Android i Xlator?

Data: 2011-02-07 14:32:37
Autor: eFTe
Android i Xlator?
Czołgiem!

Działa toto jakoś współnie? Wersja Java powinna na wszytkim, ale jak to się ma do dotykowych interfejsów? Dla mnie zasadnicze pytanie, bo Xlator to u mnie funkcja podstawowa (używam czasem nawet kilka godzin dziennie), dopiero za nia są kalendarz, budzik, kalkulator, mp3, radio, sms i gdzieś na końcu połączenia głosowe :)

Oczywiście pewnie są jakieś inne rozwiazania, ale ja się z niczym lepszym, zaopatrzonym w choby zbliżonym stopniu bogate bazy, szybszym i wygodniejszym niż Xlator, nie spotkałem.

Jeśli nie "trybi" to z dotykowcami i androidem, to pewnie optymalnym rozwiązaniem dla mnie będzie coś w rodzaju Nokii N52, jest wersja Xlatora pod Symbiana. Ktoś przerabiał ten problem, albo przypadkowo posiadą potencjalnie przydatną mi wiedzę?

pzdr
eFTe

Data: 2011-02-07 15:17:51
Autor: atm

[...]