Android - podswietlanie ekranu / blokada

Data: 2012-10-25 09:48:32
Autor: KiloSierra
Android - podswietlanie ekranu / blokada
Czy Koledzy znaja moze jakis program ktory wyƂączaƂ by podswietlanie ekranu po zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???

ta systemowa blokada strasznie mnie wq....a... co chwile trzeba odblokowywac SGS'a

Data: 2012-10-25 11:02:46
Autor: Mariusz Wozniak
Android - podswietlanie ekranu / blokada
UĆŒytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:5088eed0$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...
Czy Koledzy znaja moze jakis program ktory wyƂączaƂ by podswietlanie ekranu po zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???

Systemowe wygaszanie i programik "No Lock" (z marketu).

X.

Data: 2012-10-25 14:17:55
Autor: K
W dniu 25-10-2012 09:48, KiloSierra pisze:
[...]

Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Blokada ekranu -> brak.

Data: 2012-10-25 20:01:34
Autor: KiloSierra
W dniu 12/10/25 14:17, K pisze:
[...]

tak jest - nie dzial

No lock tez nie dziala

..... zapomnialem dodac ze uzywam Go Launcher'a :/
ale nawet jak sie wylaczy Go Lock to i tak na systemowa blokade NoLock nie dzial
:(

Data: 2012-10-26 08:38:21
Autor: K
W dniu 25.10.2012 20:01, KiloSierra pisze:
W dniu 12/10/25 14:17, K pisze:
[...]

na neo v dziala (4.0.4 + nova launcher)

Data: 2012-10-26 09:33:46
Autor: Mariusz Wozniak
Android - podswietlanie ekranu / blokada
UĆŒytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:50897e7e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...
No lock tez nie dziala

A to dziwne. W Galaxy S, Galaxy SII, Note i Tab dziala bez problemu. Od 2.3 do 4.0.4. "PukaƂeƛ" w "unlock"?

X.

Android - podswietlanie ekranu / blokada