Android i 64-bitowy processor

Data: 2014-08-17 11:06:11
Autor: paskuda03
Android i 64-bitowy processor

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lsggfk$2iu$1dont-email.me...
Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy procesor
oparty o architekturę ARM.

Jest to pierwszy 64-bitowy procesor ARM montowany w masowo produkowanych
urządzeniach konsumenckich.

Minął już rok od premiery iPhone5S, za parę dni premiera iPhone6,
prawdopodobnie z nową generacją procesora...

Który obecnie produkowany smartfon z Androidem na pokładzie zbudowany jest
z 64-bitowym procesorem?
Czy najnowsza wersja Andka w ogóle wspiera architekture 64-bitową?

Uwaga!
Klient który wykazuje objawy niezdrowego przywiązania do urządzenia,
platformy, systemu,  operacyjnego,
przywiązania będącego w rzeczywistości uzależnieniem,
- to człowiek chory, ubezwłasnowolniony.
Nie jest w stanie w pełni kontrolować swojego postępowania.
Nie może wyobraziś sobie świata i życia bez obiektu kultu.
Prawdopopdobnie nie zdaje spobie sprawy ze swojej choroby, albo też świadomie
ignoruje objawy, zupełnie jak palacz, alkocholok, czy narkoman.
Ale medycyna współczesna poczyniła znaczne postępy w dziedzinie leczenia uzależnień.
Są już możliwości zdiagnozowania i zapewne kliniki leczące tę przypadłość.
http://www.huffingtonpost.com/2013/03/22/iphone-addiction-6-signs-_n_2931662.html
http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/9-signs-youre-iphone-addict
http://www.mizwhiz.com/protecting-children/how-to-prevent-iphone-addiction.html
http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/are-you-addicted-to-your-iphone-and-is-it-screwing-up-your-life-677867
http://forums.imore.com/iphone-4/212635-top-10-signs-cell-phone-addiction.html
;-)

--
Paskuda03

Data: 2014-08-17 11:22:31
Autor: rs
On 8/17/2014 5:06 AM, paskuda03 wrote:

[...]

a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

Data: 2014-08-17 10:50:02
Autor: A.L.
Android i 64-bitowy processor

Uytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomoci
Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy
procesor
oparty o architektur ARM.

Jest to pierwszy 64-bitowy procesor ARM montowany w masowo produkowanych
urzdzeniach konsumenckich.

Min ju rok od premiery iPhone5S, za par dni premiera iPhone6,
prawdopodobnie z now generacj procesora...

Ktry obecnie produkowany smartfon z Androidem na pokadzie zbudowany
jest
z 64-bitowym procesorem?
Czy najnowsza wersja Andka w ogle wspiera architekture 64-bitow?

Uwaga!
Klient ktry wykazuje objawy niezdrowego przywizania do urzdzenia,
platformy, systemu,  operacyjnego,
przywizania bdcego w rzeczywistoci uzalenieniem,
- to czowiek chory, ubezwasnowolniony.
Nie jest w stanie w peni kontrolowa swojego postpowania.
Nie moe wyobrazi sobie wiata i ycia bez obiektu kultu.
Prawdopopdobnie nie zdaje spobie sprawy ze swojej choroby, albo te
wiadomie
ignoruje objawy, zupenie jak palacz, alkocholok, czy narkoman.
Ale medycyna wspczesna poczynia znaczne postpy w dziedzinie leczenia
uzalenie.
S ju moliwoci zdiagnozowania i zapewne kliniki leczce t przypado.
[...]

a te linki, to jak si maja do tematu wtku? <rs>

ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku

A.L.

Data: 2014-08-17 12:00:06
Autor: rs
On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

a te linki, to jak si maja do tematu wtku? <rs>

ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku
A.L.

jeli masz na myli swoje posty, to zgadzam si z tob w 100%. <rs>

Data: 2014-08-17 11:41:57
Autor: A.L.
Android i 64-bitowy processor
On Sun, 17 Aug 2014 12:00:06 -0400, rs <no.address@no.spam.info>
wrote:

On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

a te linki, to jak si maja do tematu wtku? <rs>

ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku
A.L.

jeli masz na myli swoje posty, to zgadzam si z tob w 100%. <rs>

Dziekuje za uznanie. A.L.

Data: 2014-08-17 13:18:08
Autor: rs
wrote:

On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

a te linki, to jak si maja do tematu wtku? <rs>

ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku
A.L.

jeli masz na myli swoje posty, to zgadzam si z tob w 100%. <rs>

Dziekuje za uznanie.

A.L.

ale prosz tylko nie rb tego wicej. <rs>

Data: 2014-08-17 16:38:40
Autor: A.L.
Android i 64-bitowy processor

wrote:

On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

[...]

No nie wiem. Jestem lasy na pochwaly :)

A.L.

Data: 2014-08-18 11:18:48
Autor: rs

wrote:

On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

[...]

i takie wanie opinie wygaszasz, jakby w lasach mieszka. <rs>

Data: 2014-08-17 11:26:49
Autor: Pszemol
Android i 64-bitowy processor
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:53f0c8ba$0$58683$c3e8da3$12bcf670news.astraweb.com...
[...]
;-)

a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

Nie wiesz że jak się coś okrasi " ;-) " to jest to ubezpieczenie
potem na każdą okazję i największa bzdura NTG przejdzie? :-)))

Data: 2014-08-17 17:51:12
Autor: paskuda03
Android i 64-bitowy processor

a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

Podniecacie się procesorami 64 bitowymi i licytujesie się
nieskończonymi możliwościami systemów operacyjnych,
a tymczasem jesteście (a może i jesteśmy) zmanipulowanymi
przez media i naganiaczy klientami wydającymi krocie
na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.
A może święta wojna której elementem są posty na grupie
pl.misc.telefonia.gsm to tylko element walki o klienta i
grą marketingowców. Jednym z elementów składowych
strategii reklamowej jakiejś wielkiej światowej marki...
Podobno jest to uleczalne zarówno zakupoholizm jak i
uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.
;-)

--
Paskuda03

Data: 2014-08-17 11:26:27
Autor: Pszemol
"paskuda03" <paskuda03@paskudny-adres-nieznany-serwer.pl> wrote in message news:lsqj1i$1r8$1dont-email.me...
na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.

Jak to obliczyłeś, Watsonie?
Czy może mierzysz moje wykorzystanie możliwości iPhone4
swoją miarą?

Data: 2014-08-17 11:57:55
Autor: rs
On 8/17/2014 11:51 AM, paskuda03 wrote:

[...]

ty kolejny(a), ktory sobie ambone tutaj zaintalawale(a)s
powtorze pytanie. jak sie ma twoj post do tematu watku?
<rs>

Data: 2014-08-17 18:04:39
Autor: J.F.

Użytkownik "paskuda03"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lsqj1i$1r8$1@dont-email.me...
[...]

Sadzac po temperaturze samsunga, to wykorzystuje go na 100% :-)

Choc prawde powiedziawszy to jego wina, bo w zupelnosci wystarczyloby 10-20% ..

J.

Data: 2014-08-17 18:17:38
Autor: Alf/red/
On 17/08/14 17:51, paskuda03 wrote:
zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %. [...]
uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.

Polać Paskudzie!

