Android - nieusuwalny przycisk

Data: 2013-03-31 10:42:08
Autor: Kapsel
Android - nieusuwalny przycisk

W którym¶ momencie w moim andku (4.1 bodaj, GSG3) pojawił się wysuwany
panel ukryty pod małym przyciskiem. Przycisk jest dostępny dosłownie
zawsze, nie ważne czy jest aplikacja pełnoekranowa, pulpit, czy co¶.

Nie umiem tego za diabła wył±czyć. Mogę modyfikować zestaw aplikacji jaki
wy¶wietla i zmieniać położenie przycisku, ale nie mogę wywalić. Po
restarcie go nie ma, odpala się w zupełnie przypadkowych momentach, ze dwa
razy wystartował jak uruchomiłem Chrome.

Nie ma opcji, nie ma nazwy, nie wiem czego szukać w Google :(

Podejrzewam, że może to być jaki¶ "magiczny element" z nakładki GOLauncher,
ale grzebanie w jego opcjach nie pomogło.

Kto¶ pomoże zidentyfikować? --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2013-04-02 10:21:43
Autor: Chris
Android - nieusuwalny przycisk
Kapsel nabazgrał(a):

[...]

MultiWindow/Wieleokien w pasku.

Odpalasz/zamykasz to trzymaj±ć przez chwile przycisk BACK (ten pod¶wietlany na dole po prawej)

Nie ma za co :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.