Android i klawiaturka bluetooth

Data: 2013-07-05 19:09:11
Autor: Atlantis
Android i klawiaturka bluetooth
Nie chodzi co prawda o urządzenie GSM, jednak z Androidem, a więc na
pograniczu tematyki grupy.

Mianowicie jest sobie androidowe "pudełeczko" do telewizora (Minix Neo
X5). Spróbowałem podłączyć do niego miniaturową klawiaturkę bluetooth
(QUER KOM0479). Na początku wszystko działało prawidłowo - urządzenia
się sparowały, mogłem posługiwać się touchpadem i pisać za pomocą
klawiatury. Problemy zaczęły się, gdy zadziałał wbudowany system
oszczędzania energii.

Normalnie (np. podczas testów na moim EeePC) działa to tak, że po
chwilowym braku nieaktywności na klawiaturze gaśnie niebieska dioda.
Zaświeca się dopiero po naciśnięciu dowolnego klawisza i wtedy
urządzenia (prawie) natychmiast odzyskują łączność. Jednak nie na tym
androidowym pudełku - tutaj muszę ręcznie nawiązać połączenie z poziomu
systemu, co oczywiście wymaga drugiej podpiętej myszki.

Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Funkcji
automatycznego wyłączania w samej klawiaturze wyłączyć się nie da. Można
zmusić Andka do automatycznego odzyskiwania połączenia?

Android i klawiaturka bluetooth