Miałem Nokia E52. Było super. Niestety korpo powiedziała: wicie rozumicie, ale teraz to my używamy takich androidów. Będziecie zadowoleni.
No i "jestem":
- przestałem móc synchronizować kalendarz firmowy. Teraz podobno też mogę, ale wyłącznie przez internet, co wywołuje taką listę koniecznych dodatków i zabezpieczeń, że mi się odechciewa.
- żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może przejść z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć
- żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.
- żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

To co ja mam z tego smart?

--
Alf/red/

Data: 2014-08-17 11:22:45
Autor: A.L.
Android i 64-bitowy processor
On Sun, 17 Aug 2014 18:17:38 +0200, Alf/red/ <fake_1408@ump.waw.pl>
wrote:

On 17/08/14 17:51, paskuda03 wrote:
zabawki ktrych moliwoci wykorzystacie w 2 %. [...]
uzalenienie od coraz to nowych byszczcych zabawek.

Pola Paskudzie!

Miaem Nokia E52. Byo super. Niestety korpo powiedziaa: wicie rozumicie, ale teraz to my uywamy takich androidw. Bdziecie zadowoleni.
No i "jestem":
- przestaem mc synchronizowa kalendarz firmowy. Teraz podobno te mog, ale wycznie przez internet, co wywouje tak list koniecznych dodatkw i zabezpiecze, e mi si odechciewa.
- eby mc zadzwoni pod najczstsze numery, to ju nie mog wymaca klawiszka. Musz odblokowa, wej do zielonej suchawki, by moe przej z zakadki "lista" do zakadki "klawiatura", i dopiero nacisn
- eby mc zainstalowa cokolwiek, musz powiedzie jakim dwm obcym firmom kto ja jestem i zgodzi si na ledzenie mnie. Wic nie instaluj.
- eby cign z telefonu zdjcie na komputra, to musz to zrobi przez przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chc.

To co ja mam z tego smart?

Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
technologii wygrywa kolorowe badziewie.

A.L.

Data: 2014-08-17 13:18:51
Autor: rs
On 8/17/2014 12:22 PM, A.L. wrote:
Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
technologii wygrywa kolorowe badziewie.

A.L.

ech. ty i te twoje redniowieczne mdroci. <rs>

Data: 2014-08-17 19:44:14
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 19:18, rs pisze:

Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
technologii wygrywa kolorowe badziewie.

A.L.

ech. ty i te twoje średniowieczne mądrości. <rs>

Mam takie samo zdanie, w technologii wygrywa kolorowe badziewie.
A trochę OSów mobilnych w życiu miałem. Jak dla mnie niedoścignionym ideałem jest MeeGo z N9 :-) Droidowi dużo brakuje do tej funkcjonalności.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-08-17 13:58:14
Autor: rs
On 8/17/2014 1:44 PM, ALEX Alpha MR wrote:> W dniu 2014-08-17 19:18, rs pisze:

> Mam takie samo zdanie, w technologii wygrywa kolorowe badziewie.

sygnały dymne, to było to, nie?
mój telefon jest np. cały czarny. czarny to tez kolor. znaczy się też badziewie?

> A trochę OSów mobilnych w życiu miałem. Jak dla mnie niedoścignionym
> ideałem jest MeeGo z N9 :-) Droidowi dużo brakuje do tej funkcjonalności.

i co z tym zrobicie? ano nic. będziecie się stresować i pomstować na nowe technologie i wymrzecie tak jak wymarły te OSy, które wspominacie z takim rozrzewnieniem. <rs>

Data: 2014-08-17 20:19:13
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 19:58, rs pisze:

 > Mam takie samo zdanie, w technologii wygrywa kolorowe badziewie.

sygnały dymne, to było to, nie?

Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były. Teksty że Droid to jakiś postęp i ułątwienie to bajki.

> [...]

i co z tym zrobicie? ano nic. będziecie się stresować i pomstować na
nowe technologie i wymrzecie tak jak wymarły te OSy, które wspominacie z

Niby dlaczego mam wymrzeć? Droida też można mieć i używać, ale do MeeGo to wiele mu brakuje. Skoro zakochałem się w smartfonach i nie wyobrażam sobie powrotu do telefonu, zostaje mi Droid/iOS. Ale mam prawo do swojego zdania i nie mam obowiązku piać peanów o Droidzie, kiedy widzę jak jest koślawy i nieudolny.

Data: 2014-08-17 13:45:25
Autor: Pszemol
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:53f0f227$0$2370$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.

Widgety miały? :-)

Data: 2014-08-17 21:08:49
Autor: Alf/red/
Android i 64-bitowy processor
On 17/08/14 20:45, Pszemol wrote:
Widgety miały? :-)

Ha ha ha, miały. Na E52 (i nie pamiętam czy na E51 aby nie też) miałem wyświetlone bieżące wydarzenia kalendarza, powiadomienia o emailach, wskaźnik znalezionej sieci wifi, jeszcze coś tam. No i oczywiście SMS, budzik, godzina, i takie tam pierdółki.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-17 21:16:48
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 20:45, Pszemol pisze:

> [...]

Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo
byś się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.

Oczywiście że miały. Sądzisz że widgety to wynalazek Droida?
ATSD nie nazywaj mnie nerdem. Ja jestem tylko zwykłym użytkownikiem, do nerda to mi bardzo daleko. Niestety.

Data: 2014-08-17 15:02:19
Autor: rs
On 8/17/2014 2:19 PM, ALEX Alpha MR wrote:

> [...]

się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.
Teksty że Droid to jakiś postęp i ułątwienie to bajki.

a tak. tak. rower też jest łatwiejszy w używaniu niż motor.

[...]

wiesz, to takie sentymenty. w tej chwili jakość platformy tworzy, jakość pobieranych na nią appow i jakość hardware. ile i jakie masz appy na Symbiana? na jakim hardwarze to można popchnąć?

[...]

ależ prawdo do zdania oczywiście możesz mieć, ale jak pisze wyżej, jest to MZ na bazie sentymentów. albo tak jak w innym wątku jest mowa o wodoszczelności telefonu. jedni będą narzekać, że takie czy inne telefony są koślawe i nieudolne bo nie są wodoszczelne. innym ta funkcja w ogóle nie będzie potrzebna.

ok. to napisz konkretnie co wg ciebie jest nieudolne w Androidach/iOS i co im brakuje do Symbiana czy MeeGo? będziemy wiedzieć co wymagać w następnych wersjach od tych, którzy z nas swoich fanbojow zrobili. <rs>

Data: 2014-08-17 21:30:27
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 21:02, rs pisze:

> [...]

Teksty że Droid to jakiś postęp i ułątwienie to bajki.

a tak. tak. rower też jest łatwiejszy w używaniu niż motor.

A co Ty wiesz o Symbianie i MeeGo? Miałeś to kiedykolwiek?

[...]

To że coś jest popularne, wcale nie znaczy że jest dobre.

  na jakim hardwarze to można popchnąć?

1x512 MHz, 512 MB. Osiągał taką płynność jakiej nie osiągnie Droid z ośmioma rdzeniami i dziesiątkami gigabajtów ramu.

[...]

I sądzisz że jestem jedynym sentymentalnym?

ok. to napisz konkretnie co wg ciebie jest nieudolne w Androidach/iOS i
co im brakuje do Symbiana czy MeeGo? będziemy wiedzieć co wymagać w
następnych wersjach od tych, którzy z nas swoich fanbojow zrobili. <rs>

I tak tego nie naprawicię, więc próżny móój trud. Skrajnie nieudolne zarządzanie uprawnieniami i nieustanne szpiegowanie. To się kiedykolwiek zmieni?

