Android - kontakty

Data: 2010-08-18 13:04:42
Autor: niebieski
Android - kontakty
W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z powrotem wgrać do telefonu?

--
niebieski

Data: 2010-08-18 12:06:36
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:04:42 +0200, niebieski napisał(a):

W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z powrotem wgrać do telefonu?

zsynchronizować z kontem Google

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-18 13:38:12
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 12:06:36 +0100
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:04:42 +0200, niebieski napisał(a):

> W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z powrotem wgrać do telefonu?

zsynchronizować z kontem Google

-- Pozdrowienia, Waldek Godel, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Wolałbym coś offline. Jakiś program. Myślałem, że linksowe wammu da radę - nie można się z nim niestety połączyć. --
niebieski

Data: 2010-08-18 12:41:07
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:38:12 +0200, niebieski napisał(a):

Wolałbym coś offline. Jakiś program. Myślałem, że linksowe wammu da radę - nie można się z nim niestety połączyć.

nie byłeś łaskaw podać jaki to telefon, a szklaną kulę mam zepsutą, więc
odpowiedzi na razie nie dostaniesz.

PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-18 14:00:40
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 12:41:07 +0100
> [...]

nie byłeś łaskaw podać jaki to telefon, a szklaną kulę mam zepsutą, więc
Android. GT540.

PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu
Zmieniłem program i zapominam.

--
niebieski

Data: 2010-08-18 13:08:27
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:00:40 +0200, niebieski napisał(a):

Android. GT540.

Ja tam myślałem, że LG...  :-P
Jeżeli w pudełku nie ma CD z jakimś software (ewentualnie na karcie
pamięci) który sztukuje połączenie z pecetem, to możesz zapomnieć.
Android z definicji synchronizuje się wyłącznie online.
HTC i Motorola dorobiły protezy omijające to ograniczenie, co do
pozostałych producentów to nie mam pojęcia.

"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-18 14:39:16
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 13:08:27 +0100
> [...]

HTC i Motorola dorobiły protezy omijające to ograniczenie, co do
pozostałych producentów to nie mam pojęcia.

Jeśli chodzi o połączenie z komputerem w linuksie, to nie ma problemu.. Po włożeniu kabla USB montuje się automatycznie i można przeglądać pliki. Bluetooth podobnie. Miałem wcześniej nokię i mogłem sobie zapisać całą konfigurację do pliku, edytować kontakty itd. Jak już pisałem, program, którego używałem niestety nie współpracuje z androidem. --
niebieski

Data: 2010-08-18 13:49:38
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:39:16 +0200, niebieski napisał(a):

Jeśli chodzi o połączenie z komputerem w linuksie, to nie ma problemu. Po włożeniu kabla USB montuje się automatycznie i można przeglądać pliki. Bluetooth podobnie.

Nie, możesz przeglądać kartę pamięci i nic więcej (bez hackowania i
specjalnego oprogramowania)

Miałem wcześniej nokię i mogłem sobie zapisać całą konfigurację do pliku, edytować kontakty itd. Jak już pisałem, program, którego używałem niestety nie współpracuje z androidem.

a teraz masz Androida i nie możesz. Google wie lepiej co ci jest potrzebne.
Sprawdziłeś pudełko i kartę pamięci pod kątem jakiegoś oprogramowania LG?

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-18 15:02:52
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 13:49:38 +0100
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Nie, możesz przeglądać kartę pamięci i nic więcej (bez hackowania i
specjalnego oprogramowania)
To mi wystarcza. Na razie nie potrzebuję "roota".

a teraz masz Androida i nie możesz. Google wie lepiej co ci jest potrzebne.
Właśnie próbuję się od nich trochę uwolnić.
Sprawdziłeś pudełko i kartę pamięci pod kątem jakiegoś oprogramowania LG?
Niczego nie było. W internecie znalazłem LG PC Suite, ale tylko pod windows.

--
niebieski -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://korwin-mikke.pl/blog

Data: 2010-08-18 14:18:08
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:02:52 +0200, niebieski napisał(a):

Nie, możesz przeglądać kartę pamięci i nic więcej (bez hackowania i
specjalnego oprogramowania)
To mi wystarcza. Na razie nie potrzebuję "roota".

nie wystarcza, bo książka jest w telefonie a nie na karcie

Sprawdziłeś pudełko i kartę pamięci pod kątem jakiegoś oprogramowania LG?
Niczego nie było. W internecie znalazłem LG PC Suite, ale tylko pod windows.

to się ciesz, że to masz, bo inni mogą nawet tego nie mieć. Wine w łapę i
już..

"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-18 15:22:14
Autor: Andrzej Libiszewski
Android - kontakty
W dniu 2010-08-18 15:18, Waldek Godel pisze:

to się ciesz, że to masz, bo inni mogą nawet tego nie mieć. Wine w łapę i
juĹź..

No dobrze, ale czy rzeĹşbienie z wine jest aby na pewno lepsze niĹź synchronizacja z google i potem eksport kontaktĂłw do csv?

