Android i usługa Kalendarz

Data: 2018-04-11 21:46:08
Autor: radekp@konto.pl
Android i usługa Kalendarz
Mam problem z Kalendarzem na tablecie.
Zawsze wydawało mi się, że Kalendarz powinien domyślnie chodzić, a tu wygląda
że nie mam go.
Po uruchomieniu Kalendarza system chce, aby się zalogował, przy czym przy
próbie wpisania emaila pojawia się "Konto już istnieje na urządzeniu", a przy
wybraniu "nowe konto" pojawia się wybór pomiędzy Adobe, Firma i Exchange.

Natomiast w ustawieniach synchronizacji nie widzę Kalendarza w ogóle -- nie ma
nawet takiej pozycji.

Co może być nie tak? Gdzieś go trzeba włączyć?

PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

Data: 2018-04-13 19:36:21
Autor: t-1
Android i usługa Kalendarz
W dniu 2018-04-11 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:

PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

Odinstalowałeś lokalnie.

Data: 2018-04-15 14:20:17
Autor: radekp@konto.pl
Android i usługa Kalendarz
Fri, 13 Apr 2018 19:36:21 +0200, w <paqpq6$8jb$1@pippin.nask.net.pl>, t-1
<t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-04-11 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:

> PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

Odinstalowałeś lokalnie.

Nie :)
Miałem jakiś kalendarz producenta, a nie apkę Google'a.
Zorientowałem się, gdy chciałem wypróbować inny kalendarz, a sklep zgłosił mi
propozycję zainstalowania aplikacji Google'a.

Android i usługa Kalendarz