Data: 2014-08-17 15:50:22
Autor: rs
On 8/17/2014 3:30 PM, ALEX Alpha MR wrote:

> [...]

a tak. tak. rower też jest łatwiejszy w używaniu niż motor.
A co Ty wiesz o Symbianie i MeeGo? Miałeś to kiedykolwiek?

nie. nie mialem. dlatego pytam nizej i uzyskalem odpowiedz jakiej sie spodziewalem.

[...]

tia. to taka fraza wytrych. dokladnie mozna powiedziec, ze to ze cos jest malo popularne nie znaczy, ze jest dobre. i pare innych mutacji tej frazy. jak kazde uogolnienie, jest ulomne z definicji.

  na jakim hardwarze to można popchnąć?
1x512 MHz, 512 MB.

chodzi mi o sprzet, ktory bedzie dostepny, w miare tani i obslugiwany przez provideorw. i teraz, skoro te systemy sa takie swietne, to dlaczego przy nich nie zostales przy nich?

  Osiągał taką płynność jakiej nie osiągnie Droid z
ośmioma rdzeniami i dziesiątkami gigabajtów ramu.

jasne. jasne. znazcy sie musial reagowac zanim jeszcze user zdecydowal co chce zrobic.

[...]

o tak? wspominasz wyżej o popularnosci. uwazaj, bo jak sie zapedzicie, to moze i symbian stanie sie popularny i co wtedy bedzie? nie bedzie juz dobry?

[...]

tak właśnie sądziłem. no ale skoro sie boisz szpiegowania, to ja przepraszam i juz nic wiecej nie mowie. <rs>

Data: 2014-08-17 22:06:21
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 21:50, rs pisze:

> [...]

A co Ty wiesz o Symbianie i MeeGo? Miałeś to kiedykolwiek?

nie. nie mialem. dlatego pytam nizej i uzyskalem odpowiedz jakiej sie

A czego się spodziewałeś? Tobie się wydaje że smartfony powstały z Droidem? No to Cię zmartwię, Symbian i Meego istniały wieki wcześniej, Symbian może miał swoje wady, ale MeeGo było genialnie intuicyjne i proste.

[...]

A Twoje nie jest ułomne. Różnica między nami polega na tym że ja miałem Symbiana, MeeGo, Windows Mobile, a ty nie masz zielonego pojęcia o tych OSach. Taka drobna różnica.

[...]

Bo Nokia je zamordowała.

  Osiągał taką płynność jakiej nie osiągnie Droid z
ośmioma rdzeniami i dziesiątkami gigabajtów ramu.

jasne. jasne. znazcy sie musial reagowac zanim jeszcze user zdecydowal
co chce zrobic.

Wyobraź sobie że to były systemy, której genialności Droid nigdy nie osiągnie.

[...]

Symbian umarł. Niestety. Gdyby był wspierany nigdy nie przesiadłbym się na takie gówno jak Droid. No może na MeeGo :-)

[...]

Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

Data: 2014-08-17 16:31:01
Autor: rs
On 8/17/2014 4:06 PM, ALEX Alpha MR wrote:> W dniu 2014-08-17 21:50, rs pisze:

> [...]
> Symbian może miał swoje wady, ale MeeGo było genialnie intuicyjne i proste.

kazdy jeden system jest ulomny. kazdy jeden system moze byc lepszy i na kazdy jeden system, znajdzie sie taki co bedzie narzekal. na tym polega rozwoj technologii. ty proponujesz cofanie.

> Różnica między nami polega na tym że ja miałem
> Symbiana, MeeGo, Windows Mobile, a ty nie masz zielonego pojęcia o tych
> OSach. Taka drobna różnica.

to ze sam nie uzytkowalem tego sprzetu (z wyjatkiem WM) to ciekawe na jakiej postawie, piszesz z takiej wyniosloci, ze nie mam pojecia. to ja kumpli nie mam, ktorzy sa masochistami i sami sie nawet z tego smieja. trenowalem za to palmOSy od ich poczecia, do przedostatniej wersji. symbiana rowniez rozwazalem przy kolejnym zakupie.
ty sobie mozesz wymachiwac takimi wynalazkami, ale to troche smieszne.

> Bo Nokia je zamordowała.

wiec co ty tak naprawde chcesz porownywac? teraz zmartwychwstania ci sie zachcialo?

> Wyobraź sobie że to były systemy, której genialności Droid nigdy nie
> osiągnie.

oh. tak. oh tak. no jak nic padles ofiara spisku. nie dosc ze androidowcy, apple to i nokia jest przeciwko tobie. kto jeszcze?

> Symbian umarł. Niestety. Gdyby był wspierany nigdy nie przesiadłbym się
> na takie gówno jak Droid. No może na MeeGo :-)

a dlaczego nie byl wspierany, skoro taki genialny byl?

> Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

sugerujesz, ze tylko ty jestes taki mocny, a teszta to durnie bez pojecia? <rs>

Data: 2014-08-17 22:57:28
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 22:31, rs pisze:

> [...]

symbiana rowniez rozwazalem przy kolejnym zakupie.
ty sobie mozesz wymachiwac takimi wynalazkami, ale to troche smieszne.

Bo j się potrafię przesiąść na Droida, mimo że widzę jak ten system jest nieudolny i koślawy. Ty nigdy tego nie zobaczysz.

 > Bo Nokia je zamordowała.

wiec co ty tak naprawde chcesz porownywac? teraz zmartwychwstania ci sie
zachcialo?

Genialność systemu. Zresztą musiałbyś zobaczyć jak działa MeeGo.

> [...]

oh. tak. oh tak. no jak nic padles ofiara spisku. nie dosc ze
androidowcy, apple to i nokia jest przeciwko tobie. kto jeszcze?

Możesz bredzićdalej, ale Droid jest wyjątkowo nieudolny.
Nieudolny i koślawy.

 > Symbian umarł. Niestety. Gdyby był wspierany nigdy nie przesiadłbym się
 > na takie gówno jak Droid. No może na MeeGo :-)

a dlaczego nie byl wspierany, skoro taki genialny byl?

Bo masy debili uwierzyły w to że Droid to system dla mas. I że mogą używać smartfona.

Androidach/iOS i
<rs>

 > Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

sugerujesz, ze tylko ty jestes taki mocny, a teszta to durnie bez
pojecia? <rs>

Ja przynajmniej mam pojęcie o czym piszę. A nie pierdolę od rzeczy jk ty.

Data: 2014-08-17 17:23:48
Autor: rs
On 8/17/2014 4:57 PM, ALEX Alpha MR wrote:

Ja przynajmniej mam pojęcie o czym piszę. A nie pierdolę od rzeczy jk ty.

o! nie dość że jesteś taki doświadczony, to jeszcze jaki kulturalny. plonk. <rs>

Data: 2014-08-17 20:14:23
Autor: grapeli23
Dnia 17.08.2014 ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> napisał/a:

> [...]

ok. to napisz konkretnie co wg ciebie jest nieudolne w Androidach/iOS i
Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

Symbian to jeden z najsłabiej zaprojetowanych systemów operacyjnych.
Jego możliwości rozwoju skończyły się całkowicie w raz z pojawieniem się
nowych generacji procesorów i podzespołów. Konkurować z nim może jedynie
Windows Mobile.

