Android - słownik

Data: 2013-02-06 00:19:44
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Witajcie ;)

JAki słownik do androida, zamiast domyślnego. Domyślny nie zna słowa "kąpałem" :] Oraz chyba połowy polskich słów. Nie proponuje angieslkich zamienników tylko jakieś zjebane kombinacje liter całkiem z czapy.

Data: 2013-02-06 20:42:13
Autor: G Nowak
Android - słownik
On 05/02/2013 23:19, Mr. Misio wrote:
[...]

AFAIK JB ani ICS nie maja polskiego IME wiec to nie moze byc oryginalny slownik Androida. W sumie, po co odpisuje do goscia, ktory zaklada watki by ponarzekac, a nie czegos sie wywiedziec...

--
Rgds

Data: 2013-02-06 22:06:30
Autor: Trybun
Android - słownik
W dniu 2013-02-06 21:42, G Nowak pisze:
[...]

Bo to jest grupa dyskusyjna, a nie tylko poradnikowa. ;-) A  tak swoją drogą ja szukam ciekawych emotek pod Andka, i które mógłbym dodać do SMS-ów i e-maili. Jest w ogóle coś takiego?

Data: 2013-02-06 22:19:39
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

O w morde. Moze faktycznie to nie jest polski slownik :] Bo ogolnie to nie ma polskiego wyrazu co by potrafil "wykryc".

W sumie, po co odpisuje do goscia, ktory
zaklada watki by ponarzekac, a nie czegos sie wywiedziec...

Wiesz, jestem zadziwiany co krok ty boskim wszechobecnym Androidem. Wlasnie mi napisales, ze to wszechcudo zachwalane przez niemal kazdego i trzymane w glorii chwaly nie ma... polskiego slownika.

Nosz kurfa, fińska nokia potrafiłą polski słownik (dość dobry) sprawić, a w Androidzie sie nie da ;) (tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

Bo to jest grupa dyskusyjna, a nie tylko poradnikowa. ;-) A  tak swoją
drogą ja szukam ciekawych emotek pod Andka, i które mógłbym dodać do
SMS-ów i e-maili. Jest w ogóle coś takiego?

To ja sie podepne. Szuma czegos co mi zlikwiduje te durne obrazki w emotkach (przy wstaiwaniu) tak, zebym widzial emotki tekstowo. Bo obrazkowo niektore sa zle poprzypinane. I zle wstawiam przez to.

Ogolnie chcialbym minimum emotek, za to dobrych, a nie mnostwo ale z d..y wzietych.

Data: 2013-02-07 10:38:15
Autor: AL
Android - słownik
W dniu 2013-02-06 22:19, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

jak nie ma jak ma.
Po prostu Ty nie masz i tyle.

Nosz kurfa, fińska nokia potrafiłą polski słownik (dość dobry) sprawić,
a w Androidzie sie nie da ;) (tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

ale nie napisales co ca 'cudo' posiadasz, skad przytargane, ze brak mu polskiej lokalizacji/slownika.
Zreszta słownik możesz sobie sam rozbudowywać - więc do roboty ;)

[...]

play google i moze jakis inny program do sms'ow wybierz.
Ew. ustawienia swojego obecnego programu sprawdz.

Data: 2013-02-07 23:44:12
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik AL napisał:

jak nie ma jak ma.
Po prostu Ty nie masz i tyle.

Dlaczego polska werja androida nie ma polskiego slownika?

ale nie napisales co ca 'cudo' posiadasz, skad przytargane, ze brak mu
polskiej lokalizacji/slownika.

Pisalem juz nie raz o glorii jaka rozswietla sony xperia miro ;)

Zreszta słownik możesz sobie sam rozbudowywać - więc do roboty ;)

sssssss........ ;)

play google i moze jakis inny program do sms'ow wybierz.

Wybralem, problemu emotek na kawiaturze nie rozwiazal (zdziwilbym sie jakby rozwiazal)

Ew. ustawienia swojego obecnego programu sprawdz.

Programu do klawiatury? Do emotek? Androida?

Data: 2013-02-10 13:14:36
Autor: gawfron
Android - słownik
W dniu 2013-02-07 23:44, Mr. Misio pisze:
Użytkownik AL napisał:

jak nie ma jak ma.
Po prostu Ty nie masz i tyle.

Dlaczego polska werja androida nie ma polskiego slownika?

Moja wersja ma ;P

Data: 2013-02-10 16:56:43
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik AL napisał:

jak nie ma jak ma.
Po prostu Ty nie masz i tyle.

Dlaczego polska werja androida nie ma polskiego slownika?

Moja wersja ma ;P

A ja mam apke do latarki, ze stroboskopem mrygajacym w rytm muzyki...
O ja perdziu.... ;)

Data: 2013-02-07 15:48:00
Autor: Trybun
Android - słownik
[...]

