Android i GPS

Data: 2011-05-24 22:01:13
Autor: Irokez
Android i GPS
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:irgeti$ffh$1news.onet.pl...
Witam,
 jest jakas sensowana nawigacja na telefony z androidem ?

Jest trochę tego.

a rozum mowi Nokia ..

Nokia skończyła się na 6310i.
Miałem E51.Niby biznes a wysypała się po roku kompletnie.
E52 miała być lepsza. Po pół roku od paru dni włącza się samo menu, które każe wybrać rodzaj "akcesorium"jaki podłaczyłem - słuchawki, audio itp. Kurde nic nie podłaczyłem !. Jak nią przypit..lę o blat to znika. Ale za moment wraca. Czasami poł dnia nie wraca a czasami co chwilę. Ścierwo straszne. Nokia... tylko jak dostanę za darmo...
Prywatnie mam SE Xperię X8 z Androidem. Wcześniej K770 który dalej w pełni sprawny leży w pudełku.

--
Irokez

Android i GPS