Data: 2014-08-17 22:23:57
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 22:14, grapeli23 pisze:

> [...]

A Twoje nie jest ułomne. Różnica między nami polega na tym że ja miałem
Symbiana, MeeGo, Windows Mobile, a ty nie masz zielonego pojęcia o tych

No i co teraz powiesz? Nie masz nic do powiedzenia?
Chętnie Cię wysłucham, znawco od siedmiu boleści.
   na jakim hardwarze to można popchnąć?

Bo Nokia je zamordowała.

Znowu milczysz cieniaku?

[...]

Z jakiego pudelka czerpiesz te bzdury? Chłoptasiu miałem wszystkie Symbiany, od 2.0 do
Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

Data: 2014-08-17 20:31:08
Autor: grapeli23
> [...]

Z jakiego pudelka czerpiesz te bzdury? Chłoptasiu miałem wszystkie Symbiany, od 2.0 do
Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

Symbian to trup. Przestał odgrywać jakiekolwiek znaczenie, pozostał
jedynie we wspomnieniach wyznawców.

Data: 2014-08-17 22:36:12
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 22:31, grapeli23 pisze:

> [...]

Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

Symbian to trup. Przestał odgrywać jakiekolwiek znaczenie, pozostał

To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy? Czy swoje "mądrości" czerpiesz z pudelka?

Data: 2014-08-17 19:22:33
Autor: Pszemol
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:53f11242$0$2240$65785112news.neostrada.pl...
Symbian to trup. Przestał odgrywać jakiekolwiek znaczenie, pozostał
jedynie we wspomnieniach wyznawców.

To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy?
Czy swoje "mądrości" czerpiesz z pudelka?

Ale kogo tu jakikolwiek Symbian tu jeszcze obchodzi?

Data: 2014-08-18 01:59:00
Autor: J.F.
Android i 64-bitowy processor
Dnia Sun, 17 Aug 2014 22:36:12 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
W dniu 2014-08-17 22:31, grapeli23 pisze:
    Osiga tak pynno jakiej nie osignie Droid z
Z jakiego pudelka czerpiesz te bzdury? Choptasiu miaem wszystkie
Symbiany, od 2.0 do
Anny. Przesta si omiesza piszc te bzdury.

Symbian to trup. Przesta odgrywa jakiekolwiek znaczenie, pozosta
jedynie we wspomnieniach wyznawcw.

To dowiem si jakie Symbiany widziae na oczy? Czy swoje "mdroci" czerpiesz z pudelka?

Twoja wysoka ocena nie zmienia faktu ze Symbian to trup. Po prostu
trup, no bo co proponujesz - kupowac stare Nokie z allegro i pisac
sobie samemu programy ? Mozemy sobie co najwyzej podyskutowac dlaczego
zostal trupem.

Ale ... co w tym symbianie takiego wspanialego ? System jak system, mozliwosci zapewne porownywalne z konkurencja, ale
po aplikacjach tego nie widac. Praca natywna, na dzisiejszym sprzecie pewnie by smigal, ale podejscie
Androida ma tez pewne zalety ...

J.

Data: 2014-08-19 11:01:47
Autor: J.F.
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53f11242$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

P.S. jest jaki program pod symbiana ktory ksiazki z pliku tekstowego potrafi odczytac ludzkim glosem ?

J.

Data: 2014-08-17 20:04:00
Autor: grapeli23
> [...]

I tak tego nie naprawicię, więc próżny móój trud. Skrajnie nieudolne zarządzanie uprawnieniami i nieustanne szpiegowanie. To się kiedykolwiek zmieni?

W czym ten Symbian osiągał takie wspaniałe rezultaty?
W super płynnym renderowaniu XHTML Mobile WAP 2.0 na wyświetlaczu 320x240 pod przeglądarkami mobilnymi, których możliwości zapierały dech?

Data: 2014-08-17 22:14:07
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 22:04, grapeli23 pisze:

> [...]

zmieni?

W czym ten Symbian osiągał takie wspaniałe rezultaty?

Ja miałem uprawnienia roota.

W super płynnym renderowaniu XHTML Mobile WAP 2.0 na wyświetlaczu 320x240 pod przeglądarkami mobilnymi, których możliwości zapierały dech?

Tobie się wydaje że graficzne bzdety są wszystkim? Poza tym coś przegapiłeś, Symbian obsługiwał 640x480, Meego 960x640. I to było 6 lat temu.

Data: 2014-08-17 21:45:58
Autor: marfi
Użytkownik "ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:53f102d9$0$2353$65785112news.neostrada.pl...

I tak tego nie naprawicię, więc próżny móój trud. Skrajnie nieudolne zarządzanie uprawnieniami i nieustanne szpiegowanie. To się kiedykolwiek zmieni?

  IMO tylko na gorsze,

--
marfi

Data: 2014-08-17 21:49:49
Autor: atm
[...]

Heh, co moze zrobic czas i sentyment ;]
Mam w szufladzie N8, trzymam tylko ze wzgledu na aparat.
Co do wydajnosci i funkcjonalnosci, kilka fragmentow z recenzji:

" Zastąpiono również starą przeglądarkę internetową, a nowa wspiera standard HTML5. Mimo zapowiedzi z przeglądarki nie daje się korzystać. Jest wolna, nie radzi sobie z ciężkimi stronami, a obsługa pinch to zoom pozostawia sporo do życzenia."

" Ze względu na 512 MB pamięci RAM i pełny multitasking zdarza się, że pamięć jest zapchana zasobożernymi grami lub aplikacjami, co powoduje opóźnienia w odpowiedzi systemu."

"Poza tym w bazie 50 tys. aplikacji w sklepie Nokii zaczyna brakować najnowszych tytułów znanych z innych platform, a nowych i dopracowanych gier jest jak na lekarstwo."

"Niestety, ekran zastosowany w modelu ma jedną poważną wadę. Jest nią niska rozdzielczość. 360 x 640 pikseli już w momencie premiery Nokii N8 było poniżej standardów dostępnych w topowych komórkach, a co dopiero teraz, gdy na rynku pojawia się coraz więcej smartfonów z wyświetlaczami 720p. Całe szczęście w Nokii nie ma matrycy PenTile, którą często stosuje Samsung i która zmniejszyłaby i tak niską efektywną rozdzielczość. Nie zmienia to jednak faktu, że przy zagęszczeniu wynoszącym około 185 PPI piksele są łatwo dostrzegalne. Może to zepsuć dobre wrażenie, jakie robi jakość samego ekranu, a co więcej – bardzo niekorzystnie wpływa na przeglądanie stron WWW czy podgląd zdjęć na Nokii 808."

http://komorkomania.pl/2012/08/24/nokia-808-pureview-to-cos-wiecej-niz-aparat-mini-test/nokia-808-pureview-wyglad-i-ekran/top

To jest recenzja najbardziej wypasionego modelu na Symbianie, N8 ma 256MB i o wiele szybciej mozna zderzyc sie z memory full.

[...]

A gdzie obecnie nie ma szpiegowania? Ktory system lub firma z tego nie korzysta? Symbian jest piesnia przeszlosci lacznie z podejsciem do szpiegowania. To samo mozna powiedziec o PalmOS.
Symbian dodatkwo byl bardzo podatny na szkodliwe oprogramowanie wszelkiej masci.

