Android i AK Notepad

Data: 2013-10-30 19:12:35
Autor: pwz
Android i AK Notepad
W dniu 2013-10-30 18:43,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Witam.
Na telefonie HTC używam jako notatnika programu AK Notepad. Potrafi
stworzyć notatki, przechować je na swoim serwerze i jest darmowy.
Ostatnio stałem się szczęśliwym (mniej lub bardziej) tabletu Samsunga
Galaxy Tab 2 i niestety notatnika zainstalować się nie da.
I teraz zasadnicze pytanie, jaki inny program działający na tych dwóch
urządzeniach ktoś poleci? Czy muszę sam eksperymentować?

Ja używam Evernote i b. sobie go chwalę. Ładnie zapisuje notatki i synchronizuje: PC - laptop - tablet (telefon). Na co dzień spokojnie wystarcza wersja freeware.
pwz

Android i AK Notepad