Nie masz w oryginalnej androidowej klawiaturze, na dole po prawej stronie?

Data: 2013-02-07 19:18:39
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Mam, ale tam sie pokazuje czesc emotek obrazkowo, czesc jako ASCII.

Chcialbym sie pozbyc tych obrazków.

Data: 2013-02-07 20:57:59
Autor: ToMasz
Android - słownik
W dniu 07.02.2013 19:18, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

ale tak na poważnie. słownik wstawi polskie znaki więc skróci smsa. Czy potem jakiś program konwertuje polskie znaki do czystego ascii aby spowrotem było 160znaków? Czy Wy na wykładach siedzicie i musicie pisać? netu w telefonach nie macie? rozmawiać się wstydzicie, czy za drogo?
ToMasz

Data: 2013-02-07 20:15:10
Autor: Michal Tyrala
Android - słownik
On Thu, 07 Feb 2013 20:57:59 +0100, ToMasz wrote:
 ale tak na poważnie. słownik wstawi polskie znaki więc skróci smsa. Czy  potem jakiś program konwertuje polskie znaki do czystego ascii aby  spowrotem było 160znaków?

W HTCowej aplikacji od SMSow tak to wlasnie dziala (oczywiscie jesli się
wlaczylo ASCII-only).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-08 09:07:28
Autor: Trybun
Android - słownik
W dniu 2013-02-07 21:15, Michal Tyrala pisze:
[...]

Także w programie Perfect Keyboard.

Data: 2013-02-07 23:45:19
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

chce zamiast graficzki pokazywalo mi:

:)

:]

:-)

=)

o tym pisalem, gdy pisalem "emotki w ascii"

Data: 2013-02-08 00:12:25
Autor: ToMasz
Android - słownik
(...)

ja wiem co to emotki, ale po kija Ci one? naciskam 2 razy na ekran, albo mówie "eliza" i za 3 sekundy rozmawiam z żoną. w cenie abonamentu = paczce firmowych papierosów. po kija tracić czas na smsy!!!!

ToMasz

Data: 2013-02-08 00:44:21
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik ToMasz napisał:
(...)

ja wiem co to emotki, ale po kija Ci one? naciskam 2 razy na ekran, albo
mówie "eliza" i za 3 sekundy rozmawiam z żoną. w cenie abonamentu =
paczce firmowych papierosów. po kija tracić czas na smsy!!!!

bo lubie?

Data: 2013-02-08 09:08:38
Autor: Trybun
Android - słownik
W dniu 2013-02-07 19:18, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Dziwne, bo u mnie na tej klawiaturze są same symbole bez grafiki. Odwrotnie jest z także fabrycznie zainstalowaną klawiaturą Huawei, tu nie ma symboli a same graficzne emotki.

Data: 2013-02-09 14:14:35
Autor: m4rkiz
Android - słownik
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message
[...]

soa1, miej pretensje do producenta telefonu

(tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

soa1, miej pretensje do producenta telefonu

kupiles albo jakis wynalazek albo z softem nie przewidujacym polskich
ustawien, kieruj pretensje do tego kto ci to sprzedal jezeli mialo
byc z pl...

Data: 2013-02-09 17:01:32
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik m4rkiz napisał:
[...]

no przeciez mam. telefon z androidem przeciez.

[...]

to znaczy nie moge boskiego androida skustomizowac (taka nowomowa) w sensie ustawiam polski i z defaultu rzeczy systemowe dzialaja w j. polskim?

no to andek gorszy od linuxa jest.

Data: 2013-02-09 16:25:49
Autor: m4rkiz
Android - słownik
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kf5rs9$je$1node2.news.atman.pl...
[...]

jezeli opel zacznie sprzedawac samochody bez kol to do dupy beda
wszystkie samochody czy tylko ople?

jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
rzeczy ktorych chcesz uzywac?

niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
flejmowac wiec z mojej strony eot

Data: 2013-02-09 20:14:14
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik m4rkiz napisał:
[...]

jesli koło to android to analogia nietrafiona

jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
rzeczy ktorych chcesz uzywac?

skoro G pozwala na takie cyrki, to G.

niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
flejmowac wiec z mojej strony eot

Nie flejmowac tylko narzekac i wytykac wady.

To ze reragujesz zbyt emocjonalnie na krytyke smartfonu z androidem... coz nic na to nie poradze.

Data: 2013-02-09 23:04:05
Autor: AL
Android - słownik
W dniu 2013-02-09 20:14, Mr. Misio pisze:

jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
rzeczy ktorych chcesz uzywac?

skoro G pozwala na takie cyrki, to G.

