Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?

Data: 2013-04-20 15:48:21
Autor: Pszemol
Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kknivc$14g$1dont-email.me...
Mam tableta ASUS Galaxy Nexus 7... z Androidem na pokładzie.

Ma on tylko jedną kamerę "z przodu", od strony LCD...
Jak można użyć jej w roli kamery "z tyłu"?

Nie, nie chcę robić fotek tabletem na wakacjach :-)
Chciałbym jednak użyć tego tableta do aplikacji,
która umożliwia skanowanie kodów paskowych produktów.
Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

Tu piszą nieco na ten temat:
http://developer.android.com/reference/android/hardware/Camera.html
http://developer.android.com/reference/android/hardware/Camera.CameraInfo.html
http://developer.android.com/reference/android/hardware/Camera.Parameters.html
Programy używają CameraInfo aby dowiedzieć się na temat
wyposażenia w kamery danego urządzenia. Mają do dyspozycji
getNumberOfCameras do sprawdzenia ile urządzenie ma kamer
i getCameraInfo gdzie są flagi takie jak CAMERA_FACING_BACK
lub CAMERA_FACING_FRONT - pytanie teraz jak "oszukać" to
co zwraca programowi ta funkcja systemu... albo przechwycić
samemu pytanie o kamerę i odpowiedzieć "błędnie" apkowi...

Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?