Android i GPS

Data: 2011-05-24 15:31:53
Autor: Waldek Godel
Android i GPS
Dnia Tue, 24 May 2011 16:21:47 +0200, J.F. napisał(a):

  jest jakas sensowana nawigacja na telefony z androidem ?
I do tego jakis godny polecenia telefon, raczej niezbyt drogi  ?

Czas cos kupic, a tu serce podpowiada Android, a rozum mowi Nokia

"Tu dział obsługi klienta Google. Z przyjemnościa informujemy, że archiwa grup dyskusyjnych wciąż są
bezpłatne"

Google Navigation, Sygic, Ndrive, iGo, Navigon, CoPilot i kilka innych...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-05-24 17:41:36
Autor: AL
Android i GPS
W dniu 2011-05-24 16:31, Waldek Godel pisze:
[...]

i rozwiniecie Sygic'a - czyli Aura (mapy calego swiata - w miare dokladne - nie narzekam)
(od urzadzenia wymagany jest akcelerator grafiki, czyli np. na G1 nie pojdzie)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-24 16:47:07
Autor: Waldek Godel
Android i GPS
Dnia Tue, 24 May 2011 17:41:36 +0200, AL napisał(a):

i rozwiniecie Sygic'a - czyli Aura (mapy calego swiata - w miare dokladne - nie narzekam)
(od urzadzenia wymagany jest akcelerator grafiki, czyli np. na G1 nie pojdzie)

W Aurze mapy są w zasadzie takie same (zakładając, że aktualizowane), tyle,
że Aura ma trochę wodotrysków - budynki 3D i takie tam różne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-05-24 17:49:52
Autor: AL
Android i GPS
W dniu 2011-05-24 17:47, Waldek Godel pisze:
[...]

dlatego ten akcelerator potrzebny (ale budynki 3D rzeczywiscie przedstawiaja sie bardzo atrakcyjnie) - co potenguje efekt, jesli to odpala sie na wiekszym ekranie - ja mam na 7" tablecie.

(na G1 za to Sygic w miare dobrze sie sprawuje)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-24 16:52:44
Autor: Waldek Godel
Android i GPS
Dnia Tue, 24 May 2011 17:49:52 +0200, AL napisał(a):

dlatego ten akcelerator potrzebny (ale budynki 3D rzeczywiscie przedstawiaja sie bardzo atrakcyjnie) - co potenguje efekt, jesli to odpala sie na wiekszym ekranie - ja mam na 7" tablecie.

Komu się przedstawiają, to się przedstawiają. W PL tylko Warszawa ZTCP.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-05-24 18:08:49
Autor: AL
Android i GPS
W dniu 2011-05-24 17:52, Waldek Godel pisze:
[...]

Wa-wa oczywiscie, ze tak, chyba inne miaste tez (sprawdze choc np. Spodka w K-cach na 99% nie ma).
Centra miast w cywilizowanej EU sa (reszty swiata nie sprawdzalem - choc sa do sciagniecia) via Aura Map Downloader

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-01 01:10:23
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Android i GPS
On 05/24/2011 05:52 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Nie, nie tylko Warszawa.

M.

Android i GPS