Android i AK Notepad

Data: 2013-10-30 18:43:48
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Android i AK Notepad
Witam.
Na telefonie HTC używam jako notatnika programu AK Notepad. Potrafi
stworzyć notatki, przechować je na swoim serwerze i jest darmowy.
Ostatnio stałem się szczęśliwym (mniej lub bardziej) tabletu Samsunga
Galaxy Tab 2 i niestety notatnika zainstalować się nie da.
I teraz zasadnicze pytanie, jaki inny program działający na tych dwóch
urządzeniach ktoś poleci? Czy muszę sam eksperymentować?
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

Data: 2013-10-30 18:37:45
Autor: Rafał Grzelak
Android i AK Notepad
 ...:::WISKOLER:::... wrote:

[...]

Google Keep?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-10-30 18:59:54
Autor: Habeck Colibretto
Android i AK Notepad

A jaki masz problem z instalacją?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-10-30 19:16:44
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Android i AK Notepad
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Habeck
Colibretto naskrobał(a):

A jaki masz problem z instalacją?

Problemem jest brak dostępnej wersji na tablet.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

Data: 2013-11-04 10:12:11
Autor: Saturnin
Android i AK Notepad
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:1qgyjn34pxnk0$.dvxoykgbfww1$.dlg40tude.net...
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Habeck
Colibretto naskrobał(a):

A jaki masz problem z instalacją?

Problemem jest brak dostępnej wersji na tablet.

To są różne Androidy na tablecie i komórkach? Rozumiem, że gry mogą mieć specjalne wymagania, ale notatnik??

Data: 2013-11-04 11:58:59
Autor: Michal Tyrala
Android i AK Notepad
On Mon, 4 Nov 2013 10:12:11 +0100, Saturnin wrote:
> [...]

 To są różne Androidy na tablecie i komórkach? Rozumiem, że gry mogą mieć  specjalne wymagania, ale notatnik??

Rozne wersje OSa?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-10-30 19:12:35
Autor: pwz
Android i AK Notepad
W dniu 2013-10-30 18:43,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Ja używam Evernote i b. sobie go chwalę. Ładnie zapisuje notatki i synchronizuje: PC - laptop - tablet (telefon). Na co dzień spokojnie wystarcza wersja freeware.
pwz

Data: 2013-11-01 06:51:10
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Android i AK Notepad
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
....:::WISKOLER:::... naskrobał(a):

Witam.
[ciach]
Dziękuję wszystkim, potestuję propozycje.

--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

Data: 2013-11-01 12:00:36
Autor: Marcin Szumilas
Android i AK Notepad
Quoted:
 ...:::WISKOLER:::... (jvfxbyre@burgh.rh) in news:1dvmu7xk3g0d1$.1s8uvinq51dd9$.dlg40tude.net

Dziękuję wszystkim, potestuję propozycje.

To jeszcze ja, używam GNotes, synchronizuje się z Gmailem lub z własnym serwerem.

MSz

Data: 2013-11-01 12:30:09
Autor: atm
Android i AK Notepad
On 2013-11-01 12:00, Marcin Szumilas wrote:
Quoted:
[...]

Wlasnie zainstalowalem, na pierwszy rzut oka wyglada bardzo przyzwoicie.

Inna opcja jest MobisleNotes, do bolu prosty, estetyczny, sync z wlasnym serwerem

Android i AK Notepad