Google tylko udostepnia system, ktory kazdy z producentow w jakims tam stopniu (wiekszym lub mniejszym) kustomizuje.
Dlatego nawet GUI telefonu z androidem od HTC/Samsunga czy Sony bedzie sie roznilo. Dodatkowo czesc producentow wyposaza telefony we wlasne aplikacje, etc...

Mialem jak na razie dwa telefony z androidem (nie liczac tabletu) i w zadnym nie bylo takich problemow o jakich piszesz.
Poprzednio uzywalem e51 - czyli podobnie do Ciebie (zreszta do tej pory mam ja jako zapasowy telefon) i nie mialo to zadnego znacznia dla mojego stosunku do nowego systemu (pierwszy tel. to byl G1 - czyli niemal sam poczatek systemu z robocikiem).

niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
flejmowac wiec z mojej strony eot

Nie flejmowac tylko narzekac i wytykac wady.

moze mamy wytknac wady Tobie?
Bo jak na razie odkrywasz u siebie ich coraz wiecej

To ze reragujesz zbyt emocjonalnie na krytyke smartfonu z androidem...
coz nic na to nie poradze.

alez skad - kazdy system ma swoje plusy i minusy, dodatkowo nie kazdy (osoba) musi uzywac telefonu z rozbudowanym systemem.
Jesli chcesz miec wszystko juz poukladane w momencie zakupu - moze rozgladnij sie jednak nad jakims innym telefonem.
Nie rozumiem, dlaczego niektorzy sie mecza na wlasna prosbe z telefonem opartym o system operacyjny, kiedy ich oczekiwania sa zupelnie inne.

Dlatego mowie zonie (uzywa do tej pory e66 i zachciala miec nowego smartfona - jej argument:bo ladny), ze ona takiego telefonu nie potrzebuje.
W swojej e66 ma wszystko czego uzywa (normalny telefon, smsy, podstawowe serwisy internetowe i nawigacja), nie musi w niej grzebac by sobie jak ustawic pod siebie, ale ona tego nie potrafi zrozumiec (jeszcze).  Kupi jakiegos 'smartfona' i czuje, ze sie zacznie ;) ..... na szczescie syn to juz ogarnia, wiec wiem kto mnie wyreczy :)

Data: 2013-02-09 23:51:22
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik AL napisał:

moze mamy wytknac wady Tobie?

Jeśli tylko NTG, to wytykaj :)

[...]

Caly czas sie rozglądam.

Nie rozumiem, dlaczego niektorzy sie mecza na wlasna prosbe z telefonem
opartym o system operacyjny, kiedy ich oczekiwania sa zupelnie inne.

Bo ten Android miał być taki najlepsieszy do wszystkiego. Ale jak widać jak coś jest do wszystkiego to jest...

Kupi
jakiegos 'smartfona' i czuje, ze sie zacznie ;) ..... na szczescie syn
to juz ogarnia, wiec wiem kto mnie wyreczy :)

No wlasnie. Dziwi mnie podejscie producentów, "spuszczają się" na klienta, z tym co kiedyś robili - dostosowywali do potrzeb. Trcohe to jak IKEA sie zaczyna robić. Chcesz meble - zmontuj sobie. Pomaluj.

Data: 2013-02-09 22:08:38
Autor: W
Android - słownik
m4rkiz wystukał, co następuje:

[...]
sprawić, a w Androidzie sie nie da ;) soa1, miej pretensje do
producenta telefonu no przeciez mam. telefon z androidem przeciez.

[...]

Tak dla ścislości to może nie tyle wyciąć co dodać, bo bołe androidy (AOSP) własnie maja stresznie uboga ilość słowników i zapewne niektórzy producenci na we własnym zakresie dodają.

Data: 2013-02-09 23:52:33
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik W napisał:

Tak dla ścislości to może nie tyle wyciąć co dodać, bo bołe androidy (AOSP)
własnie maja stresznie uboga ilość słowników i zapewne niektórzy producenci
na we własnym zakresie dodają.

Czy jako user bez roota moge sobie wymienic slownik?

Data: 2013-02-10 10:16:22
Autor: W
Android - słownik
Mr. Misio wystukał, co następuje:

Użytkownik W napisał:

[...]

Hmm.

Ja od dawna nie używam systemowej klawiatury / systemowego słownika (który zdawał się podkreślać tylko błędne wyrazy) i od tak samo dawna używam SwiftKey, który ma polski słownik więc w trakcie wpisywania pojawiają się (bardzo sprawnie!) podpowiedzi rodzimego narzecza. Aczkolwiek nic nie jest podkreślane (tzn wyłączyłem systemowy słownik). AFAIK większość zamienników ma polski słownik.

