Android kopiowanie kontakt贸w na sim

Data: 2011-09-06 16:11:40
Autor: Piotr M
Android kopiowanie kontakt贸w na sim
Witam.

Czy kto艣 wie jak lub jakim softem czy sposobem, skopiowa膰 kontakty w Androidzie na kart臋 SIM? U偶y艂em jakiego艣 takiego programu Contact2Sim ale co艣 nie chce mi dzia艂a膰..

Dzi臋ki

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najcz臋stsze k艂amstwo w Internecie?

Data: 2011-09-06 16:10:45
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:j459pq$4ph$1mx1.internetia.pl...
Czy kto艣 wie jak lub jakim softem czy sposobem, skopiowa膰 kontakty w Androidzie na kart臋 SIM? U偶y艂em jakiego艣 takiego programu Contact2Sim ale co艣 nie chce mi dzia艂a膰..

Zg艂o艣 si臋 do Waldka - on pomaga iPhone'owcom,
pewnie pomo偶e i Tobie w tym jak偶e trudnym zdaniu :-)

Data: 2011-09-07 01:29:03
Autor: rageofhonor
Android kopiowanie kontakt贸w na sim

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j45grm.7bk.0poczta.onet.pl...
[...]

Android to chyba nie system operacyjny iPhona. Mo偶e si臋 myl臋. Ja bym si臋 zapyta艂 producenta telefonu. Mo偶e maj膮 jaki艣 spos贸b na to.

Android kopiowanie kontakt贸w na sim