Android i Xperia

Data: 2013-03-08 14:21:44
Autor: BaX
Android i Xperia

Zalozylem blokade ekranu, taka, zeby wpisywac kod aby odblokowac
telefon. HAHAHA! Prawie dziala.

Przychodzi SMS, na ekranie pjawia sie okienko z trescia (no coz, widac obcy moga czytac moje hasla jednorazowe nawet przy zablokowanym telefonie).

To wyłącz TO okienko. /w opcjach SMS opcja wyświetlania treści sms-a po jego przyjściu/.

Data: 2013-03-08 16:05:41
Autor: Mr. Misio
Android i Xperia
Użytkownik BaX napisał:

[...]

Ale ja narzekam na domyslny bezmyslny brak bezpieczenstwa.

Data: 2013-03-08 16:52:48
Autor: AL
Android i Xperia
W dniu 2013-03-08 16:05, Mr. Misio pisze:
Użytkownik BaX napisał:

[...]

no i znowu zaczynasz z ustawieniami domyslnymi.
Po to masz opcje by je wlaczac/wylaczac.

Jesli wszystko bedzie poblokowane, to ktos inny bedzie narzekal, ze sa nie wlaczone.

Ustaw se ten telefon raz a porzadnie albo go sprzedaj/zmien na inny skoro ciagle Ci cos nie pasuje.

Nie ma idealu - po to zwa te urzadzenia 'smartfon' ze mozesz je skonfigurowac pod siebie jak tylko sie da. Ale do tego tez potzeba 'smartu' uzytkownika ;)

Android i Xperia