Android i zdjecia/obrazy

Data: 2014-12-15 00:19:44
Autor: mr misio de grizzly
Android i zdjecia/obrazy
JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji, zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisujÄ…...

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom

Data: 2014-12-14 22:29:50
Autor: Pszemol
Android i zdjecia/obrazy
"mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> wrote in message news:m6l5ug$r8p$2node2.news.atman.pl...
JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji, zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisujÄ…...

No co Ty... to przecież zaleta że wszystko sobie możesz
swobodnie skonfigurować!

Data: 2014-12-15 17:39:13
Autor: Pszemol
Android i zdjecia/obrazy
"mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> wrote in message news:m6nma6$1ag$2node1.news.atman.pl...
[...]

Czyżbyś nie wyczuł sakrazmu? :-))

Data: 2014-12-17 23:06:15
Autor: mr misio de grizzly
Android i zdjecia/obrazy
W dniu 16.12.2014 o 00:39, Pszemol pisze:
[...]

Wolalem sie upewnic ;)

Data: 2014-12-14 23:27:04
Autor: masti
Android i zdjecia/obrazy

http://www.pcworld.pl/news/366707/Czym.jest.folder.DCIM.html

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-12-15 23:11:04
Autor: mr misio de grizzly
Android i zdjecia/obrazy
W dniu 15.12.2014 o 00:27, masti pisze:
mr misio de grizzly wrote:

[...]

No i ?

Bo aparat tam zrzuca fotki. Ale aplikacja zapisujaca mmsy wrzuca je w calkiem swoj dowolny katalog. A apka od zrzutow ekraow w jeszcze bardziej dowolny swoj.

Data: 2014-12-15 08:32:40
Autor: Tomek
Android i zdjecia/obrazy
Użytkownik "mr misio de grizzly"  napisaÅ‚:

JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji, zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisujÄ…...

Wszystko można sobie ustawić, żeby zapisywało się np w DCIM na karcie pamięci. Ja tak mam. Jedynie screenshoty wykonywane natywną aplikacją są w pamięci telefonu w Pictures/Screenshoots. Chyba, że używasz programów, które nie radzą sobie z ustawieniem lokalizacji zapisywanych plików. Zmień program.

Data: 2014-12-15 23:11:52
Autor: mr misio de grizzly
Android i zdjecia/obrazy
W dniu 15.12.2014 o 08:32, Tomek pisze:
[...]

NA który? Znow mam przegladac 20 programow, zeby wybrac ten jeden co dziala?

Data: 2014-12-16 18:07:49
Autor: Tomek
Android i zdjecia/obrazy
Użytkownik "mr misio de grizzly"  napisaÅ‚:

Znow mam przegladac 20 programow, zeby wybrac ten jeden co dziala?

Skoro przeszkadza Ci, że screeny zapisują się zawsze w tym samym katalogu - to tak.

Data: 2014-12-20 15:16:02
Autor: Akarm
Android i zdjecia/obrazy
W dniu 2014-12-15 o 00:19, mr misio de grizzly pisze:
JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji,
zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym
folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisuj±...

Cieszymy siê, ¿e o tym wiesz i zdecydowa³e¶ siê podzieliæ z nami t± nowin±.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Android i zdjecia/obrazy