Android, internet i jak siÄ™ to ma razem

Data: 2010-02-08 20:28:45
Autor: Borafu
Android, internet i jak siÄ™ to ma razem
Witam,
W ofercie Ery dot. abonamentu Era G2 Touch jest takie stwierdzenie:
"Operator informuje, iż korzystanie z usług sieci Era za pośrednictwem aparatu Era G1 z Google oraz Era G2 Touch wiąże się ze stałym połączeniem telefonu z siecią Internet z wykorzystaniem
transmisji danych. Ze względów technicznych wyłączenie tej funkcji na terenie Polski jest niemożliwe."

Nie trzeba mi tłumaczyć co to znaczy ;-) , ale interesuje mnie na ile w praktyce wystarcza pakiet 500MB z tego abonamentu.

Inaczej ile tych danych jest przesyłanych, w czasie kiedy nie przeglądam poczty, www, kalendarza itp.

Byłbym wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-02-08 20:04:36
Autor: Sergiusz Rozanski
Android, internet i jak się to ma razem
Dnia 08.02.2010 Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> napisał/a:
Witam,
W ofercie Ery dot. abonamentu Era G2 Touch jest takie stwierdzenie:
"Operator informuje, iż korzystanie z usług sieci Era za po¶rednictwem aparatu Era G1 z Google oraz Era G2 Touch wi±że się ze stałym poł±czeniem telefonu z sieci± Internet z wykorzystaniem
transmisji danych. Ze względów technicznych wył±czenie tej funkcji na terenie Polski jest niemożliwe."

Pierdoły, login iboa, odhaczyć ciapki: internet, mms i wap i nawet
widoczno¶ć gprs zniknie - sprawdzane przed wyjazdem na pozaunijny roaming
z iphone.

Nie trzeba mi tłumaczyć co to znaczy ;-) , ale interesuje mnie na ile w praktyce wystarcza pakiet 500MB z tego abonamentu.

Pełno poczty (imap), sporo stron, sync kontaktów, zwykłe użytkowanie
online, przy paczce 1kB robie ~300MB/mc (nie licz±c udostepniania dla
laptopa) - aha bardziej opłaca się (w moim abo) pakiet 1.5GB tańszy
o 1 zł od tego 500MB, po za tym te 1,5GB s± ryczałtem.

Inaczej ile tych danych jest przesyłanych, w czasie kiedy nie przegl±dam poczty, www, kalendarza itp.

Ilo¶ć danych niewielka, ale w cienkiej (np prepaidowej) taryfikacji może
bić po kieszeni.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-02-09 09:59:53
Autor: Amir
Android, internet i jak się to ma razem

Użytkownik "Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkpol9$erf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie tak samo mnie informował operator
zakupiłem ten telefon bez dostęu do internetu
zainstalowałem programik wył±ćzaj±cy dostęd przez siec era.

z netu korzystam tylko przez wifi, ktore mam w zasadzie wszędzie gdzie przebywam na
codzień, oraz do navigacji Ndrive.

wczytanie przykładowo jednej strony np wp czy podobnej to ponad 1Mb.
+ każda podstrona licz, na miesi±c starczy ci, chyba że będziesz dziennkie kilka godzin
przegl±dał www poczte itp usługi, jednak nie s±dze, bo jest to na dłuższa metę niewygodne

Data: 2010-02-12 15:16:18
Autor: Borafu
W dniu 2010-02-09 09:59, Amir pisze:
[...]

Dziękuję Wam obu za odpowiedzi i mam jeszcze jedno pytanie.

Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Pytam dlatego, że ten sam kalendarz zainstalowany na komputerze przy braku dostępu do internetu robi się "read only", a takie co¶ w telefonie byłoby dla mnie katastrof±.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-02-15 15:30:50
Autor: Piotr KUCHARSKI
Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> wrote:
Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Tak. Zsynchronizuje się przy pierwszym połączeniu z siecią.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2010-02-15 16:58:03
Autor: Borafu
W dniu 2010-02-15 16:30, Piotr KUCHARSKI pisze:
Borafu<borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl>  wrote:
Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i
odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Tak. Zsynchronizuje się przy pierwszym połączeniu z siecią.

Dzięki

Pozdro
--
Borafu

Android, internet i jak siÄ™ to ma razem