Uprawnienia? To jest faktycznie irytujace...ale czy w Symbianie byla jakakolwiek ich kontrola? Nie przypominam sobie, zebym podczas instalacji byl o cos pytany, moze mi umknelo.
W kazdym razie jak sie chce to mozna rowniez w Androidzie: zarowno CM jak i SlimROM ma dodatkowa zakladke w ustawieniach Privacy Guard gdzie mozna nieco wyhamowac zapedzajacych sie deweloperow.

Data: 2014-08-18 13:00:48
Autor: John Kołalsky
Android i 64-bitowy processor

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

Hehe

Data: 2014-08-18 14:07:34
Autor: J.F.
Android i 64-bitowy processor
Użytkownik "atm"  napisał
[...]

W Androidzie tez w zasadzie nie jestes - wszystko lub nic :-)

ARM w ogole ma jakas ochrone przed zlosliwymi aplikacjami ?
Android uzywa javy, wiec sam sobie chroni, ale kosztem wydajnosci.

W kazdym razie jak sie chce to mozna rowniez w Androidzie: zarowno CM jak i SlimROM ma dodatkowa zakladke w ustawieniach Privacy Guard gdzie mozna nieco wyhamowac zapedzajacych sie deweloperow.

Tym niemniej "standard" nie przewiduje, aby uzytkownik mial o czyms decydowac.
Instalujesz lub nie :-)

Inna sprawa ze jak juz mowa o uprawnieniach, to zyczenia sie tak komplikuja, ze pamieci nie starczy :-)

J.

Data: 2014-08-18 14:26:44
Autor: atm
On 2014-08-18 14:07, J.F. wrote:
Użytkownik "atm"  napisał
[...]

Dlatego tez nie wspominalem o stockowym Androidzie a raczej zapytalem czy Symbian dysponowal takim mechanizmem. Bo wlasnie tego typu ficzery bylyby czyms na plus dla tego systemu.

Android w wersji 4.3 i bodajze 4.4 mial App Ops. Wystarczylo bez roota zainstalowac z marketu aplikacje, ktora tak naprawde byla linkiem do tego co juz dal Google i bylo zarzadzanie uprawnieniami. Niestety wycofali sie z tego, sa za to customowe mozliwosci dzialania w tym zakresie.

Data: 2014-08-23 23:14:51
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-17 21:49, atm pisze:

[...]

Obawiam się że wolniej niż w Droidzie.

[...]

Sentymentów do czego? OSa który nie ustępował konkurencji? Bo jakoś znaczącej przewagi ówczesnego Droida nie potrafię zauważyć.
MeeGo to nieco inna bajka, miał zupełnie inny GUI. Za to genialny wręcz system zamykania/usypiania aplikacji.

[...]

Ale to że jest obecnie wszędzie jest zasługą Droida i iOSa. Jakoś wcześniej radzono sobie bez szpiegowania użytkownika i jakoś można było. Cóż, jacy użytkownicy, takie OSy.

[...]

Pełna.

Nie przypominam sobie, zebym podczas
instalacji byl o cos pytany, moze mi umknelo.

A po co miałbyś być pytany? Aplikacja nie miała jakichkolwiek uprawnień i o wszystko musiała prosić użytkownika. I nie przypominam sobie aplikacji która miałaby uprawnienia do jakichś istotnych funkcji, typu właczanie/wyłaczanie transmisji danych, wi-fi, sms, itd NA STAŁE. Dla naprzykładu przęglądarka KAŻDORAZOWO prosiła o włączenie transmisji danych/wi-fi.
Poza tym Symbian był oparty na zaufaniu do producenta i to działało.

W kazdym razie jak sie chce to mozna rowniez w Androidzie: zarowno CM
jak i SlimROM ma dodatkowa zakladke w ustawieniach Privacy Guard gdzie
mozna nieco wyhamowac zapedzajacych sie deweloperow.

CM to nie Droid, obawiam się że SlimROM też nie jest. I jest pewien problem: wgranie CMa to utrata gwarancji. W przypadku zabawki za 400 można ryzykować bo w zasadzie i tak po roku jest do wyrzucenia, ale ze sprzętem za ponad 2000 to bardzo ryzykowne.
ATSD Jeżeli moja piękniejsza połowa potrafi używać Symbian Belle i MeeGo Harmattan to nie jest to aż takie trudne. Raczej piaru Nokii zabrakło.

Data: 2014-08-23 16:42:42
Autor: Pszemol
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:53f9044b$0$3063$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tragedia! Ale pamiętam - było tak jak mówisz w mojej Xperia Music.
Strasznie to upierdliwe, ale chyba można było ustawić "nie pytaj więcej".
Co się sprowadza mniej więcej do tego samego zezwolenia w czasie instalacji.

Poza tym Symbian był oparty na zaufaniu do producenta i to działało.

Pod warunkiem, że jedynym producentem aplikacji była zaufana firma.
A to ogranicza bardzo wachlarz dorstępnych aplikacji, nie?

ATSD Jeżeli moja piękniejsza połowa potrafi używać Symbian Belle i MeeGo Harmattan to nie jest to aż takie trudne. Raczej piaru Nokii zabrakło.

I jak się jej podoba że masz ją za idiotkę?

Data: 2014-08-24 10:42:19
Autor: atm
Android i 64-bitowy processor

To jest recenzja najbardziej wypasionego modelu na Symbianie, N8 ma
256MB i o wiele szybciej mozna zderzyc sie z memory full.

Obawiam się że wolniej niż w Droidzie.

Swego czasu Nokia zrobila prezent udostepniajac sporo duzych gier typu Assasins Creed itp. Zainstalowalem kilka na N8, zeby sprawdzic jak chodza w porownaniu do SGS2. W pewnym momencie po odpaleniu gry chcialem cos sprawdzic w przegladarce i wielkie moje bylo zdziwienie, ze przy odpalonych tych dwoch aplikacjach dostalem komunikat o braku pamieci. 256MB RAMu w N8 juz na dziendobry bylo zbyt mala iloscia, podobnie jak procek 680MHz. Mial to byc nowoczesny telefon MULTIMEDIALNY ale tego typu ograniczenia skutecznie podcinaly mu skrzydelka. Zreszta N808 powtorzyl ten blad tyklo o polke wyzej.

Odnosnie obaw w Androidzie, sprawa wyglada tutaj inaczej, aplikacje siedza sobie w pamieci dopoki jej zasoby sie nie wyczerpuja, wtedy automatycznie sa zamyknane. Na SGS2 nigdy nie widzialem komunikatu o braku pamieci, niezaleznie co uruchamialem.

[...]

Ze swojego punktu widzenia, przede wszystkim brak dobrych aplikacji rozszerzajacych lub modyfikujacych funkcjonalnosc telefonu. Nie raz i nie dwa pisalem tutaj o siermieznym systemie przypomnien w Kalendarzu. Ok, niech sobie taki bedzie ale chcialbym zainstalowac odpowiednia aplikacje, ktora to zmieni...oczywiscie takiej brak.
Przegladarka, gdyby nie ratunek z zewnatrz glownie w postaci Opery, www byloby prawie nie do uzytku na wbudowanej.
Brak innych klawiatur, Swype pozostal na zawsze w fazie beta wraz z bugami, ktore nie zostaly usuniete.

[...]

