Android, internet i jak się to ma razem

Data: 2010-02-09 09:59:53
Autor: Amir
Android, internet i jak się to ma razem

Użytkownik "Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkpol9$erf$1inews.gazeta.pl...
Witam,
W ofercie Ery dot. abonamentu Era G2 Touch jest takie stwierdzenie:
"Operator informuje, iż korzystanie z usług sieci Era za pośrednictwem aparatu Era G1 z Google oraz Era G2 Touch wiąże się ze stałym połączeniem telefonu z siecią Internet z wykorzystaniem
transmisji danych. Ze względów technicznych wyłączenie tej funkcji na terenie Polski jest niemożliwe."

Dokładnie tak samo mnie informował operator
zakupiłem ten telefon bez dostęu do internetu
zainstalowałem programik wyłąćzający dostęd przez siec era.

z netu korzystam tylko przez wifi, ktore mam w zasadzie wszędzie gdzie przebywam na
codzień, oraz do navigacji Ndrive.

wczytanie przykładowo jednej strony np wp czy podobnej to ponad 1Mb.
+ każda podstrona licz, na miesiąc starczy ci, chyba że będziesz dziennkie kilka godzin
przeglądał www poczte itp usługi, jednak nie sądze, bo jest to na dłuższa metę niewygodne

Data: 2010-02-12 15:16:18
Autor: Borafu
W dniu 2010-02-09 09:59, Amir pisze:
[...]

Dziękuję Wam obu za odpowiedzi i mam jeszcze jedno pytanie.

Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Pytam dlatego, że ten sam kalendarz zainstalowany na komputerze przy braku dostępu do internetu robi się "read only", a takie coś w telefonie byłoby dla mnie katastrofą.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-02-15 15:30:50
Autor: Piotr KUCHARSKI
Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> wrote:
Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Tak. Zsynchronizuje się przy pierwszym połączeniu z siecią.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2010-02-15 16:58:03
Autor: Borafu
W dniu 2010-02-15 16:30, Piotr KUCHARSKI pisze:
Borafu<borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl>  wrote:
Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i
odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

Tak. Zsynchronizuje się przy pierwszym połączeniu z siecią.

Dzięki

Pozdro
--
Borafu