ;)
Marx

Android - "how to"