To nie zasluga systemow a firm, ktore sa obecnie na rynku. Widocznie w tamtych czasach nie opracowanego jeszcze dobrego systemu spieniezania danych uzytkownikow. Chyba nie ludzisz sie, ze firma nastawiona na zysk bedzie straznikiem prawa i moralnosci? Masz przyklad MS, ktory wg wszystkich przeslanek jako jeden z pierwszych wspolpracowal z Prism, teraz probuje sprawe odkrecach broniac danych uzytkownikow wlasna piersia. Na ile jest to akt medialny ciezko powiedziec. W kazdym razie nawet MS dostrzega wartosc tych danych coraz bardziej nastawiajac sie na zarabianie na uslugach i reklamach a nie konkretnych towarach (patrz: darmowy WP na malych urzadzen i przypuszczalnie darmowa wersja duzego Windowsa).

[...]

Ok, moze mnie pamiec myli, popraw mnie prosze jesli jest inaczej; kilka przykladow:
-alternatywna przegladarka obrazkow: informuje, ze bedzie miala dostep do danych w pamieci?
-alternatywny kalendarz: informuje, ze bedzie mial dostep do danych osobistych?
-alternatywna aplikacja foto: iformuje, ze bedzie miala dostep do mikrofonu i kamery?
-Endomondo, ze bedzie mial dostep do lokalizacji
-Shazam, ze bedzie mial dostep do mikrofonu?
-Swype, ze bedzie mogl zapisywac wszystkie dane wstukane na klawiaturze?

Odnosze wrazenie, ze jest zupelnie odwrotnie w stosunku do tego co twierdzisz.

[...]

Mozesz sprecyzowac co to jest Droid? Czy custom ROM CyanogenMod nie jest juz Androidem, jesli tak to dlaczego?
Poza tym nie twierdze, ze brak opcji zarzadzania uprawnieniami to dobra rzecz. Pokazuje jedynie, ze dla chcacego nic trudnego.

A co do uztywania sprzetu przez osoby mniej zapoznane z technika...czy to takie dziwne? Typowy uklad ikonkowy, dadali pozniej kilka widgetow ot cala filozofia.

Data: 2014-08-24 11:14:16
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53f9a571$0$2356$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale skutek dla użytkownika jest praktycznie taki sam: masz mało RAM?
To mało aplikacji będziesz mógł mieć otwartych jednocześnie...
Rozwiązanie z komunikatem o braku pamięci RAM pozwala Ci podjąć
decyzję przy uruchamianiu nowej aplikacji, to drugie po prostu bezpardonowo
wyrzuca jedną z uruchomionych już aplikacji z pamięci aby otworzyć nową.
Owszem, nie masz komunikatu o braku pamięci, nieświadomy użytkownik
nie wie co się stało że musi znowu wpisywać hasło dostępu do aplikacji
bankowej którą dwie minuty temu miał otwartą przed przeczytaniem
komunikatu z Facebooka, ale Ci co wiedzą co jest grane efekty małej
pamięci rozpoznają bardzo szybko.

Dokładnie tak.

Data: 2014-08-24 18:22:44
Autor: atm
On 2014-08-24 18:14, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Patent z utrzymywaniem aplikacji w pamieci dopoki uzytkownik jej nie zamknie jest ciekawym rozwiazaniem, chcialbym zeby w ktoryms z systemow pojawila sie opcja blokowania wybranych aplikacji w pamieci a reszta niech bedzie wylaczana zaleznie od widzimise systemu.
Moze jest juz jakas aplikacja na Androida, ktora to umozliwia?

Data: 2014-08-24 18:24:36
Autor: atm
[...]

hehe, "mowisz i masz", przy okazji sprawdze na ile to niezawodnie dziala:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartprojects.MemoryLocker&hl=en

Data: 2014-08-24 13:03:47
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53fa11cb$0$2230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cytuję opis: ROOT IS REQUIRED!!!

Data: 2014-08-24 13:19:36
Autor: Pszemol
On 2014-08-24 20:03, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

No chciałeś aby w którymś z systemów pojawiła się opcja blokowania
wyrzucania tych aplikacji - tymczasem mamy tu sytuację, że ktoś po
prostu dorobił taką funkcję a nie pojawiła się ona w systemach "firmowo"...

Nie każdy ma ochotę zrootować swoją słuchawkę czy jailbreak iPhone
bo wtedy te urządzenia pozbawione są przeważnie domyślnych
zabezpieczeń na których bazują programiści tworzący inne aplikacje.

Data: 2014-08-24 20:32:43
Autor: atm
[...]

Heh, Pszemol a skad wniasek ze jestem ambasadorem Googla na ta grupe? ;]
Szukam wygodnych, spelniajacych MOJE oczekiwania rozwiazan a przy okazji dziele sie z nimi na grupie, moze sie komus przydadza. Gdybym mial rozwiazywac np  wszystkie problemy swiata np. mr.misia (pozdrawiam ;]) z jego Sony lub kilku innych osob to juz dawno bym wylysial a tego stanowczo chce uniknac.
Podobnie bylo ze starym TX na PalmOS, znalazlem potrzebne mi aplikacje i hacki systemowe, ktore spwodowaly ze to urzadzonko bylo idealnie skonfigurowane wg moich potrzeb.
Teraz wlasciwie to samo moge powiedziec o SGS2.

Data: 2014-08-25 16:14:49
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-08-24 18:24, atm pisze:

[...]

A podobno było to takie odrażające, brudne i złe. A tu, jak widać, Droid się symbianizuje.

Data: 2014-08-25 16:50:30
Autor: atm
On 2014-08-25 16:14, ALEX Alpha MR wrote:
[...]

Hehe, niekoniecznie. Po prostu fajnie miec mozliwosc skorzystania z tego patentu czasem, ale tylko czasem w specyficznych okolicznosciach.

Data: 2014-08-25 15:57:38
Autor: ALEX Alpha MR

http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-603,4,2,1908.html
http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-600,4,2,1894.html
http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-700,4,2,1895.html
http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-701,4,2,1896.html

http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-n9,4,2,1863.html

[...]

Mogę się jedynie zgodzić z jednym: komunikatu nie było. Jak sobie kiedyś odpaliłem jakąś gierkę, nieco bardziej wymagającą, to po jakimś czasię po prostu się zamknęła. A w pamięci radośnie tkwiło kilkanaście odpalonych wcześniej aplikacji. Zresztą jeszcze nie udało mi się zauważyć by Droid zamknął jakąkolwiek aplikacje.

[...]

To akurat działka niezależnych firm/programistów, a nie Nokii.

Nie raz i
nie dwa pisalem tutaj o siermieznym systemie przypomnien w Kalendarzu.

Ty mi lepiej nic nie mów o przypomnieniach w droidowym kalendarzu. Wystarczy że jedno przypomnienie przejdzie w drzemkę, w drzemkę przechodzą wszystkie pozostałe. I żadne nie zadzwoni. Pomaga jedynie restart.

[...]

Ale to było błędne koło. Brak aplikacji -> brak zainteresowania. Brak zainteresowania -> brak aplikacji. Niestety Nokia przespała pojawienie się iOSa i Droida. I drogo za to zapłaciła.

[...]

Może nie było, a może Finowie mieli inne podejście do handlu. A może dużo bardziej świadomych i myślących użytkowników. Akurat szpiegowanie zaimplementowali błyskawicznie.

