Android i skasowany plik..

Data: 2012-10-10 17:34:24
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
Czy może ktoś wie jak odzyskać skasowany plik w Androidzie? Przez pomyłkę skasowałem unikatowe nagranie wideo i nie za bardzo widzę możliwość odzyskania go. Jest w markecie trochę programów do odzyskiwania danych, ale wymagają uprawnień roota.

Data: 2012-10-10 15:57:10
Autor: Michal Tyrala
Android i skasowany plik..
On Wed, 10 Oct 2012 17:34:24 +0200, Trybun wrote:
 Czy mo¿e kto¶ wie jak odzyskaæ skasowany plik w Androidzie? Przez  pomy³kê skasowa³em unikatowe nagranie wideo i nie za bardzo widzê  mo¿liwo¶æ odzyskania go. Jest w markecie trochê programów do  odzyskiwania danych, ale wymagaj± uprawnieñ roota.

A nie mozesz wyjac karty i dziabnac to jakims undeletem pod windows, czy
czego tam uzywasz?

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-10 20:44:33
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
W dniu 2012-10-10 17:57, Michal Tyrala pisze:
[...]

Tak± opcjê zostawi³em na koniec, gdy nie bêdzie innych mo¿liwo¶ci. Ale chyba to nie moja ¶lepota - w systemie Android naprawdê nie ma mo¿liwo¶ci odzyskiwania skasowanych plików. Nie ma czego¶ w rodzaju Linuxowego czy windowsowego kosza...?

Data: 2012-10-11 07:34:17
Autor: J.F.
Android i skasowany plik..
Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:44:33 +0200, Trybun napisa³(a):
[...]

a pod li/unixem w ogole jest taki kosz ?

A pod windowsem ... kosz owszem jest, ale dla innych prograow - to sie
okazuje ze NTFS niby jest journaled FS, ale narzedzia do odzyskiwania MS
nie oferuje ..

J.

Data: 2012-10-11 17:33:44
Autor: Mikolaj Machowski
Android i skasowany plik..
J.F. napisał:
Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:44:33 +0200, Trybun napisał(a):
Taką opcję zostawiłem na koniec, gdy nie będzie innych możliwości. Ale chyba to nie moja ślepota - w systemie Android naprawdę nie ma możliwości odzyskiwania skasowanych plików. Nie ma czegoś w rodzaju Linuxowego czy windowsowego kosza...?

a pod li/unixem w ogole jest taki kosz ?

Jest jak się korzysta z nakładek graficznych, goły linux kosza nie ma
choć z systemu ext* da się pliki odzyskać (trudne, ale nie niemożliwe).
Jednak bez roota słabo to widzę.

A coś takiego nie pomoże?

http://android-file-recovery.en.softonic.com/

m.

Data: 2012-10-14 18:57:40
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
W dniu 2012-10-11 07:34, J.F. pisze:
[...]

Tak, jest funkcja kosza pod Linuksem. Dzia³a na tej samej zasadzie co pod Windows. Jasne ¿e nie jest to ¿adne profesjonalne narzêdzie, ale w wielu przypadkach przydatne.

Data: 2012-10-10 17:52:38
Autor: Pszemol
Android i skasowany plik..
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

A skasowales go z mikro SD card czy z pamieci telefonu?
Bo sa programy na peceta do odzyskiwania skasowanych plikow - na przykla
Restorer Pro 2000 - wystarczylby wtedy czytnik usb takich kart do peceta i
software.

Data: 2012-10-10 20:45:38
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
W dniu 2012-10-10 19:52, Pszemol pisze:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Z pamięci. I właśnie operacja przeniesienia tego pliku na kartę pamięci coś poszło nie tak... W FMA zaznaczyłem opcję "przenieś" wybrałem kartę pamięci i katalog video na folder docelowy i komenda przenieś. Zaglądam do folderu video na karcie pamięci, no i okazuje się że istotnie film został do niego skopiowany, nie przeniesiony ale skopiowany, ponieważ w katalogu w pamięci tabletu nadal znajduje się ten film. No to żeby nie dublować skasowałem ten z pamięci... Zaglądam do katalogu video na karcie pamięci, a tam okazuje się że filmik także zniknął...

Spróbuję coś wykombinować za pomocą narzędzi spoza tabletu i Androida. Dzięki za namiary i sugestie.

Data: 2012-10-10 19:38:11
Autor: DooMiniK
Android i skasowany plik..
On 10/10/2012 16:34, Trybun wrote:
[...]

Najważniejsze, to nadal używać telefonu, nagrywać filmy, wysyłać
smsy, odbierać maile...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-10 20:55:13
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
W dniu 2012-10-10 20:38, DooMiniK pisze:
[...]

W kategorii humorystycznej  - czym motywujesz takie postÄ™powanie?

Data: 2012-10-10 21:27:59
Autor: DooMiniK
Android i skasowany plik..
On 10/10/2012 19:55, Trybun wrote:
[...]

Typowa wieczorna 'Polaczkowa' złośliwość przy cudzym nieszczęściu,
nie bierz tego do siebie!
Zacznij od tej pamięci - jeżeli OS nie zrobił tylko jakiegoś linku
symbolicznego, to odzyskasz... (potrzebujesz czytnika np. w laptopie,
czy przejściówki USB).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-14 18:57:44
Autor: Trybun
Android i skasowany plik..
W dniu 2012-10-10 22:27, DooMiniK pisze:

[...]

Jasne;-)

Już po problemie - filmik przywróciłem spod Windows.

Android i skasowany plik..