Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny"?

Data: 2010-12-03 10:44:36
Autor: Marek
Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny"?
Witam,

Naby艂em niedawno HTC Desire HD. Przesiad艂em si臋 z Nokii 5800. By膰 mo偶e to pokutuje teraz i niepotrzebnie walcz臋 z wiatrakami usi艂uj膮c przenie艣膰 pod艣wiadomie funkcjonalno艣膰 z Nokii na HTC. Mam nadziej臋, 偶e mi pomo偶ecie.

Ot贸偶 w Nokiach definiowa艂em sobie profil u偶ywany w nocy. Polega艂 on na tym, 偶e by艂y sygnalizowane d藕wi臋kiem jedynie po艂膮czenia z grupy "rodzina". SMSy i po艂膮czenia od klient贸w by艂y wyciszone. W HTC jest mn贸stwo opcji personalizacji lecz nie doszuka艂em si臋 powi膮zania z grupami os贸b. Taka funkcjonalno艣膰 wydaje mi si臋 do艣膰 podstawow膮 a mimo to nie mog臋 doszuka膰 si臋 jej w nowym telefonie. Przypuszczam, 偶e inne podej艣cie stosuje si臋 w Androidach. Jak tego dokona膰?

Data: 2010-12-06 21:17:17
Autor: Skorupa
W dniu 2010-12-03 10:44, Marek pisze:
[...]

Przy艂膮cz臋 si臋 do pytania.
Po zmianie N95 8GB na Desire te偶 mi brakuje takiej opcji.

Pozdr.
Skorupa

Data: 2010-12-07 07:23:31
Autor: Dominik & Co
Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny "?
W dniu 03-12-2010 10:44, Marek rzecze:

grupami os贸b. Taka funkcjonalno艣膰 wydaje mi si臋 do艣膰 podstawow膮 a mimo
to nie mog臋 doszuka膰 si臋 jej w nowym telefonie. Przypuszczam, 偶e inne
podej艣cie stosuje si臋 w Androidach. Jak tego dokona膰?

Rewelacja ten Android. W ko艅cu po zb贸j komu艣 w telefonie
zarz膮dzanie po艂膮czeniami, prawda? Przecie偶 najwa偶niejsza jest
nawigacja i fejsbuk...

No dobra, prosz臋:
http://forum.android.com.pl/f134/profile-filtrowanie-poa-ae-czea-wg-ustawionych-grup-37295/

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2010-12-07 10:47:09
Autor: prg
[...]

dziekuje za wyciagniecie mojego posta z forum :)
mi sie nadal nie udalo ustawic tego, tak jakbym chcial i telefony o 21.55 od klienta, ktory wpadl na wspanialy pomysl i musi sie ze mna bezzwlocznie podzielic doprowadza do szewskiej pasji...

Data: 2010-12-07 13:12:35
Autor: Dominik & Co
Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny "?
W dniu 07-12-2010 10:47, prg rzecze:

dziekuje za wyciagniecie mojego posta z forum :)

Ca艂a przyjemno艣膰 po mojej stronie :-)

mi sie nadal nie udalo ustawic tego, tak jakbym chcial i telefony o

Ale czego konkretnie nie uda艂o si臋 ustawi膰?
Groups to voicemail? Innej aplikacji?

"Panie, to nie dzia艂a! Gdzie艣 tu mi jakie艣 okienko
wyskoczy艂o, klikn膮艂em OK i dalej nie dzia艂a!"

21.55 od klienta, ktory wpadl na wspanialy pomysl i musi sie ze mna
bezzwlocznie podzielic doprowadza do szewskiej pasji...

Mo偶e czas kupi膰 telefon zamiast zabawki ;-)

A w tak zwanym mi臋dzyczasie mo偶esz wypr贸bowa膰 to:
http://a.farproc.com/auto-ring

Data: 2010-12-07 18:11:46
Autor: prg
Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny"?
Ale czego konkretnie nie uda艂o si臋 ustawi膰?
Groups to voicemail? Innej aplikacji?

ta aplikacja chce ode mnie pieniedzy, problem w tym, ze nie posiadam karty kredytowej a karty tzw. internetowej nie moge zalozyc, bo rejestracja mi odrzuca dane. niby pierdola, ale nie mam kiedy tego pchnac do przodu.

Mo偶e czas kupi膰 telefon zamiast zabawki ;-)

cos w tym jest, ale docelowo chcialem sie pobawic w wolnym czasie w pisanie aplikacji pod androida

A w tak zwanym mi臋dzyczasie mo偶esz wypr贸bowa膰 to:
http://a.farproc.com/auto-ring

sprawdze, dzieki!

Data: 2010-12-07 18:51:18
Autor: prg
Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny"?
A w tak zwanym mi臋dzyczasie mo偶esz wypr贸bowa膰 to:
http://a.farproc.com/auto-ring

dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

Data: 2010-12-08 18:25:38
Autor: Marek
W dniu 2010-12-07 18:51, prg pisze:
A w tak zwanym mi臋dzyczasie mo偶esz wypr贸bowa膰 to:
http://a.farproc.com/auto-ring

dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

Sprawdzi艂e艣 jak to dzia艂a? Czy da si臋 zrobi膰 tak, 偶e "w nocy" telefony b臋d膮 przepuszczane z grupy kontakt贸w o nazwie "rodzina" i "znajomi" a inne b臋d膮 bezg艂o艣ne?

Data: 2010-12-15 02:52:16
Autor: Piotr KUCHARSKI
prg <brak@brak.pl> wrote:
A w tak zwanym mi臋dzyczasie mo偶esz wypr贸bowa膰 to:
http://a.farproc.com/auto-ring
dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

Jest jeszcze Ringer Genie.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2010-12-08 18:33:28
Autor: Marek
W dniu 2010-12-07 13:12, Dominik & Co pisze:

Mo偶e czas kupi膰 telefon zamiast zabawki ;-)

S臋k w tym, 偶e telefony s膮 telefonami w jednym a zabawkami w drugim. Co z tego, 偶e np. Nokia 5800 (kt贸rej w艂a艣nie si臋 pozby艂em) potrafi艂a osi膮gn膮膰 w/w cel a gdy email przyszed艂 to nie potrafi艂em za艂膮cznika pobra膰. Musia艂em korzysta膰 z uprzejmo艣ci jakiego艣 biura aby tam wej艣膰 na moj膮 skrzynk臋 i zgra膰 co艣 na pendriva. Chore!

Nie widz臋 natomiast problemu aby co艣 sobie wgra膰 (co poleci艂e艣 np) i mie膰 oba te cele zrealizowane.

Android - jak zorganizowa膰 profil "nocny"?