Android - podswietlanie ekranu / blokada

Data: 2012-10-25 14:17:55
Autor: K
Android - podswietlanie ekranu / blokada
W dniu 25-10-2012 09:48, KiloSierra pisze:
Czy Koledzy znaja moze jakis program ktory wyƂączaƂ by podswietlanie
ekranu po zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???

ta systemowa blokada strasznie mnie wq....a... co chwile trzeba
odblokowywac SGS'a

Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Blokada ekranu -> brak.

Data: 2012-10-25 20:01:34
Autor: KiloSierra
W dniu 12/10/25 14:17, K pisze:
[...]

tak jest - nie dzial

No lock tez nie dziala

..... zapomnialem dodac ze uzywam Go Launcher'a :/
ale nawet jak sie wylaczy Go Lock to i tak na systemowa blokade NoLock nie dzial
:(

Data: 2012-10-26 08:38:21
Autor: K
W dniu 25.10.2012 20:01, KiloSierra pisze:
W dniu 12/10/25 14:17, K pisze:
[...]

na neo v dziala (4.0.4 + nova launcher)

Data: 2012-10-26 09:33:46
Autor: Mariusz Wozniak
Android - podswietlanie ekranu / blokada
UĆŒytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:50897e7e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...
No lock tez nie dziala

A to dziwne. W Galaxy S, Galaxy SII, Note i Tab dziala bez problemu. Od 2.3 do 4.0.4. "PukaƂeƛ" w "unlock"?

X.

Android - podswietlanie ekranu / blokada