Chyba nie ludzisz sie, ze firma nastawiona na zysk
bedzie straznikiem prawa i moralnosci?

Tu nie chodzi o strażnikowanie tylko o uczciwość. Nokia nie szpiegowała i nie oszukiwała. Do czasu ofkors. Droid i iOS od początku były nastawione na nieuczciwość w stosunku do klienta. I nawet nie informowały że szpiegowanie to ich podstawowa funkcjonalność.
Ale skoro twierdzisz że firmy mają tylko dbać o zysk, a kantowanie klientów jest ok, to rozumiem że postępowanie opów uważasz za ok? Próbę oszukania na każdym kroku. Wszak nie są strażnikami prawa i moralności. Mają tylko dbać o zysk.

Masz przyklad MS, ktory wg
wszystkich przeslanek jako jeden z pierwszych wspolpracowal z Prism,
teraz probuje sprawe odkrecach broniac danych uzytkownikow wlasna
piersia.

Google też niby broniło danych użytkowników przed zakusami NSA. Pytanie kiedy odpowiednie służby i tak się do tych danych dobiorą.

[...]

Jeśli OTWARCIE przyzna się do tego na czym mu zależy to nie widzę problemu. Gorzej jak to wszystko jest ukrywane. A taki Brin radośnie plecie "don't be evil" po czym bez żenady cenzuruje net dla Chińczyków. Taki uczciwy obłudnik z niego.
Najlepiej jak będą 2 wersje: płatna i bez szpiegowania, i darmowa szpiegowska :-)

[...]

Pod sam koniec mogło tak być. Nazwijmy to droidyzacją Symbiana. Ale wiele lat wszystko było oparte na uczciwości i zaufaniu. I, o zgrozo, działało.

[...]

To co popełnili Siergiej i Larry, i nazywa się Droid.

Czy custom ROM CyanogenMod nie jest
juz Androidem, jesli tak to dlaczego?

Czy RedHat nie jest już Slackwarem, a Ubuntu Mintem, jeśli tak to dlaczego?
To są różne dystrybucje i tak należy je traktować.

Poza tym nie twierdze, ze brak opcji zarzadzania uprawnieniami to dobra
rzecz. Pokazuje jedynie, ze dla chcacego nic trudnego.

Chcący zawsze sobie poradzi, ale ten OS nie powstał dla chcącego. Tylko dla kompletnie zielonego. A zielony sobie nie poradzi. Według statystyk przytoczonych przez Waldka, swego czasu, ponad 30% użytkowników nie było w stanie zainstalować sobie nawet jednej aplikacji. ONI sobie poradzą?

A co do uztywania sprzetu przez osoby mniej zapoznane z technika...czy
to takie dziwne?

Co jest takie dziwne?

Data: 2014-08-25 16:49:33
Autor: atm
On 2014-08-25 15:57, ALEX Alpha MR wrote:
[...]

Tak, to prawda byly jeszcze te modele, niestety to byla juz musztarda po obiedzie dodatkowo pozbawiona jednej z najwiekszych zalet Nokii - super aparatu. To jest swego rodzaju ficzer killer dla ktorego ludzie nawet po ogloszeniu zakonczenia wsparcia dla Symbiana dalej kupowali 808 w calkiem wysokich cenach.

http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-n9,4,2,1863.html

Tego telefonu w ogole nie biore pod uwage, jest to wypadek przy pracy.
Chyba jedna z najdziwniejszych decyzji Nokii...obok ubicia ostatnio smartfonow z Androidem przez MS.

[...]

Nie wiem jakim telefonem dysponowales. Ja na kilku roznych sprawdzalem jak dziala ten mechanizm. A dziala bardzo dobrze: probowalem odpalic jak najwiecej aplikacji, dosc szybko po ich schowaniu byly zamykane.

[...]

Ok ,ale to nie jest organizacja harytatywna czy freeware, zebym musial starac sie zrozumiec ten argument. Ich biznesem jest zachecenie developerow do tworzenia aplikacji, nie to nawet bedzie w stylu Ballmera, byle skutecznie.

[...]

Znowu masz traumatyczne doswiadczenia, z ktorymi niegdy nie mialem kontaktu. Co wiecej - korzystam z aplikacji (ktorej chocby namiastki trudno szukac w Ovi Store), ktora udostapnia dodatkowe funkcje konfiguracyjne łącznie z odtwarzaniem przypomnien odlozonych na pozniej po restarcie telefonu.

[...]

J.w. To jest ich problem nie moj jako nabywcy. Wybieram system i sprzet, ktory spelni moje oczekiwania. Jak sam widzisz Nokia przespala i jest pozamiatane.

[...]

Widac ich sposob w obecnych czasach sie nie sprawdzil. W zadnym wypadku nie bronie tego co sie dzieje z danymi obecnie ale widac trudno konkurowac inaczej.

[...]

Kwestia okreslenia co jest anonimowym zbieraniem danych, zbieraniem danych a szpiegowaniem. Zakladajac konto gmail zgadzasz nie z ich regulaminem, mozesz sprowac gdzie indzie ale teraz wiekszosc duzych graczy zawiera punkty informujace o zbieraniu danych , przegladaniu automatem zalacznikow itd. Masz niedawny przypadek gdzie Google powiadomil policje o przesylaniu pedofilskich fotek: dobrze robi skanujac fotki automatem czy nie?

[...]

A czy ja twierdze, ze to jest w porzadku? Twierdze, ze tak to teraz dziala i naiwnoscia byloby zakladanie, ze ta lub inna firma jest uczciwa. Jako mala firma moze miec takie szzytne zalozenia, ktore wraz rozrostem zaczna sie ulatniac wraz z dazeniem do zadowolenia akcjonariuszy, konkurencja wolnorynkowa czy wreszcie naciskiem wladz o dostep do danych. Czasy sie zmienily, urzadzenia sie zmienily, sposoby generowania zyskow w duzym stopniu rowniez. Marzyles kiedys o tym, ze bedziesz mial za 10zl dostep do milionow utworow w jakosci 320kbs z opcja pobierania offline na kilka urzadzen? Albo zamiast placic 27.50$ za Pocket Tunes teraz zaplacisz 1-3$ za super kombajn do otwarzania muzyki? Czasy sie zmieniaja w wielu wypadkach na minus w niektorych na plus.

[...]

Dlatego nie mozna naiwnie wierzyc, ze firmy beda przestrzegaly kodeksu honorowego. Co najwyzej beda przestrzegaly zasad prawa.

[...]

Miejmy nadzieje, ze faktycznie tak bedzie. Chetnie zaplace,zeby nie bylo wciaskania reklam.

[...]

Ale ktory moment wg Ciebie to koniec? Nokia zainteresowalem sie od modelu 5800XM. Prawde powiedziawszy nie roznil sie w sposob diametralny od N9. Ok, wszystko szybciej, lepiej, przyjemniej ale aplikacje zblizone, sposo ich instalowania podobny. Chyba, ze sie odwolujesz do telefonow przed 5800?

[...]

Hmmm, ten Droid to jakas oficjalna nazwa, bo jedyny Droid jaki mi przychodzi na mysl to telefon Motoroli.