No ale ja truskawki cukrem...

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-18 15:38:01
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 15:22:14 +0200
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

W dniu 2010-08-18 15:18, Waldek Godel pisze:

> to się ciesz, że to masz, bo inni mogą nawet tego nie mieć. Wine w łapę i
> już..

No dobrze, ale czy rzeźbienie z wine jest aby na pewno lepsze niż synchronizacja z google i potem eksport kontaktów do csv?

No ale ja truskawki cukrem...
A nie rzeźbienioe w wine i nie synchronizacja z google tylko zapis do pliku nie byłby lepszy?
Tak by mi odpowiadało.

--
niebieski

Data: 2010-08-18 15:40:07
Autor: Andrzej Libiszewski
Android - kontakty
W dniu 2010-08-18 15:38, niebieski pisze:

A nie rzeźbienioe w wine i nie synchronizacja z google tylko zapis do pliku nie byłby lepszy?
Tak by mi odpowiadało.

Tak się nie da. Wybrałeś nie ten telefon.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-18 15:41:48
Autor: Kotlet Mielony
Android - kontakty
W dniu 2010-08-18 14:08, Waldek Godel pisze:
[...]

No ja mam gt 540 nie mialem cd w pudelku, ale program pc suite by do sciagniecia ze strony lg

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-18 15:58:05
Autor: ALEX
Android - kontakty
W dniu 18-08-10 14:08, Waldek Godel pisze:

[...]

Nokia vs Ovi Suite, zero problemów

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-18 15:03:53
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:58:05 +0200, ALEX napisał(a):

Nokia vs Ovi Suite

a czemu Nokia walczy z tym Ovi Suite?

"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-18 16:10:05
Autor: ALEX
Android - kontakty
W dniu 18-08-10 16:03, Waldek Godel pisze:

Nokia vs Ovi Suite

a czemu Nokia walczy z tym Ovi Suite?

Nokia Nokiom zgotowała ten los.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-18 19:18:00
Autor: Barnaba
Android - kontakty

Użytkownik "niebieski" <tylko@newsy.pl> napisał w wiadomości news:20100818140040.a297ced6.tylkonewsy.pl...
> [...]

Android.
GT540.

PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu

 Mam ten telefon. Wyeksportujesz przy pomocy LGSuite IV - jak nie masz, to ściągnij ze strony LG.PL
Barnaba

Data: 2010-08-18 19:44:08
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 19:18:00 +0200
"Barnaba" <l.prv@vp.pl> wrote:

 Mam ten telefon. Wyeksportujesz przy pomocy LGSuite IV - jak nie masz, to ściągnij ze strony LG.PL
Barnaba

To jest pod windows. Ja używam linuksa, a w wine nie lubię dłubać.

--
niebieski

Data: 2010-08-18 15:57:47
Autor: Piotr M
Android - kontakty
Dnia 18-08-2010 o 13:41:07 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

podać jaki to telefon

A to jest istotne? Piszesz ze np HTC i Motorola mają swoje sofy do  eksportu. To co, nie można go stosować wymiennie i też na innych  telefonach? Wyobrażenie mam takie, że jak coś chodzi pod danym systemem to  chodzi bez względu na sprzęt, wystarczy że system pociągnie, ale być może  Android łamie moje wyobrażenie o OS.

To wygląda to tak, jakby Android był mocno dopasowany pod danego  producenta, tak jest?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-18 15:05:29
Autor: Waldek Godel
Android - kontakty
Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:57:47 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Nie można stosować zamiennie, bo odpowiedni kawałek softu musi być
zainstalowany w systemie, a do tego trzeba praw roota.

To wygląda to tak, jakby Android był mocno dopasowany pod danego  producenta, tak jest?

Nie jest.
Android w ogóle się nie synchronizuje z komputerem - koniec kropka.
Natomiast niektórzy producenci zrobili własne protezy omijające to durne
ograniczenie.

"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-18 14:09:38
Autor: Andrzej Libiszewski
Android - kontakty
W dniu 2010-08-18 13:38, niebieski pisze:

[...]

A co złego w edycji przez gmaila? W ostateczności możesz sobie wyeksportować z gmaila listę jako csv i edytować wtedy do woli offline.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-18 17:13:14
Autor: ererer
Android - kontakty
W dniu 2010-08-18 13:04, niebieski pisze:
W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z powrotem wgrać do telefonu?

http://code.google.com/p/vcardio/

Wynik z Google'a. Nie sprawdzałem.

--
ererer

Data: 2010-08-18 17:56:00
Autor: niebieski
Android - kontakty
On Wed, 18 Aug 2010 17:13:14 +0200
ererer <ererer@nie.pamietam.maila> wrote:

> [...]
> W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z powrotem wgrać do telefonu?

Zainstalowałem. Niestety - zawiesza się. Spróbuję zainstalować wczesniejsze wersje.

--
http://korwin-mikke.pl/blog

Android - kontakty