Data: 2013-02-10 11:50:45
Autor: Mr. Misio
Android - słownik

Użytkownik W napisał:

[...]

sprawdze,

choc szczerze, zaczyna mnie wkurzac, ze cokolwiek chce zrobic to musze wymienic aplikacje w telefonie na inną, polecaną, dzialajaca(!!!!)

Data: 2013-02-11 11:24:30
Autor: AL
Android - słownik

Użytkownik W napisał:

[...]

ja taka możliwość akurat uważam za 'plus'
Klawiature zmienilem na Swype (ale mam jeszcze klaw.fizyczna w telefonie), sms na PansiSMS, navi dostarczona wraz z telefonem na Sygica/OsmAnd+, przegladarke na Maxthon, aplikacje dzwoniaca na DialerOne, etc.
Po prostu spersonalizowalem telefon pod siebie (przy czym z wbudowanych aplikacji dalo sie uywac, ale nie spelnialy do konca moich oczekiwan).

Data: 2013-02-11 20:31:54
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik AL napisał:

choc szczerze, zaczyna mnie wkurzac, ze cokolwiek chce zrobic to musze
wymienic aplikacje w telefonie na inną, polecaną, dzialajaca(!!!!)

ja taka możliwość akurat uważam za 'plus'

Za plus - mozliwosc zainstalowania innej apki

Za minus - dodupna apka zainstalowana na wejsciu

znosi sie ;)

[...]

Ogolnie dostales produkt wybrakowany, bo wszystko w sofcie wymieniles.

Po prostu spersonalizowalem telefon pod siebie (przy czym z wbudowanych
aplikacji dalo sie uywac, ale nie spelnialy do konca moich oczekiwan).

a kiedys sie nie dawalo wymieniac a ludzie nie mieli takich problemow ;)

soft byl po prostu dopieszczony.

Data: 2013-02-11 21:39:41
Autor: AL
Android - słownik
W dniu 2013-02-11 20:31, Mr. Misio pisze:
Użytkownik AL napisał:

[...]

alez skad - mase aplikacji zostawilem oryginalnych bo byly OK
reszcie zwiekszylem funkcjonalnosc, lub dostosowalem do _swoich_ preferencji (z naciskiem na swoich).

Po prostu spersonalizowalem telefon pod siebie (przy czym z wbudowanych
aplikacji dalo sie uywac, ale nie spelnialy do konca moich oczekiwan).

a kiedys sie nie dawalo wymieniac a ludzie nie mieli takich problemow ;)

nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

soft byl po prostu dopieszczony.

marudzisz i tyle.

Data: 2013-02-11 21:42:32
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik AL napisał:

alez skad - mase aplikacji zostawilem oryginalnych bo byly OK

Wymien parę (tych zwiazanych z telefonowaniem, bo ze zostawiles apke facebooka to mnie nie interara) ;)

a kiedys sie nie dawalo wymieniac a ludzie nie mieli takich problemow ;)

nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

Ale ja sie pytam, dlaczewgo wtedy byl to soft lepiej dopracowany.

soft byl po prostu dopieszczony.

marudzisz i tyle.

W sensie nie masz argumentu, to marudze ;P

Data: 2013-02-12 19:01:21
Autor: kakmar
Android - słownik
Dnia 11.02.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:
Użytkownik AL napisał:

alez skad - mase aplikacji zostawilem oryginalnych bo byly OK

Wymien parę (tych zwiazanych z telefonowaniem, bo ze zostawiles apke facebooka to mnie nie interara) ;)

Nie wszyscy producenci instalują domyślnie FB.

nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

Ale ja sie pytam, dlaczewgo wtedy byl to soft lepiej dopracowany.

Nie był, na pewno nie w Symbianie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-12 23:22:41
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik kakmar napisał:

nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

Ale ja sie pytam, dlaczewgo wtedy byl to soft lepiej dopracowany.

Nie był, na pewno nie w Symbianie.

A po czym to wnosisz? Bo ja wykaszalem konkretnie na przykladach, ze byl.

Data: 2013-02-09 18:12:07
Autor: John Kołalsky
Android - słownik

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kf5rs9$je$1node2.news.atman.pl...

to znaczy nie moge boskiego androida skustomizowac (taka nowomowa) w sensie ustawiam polski i z defaultu rzeczy systemowe dzialaja w j. polskim?

no to andek gorszy od linuxa jest.

Kiedy to linuks jest  :-)

Tylko "shella" ma innego

Data: 2013-02-09 20:14:58
Autor: Mr. Misio
Android - słownik
Użytkownik John Kołalsky napisał:

[...]

Wykastrowany limnux w takim razie, normalny linux jest fajniejszy (boszsz, nie myslalem, ze napisze, iz linuks jest od czegos fajniejszy).

Android - słownik