Jest Android, ktory wiele lat temu zostal kupiony przez Google, pozniej zas za Wikipedia: "5 listopada 2007 założono Open Handset Alliance, konsorcjum w którego skład wchodzą m.in. Google, HTC, Intel, Motorola, Qualcomm, T-Mobile, Sprint Nextel oraz NVIDIA, z myślą o rozwoju otwartych standardów dla telefonii mobilnej[19]. Wraz z ogłoszeniem powstania OHA zaprezentowano platformę Android."

Czy custom ROM CyanogenMod nie jest
juz Androidem, jesli tak to dlaczego?

Czy RedHat nie jest już Slackwarem, a Ubuntu Mintem, jeśli tak to dlaczego?
To są różne dystrybucje i tak należy je traktować.

Ok, sprawdzmy co podaje na swojej stronie CyanogenMod: "Based on the Android Open Source Project, CyanogenMod is designed to increase performance and reliability over Android-based ROMs released by vendors and carriers such as Google, T-Mobile, HTC, etc."
Idac Twoim tokiem myslenia rowniez customiznowany przez Samsunga, HTC czy Motorole AOSP nie jest Androidem.

[...]

Sądzisz, ze zielony bedzie sie interesowal "skomplikowana" funckja Permission Manager w Ustawieniach? On sie cieszy, ze instaluje rozne fajniusie aplikacje. Zas w stosunku do Nokii przynajmniej przed instalacja dowiaduja sie, na co sie zgadza klikajac guzik Install.
Dla mnie ochrona danych jest istotna, ale patrzac na tych zielonych np na FB mozna odniesc wrazenie, ze im na tym nie zalezy.

A co do uztywania sprzetu przez osoby mniej zapoznane z technika...czy
to takie dziwne?

Co jest takie dziwne?

To, ze sobie radza z Symbianem? Nie wniesli nowej jakosci, ledwo dogonili na chwile konkurencje sciagajac pomysly ale 5 min pozniej konkurencja im zniknela z pola widzenia. Jak wspomnialem ponizej: dali centrum powiadomien, uklad ekranow i widgety jak w Androidzie. Zostawiali troche zakreconych ustawien (jak np backup w managerze plikow) i na tym Symbian zostal zamkniety.

Typowy uklad ikonkowy, dadali pozniej kilka widgetow ot
cala filozofia.

Ufff, jesli na to odpiszesz nie obiecuje, ze podejme temat - za duzo to czasu zabiera ;]

Data: 2014-08-18 12:57:25
Autor: John Kołalsky
[...]

A jakie uprawnienia były w Symbianie i zabezpieczenia przed szpiegowaniem ?

Data: 2014-08-18 12:55:54
Autor: John Kołalsky
> [...]

sygnały dymne, to było to, nie?

Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś się zdziwił co one potrafiły.

Co ?

Data: 2014-08-18 12:54:44
Autor: John Koalsky
Android i 64-bitowy processor

Uytkownik "A.L." <alewando@aol.com>

[...]

Wczeniejsze badziewie nie byo kolorowe ?

Data: 2014-08-18 12:52:51
Autor: John Kołalsky
Android i 64-bitowy processor

Użytkownik "Alf/red/" <fake_1408@ump.waw.pl>

[...]

Zła organizacja w "korpo"

- żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może przejść z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć

Ale Ci się klawisz nie zepsuje. Ja mam taki smartfon z poprzedniego wieku niemal co jeszcze miał klawiaturę i właśnie jedyne co się w nim popsuło to klawisze.

Uprzedzając, mam też takie co mają rysiki, którymi da się podpisać, ale ile razy już je gubiłem to szkoda wspominać.

Taka ewolucja.

- żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.

A kiedyś nie musiałeś ale kompletnie nie wiedziałeś czy/że jesteś śledzony.

- żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

To co ja mam z tego smart?

A co wcześniej miałeś ?

Data: 2014-08-18 20:21:57
Autor: Alf/red/
Android i 64-bitowy processor
On 18/08/14 12:52, John Kołalsky wrote:
Zła organizacja w "korpo"

Nie zmienię.

Ale Ci się klawisz nie zepsuje.

Ale jak mi się ekran zepsuje...

A kiedyś nie musiałeś ale kompletnie nie wiedziałeś czy/że jesteś śledzony.

Nie byłem, bo jedyne połączenie było po BT z serwisem na moim komputerze. No nawet sporadycznie używając wifi musiałbym założyć, że sam producent telefonu zaimplementował śledzenie poprzez ukryty moduł GPS.

To co ja mam z tego smart?

A co wcześniej miałeś ?

No właśnie NIE miałem, i miałem co chciałem! O tym właśnie jest ten wątek. Pszemol - świadomie lub nie - wychwala Apple bo toże wypuściło telefon 64-bitowy, a ja i kilka innych osób próbujemy powiedzieć, że to jest żadna przewaga, że 3D i surround tudzież odszyfrowywanie strony o 0.01 sekundy szybciej to kit marketingowy.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-18 21:22:04
Autor: John Kołalsky
[...]

Napisałem już. To jest normalna ewolucja. Część tych rzeczy przyjmie się a część nie. Nie opowiadaj pierdół, że ilość bitów nie ma znaczenia bo to jest gadka na poziomie "wystarczy 640kB" po tym jak już wszyscy zobaczyli, że nie wystarczy.

Data: 2014-08-18 13:03:13
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 17 Aug 2014 18:17:38 +0200, Alf/red/ wrote:
- eby mc zadzwoni pod najczstsze numery, to ju nie mog wymaca  klawiszka. Musz odblokowa, wej do zielonej suchawki, by moe  przej z zakadki "lista" do zakadki "klawiatura", i dopiero nacisn

Po sobie te najczciej wybierane numery jako widgety ,,direct dial''
na pulpicie.
Odblokowa telefon jednak wci musisz (BTW, poprzedni telefon pozwala
wybiera numer bdc zablokowanym?)

- eby mc zainstalowa cokolwiek, musz powiedzie jakim dwm obcym  firmom kto ja jestem i zgodzi si na ledzenie mnie. Wic nie instaluj.

Nie, mozesz sobie pobrac soft spoza GP (np. androidsandwich.com) i postawi .apk

- eby cign z telefonu zdjcie na komputra, to musz to zrobi przez  przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chc.

Co le robisz (inaczej mwic, konkret za konkret).

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-08-18 15:43:32
Autor: GAD Zombie
Android i 64-bitowy processor
W dniu 2014-08-18 15:03, Michal Tyrala pisze:
Nie, mozesz sobie pobrac soft spoza GP (np. androidsandwich.com) i postawić .apk

Haha, z ciekawości wszedłem na ten serwis i oto, co zobaczyłem pierwsze:

Latest Apps & Games Arrivals Showing latest apps and games on android market
Ramadan Times
Muslim Pro - Ramadan 2014
إمساكية رمضان Ramadan 2014
Ramadan Wallpapers
Ramadan 2014 Countdown
Ramadan Achievements
Ramadan Kareem 2014
Ramadan 2014
Ramadan Time
Ramadan 2014 Kit With Calendar
Ramadan Duas
Cordy 2

Bardzo zachęcające ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-18 12:39:19
Autor: John Kołalsky
Android i 64-bitowy processor

Użytkownik "paskuda03" <paskuda03@paskudny-adres-nieznany-serwer.pl>

[...]

Ale co, chciałbyś mieć gorsze procesory bo nie wykorzystujesz lepszych w 100% i mógłbyś zostać zmanipulowany ?

Android i 64-bitowy processor