Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?

Data: 2013-04-20 15:53:11
Autor: m4rkiz
Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kknivc$14g$1dont-email.me...
Chciałbym jednak użyć tego tableta do aplikacji,
która umożliwia skanowanie kodów paskowych produktów.
Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

napisac do autora zeby dodal opcje korzystania z innej kamery
niz 'tylna'

Data: 2013-04-20 12:03:10
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kku9v6$9er$1dont-email.me...
[...]

Pisali już do autora w bardziej użytecznych sprawach, np. aby
skompilował wersję apka dla telefonów z MS Win 8 i zostali olani...
Myślę że autor ma takie sugestie tam gdzie słonko nie dochodzi ;-)
Ale napisać rzeczywiście warto - w końcu w niczym to nie zaszkodzi.

Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?