Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?

Data: 2016-02-29 07:36:34
Autor: krzysztofsf
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
Jak w temacie. Znacie jakis program z google play, ktory by sygnalizowal osiagniecie zadanego procentu naladowania?

Data: 2016-03-01 13:48:33
Autor: Arkadiusz Drabczyk
On 2016-02-29, krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
Jak w temacie. Znacie jakis program z google play, ktory by
sygnalizowal osiagniecie zadanego procentu naladowania?

ze stora to nie znam ale do tego to moĹĽna jakiĹ› prosty skrypt w mksh
napisać, coś takiego:

#!/system/bin/sh

while true
do
    if [ $(cat /sys/class/power_supply/battery/capacity) -eq 85 ]
    then
        echo yes
    else
        echo no
    fi
    sleep 30
done

W miejsce `echo yes' trzeba by wstawić odtwarzanie jakiegoś pliku
(pewnie da się zrobić jakimś intentem, nie mam teraz Androida pod
ręką). Zamiast -eq można by też użyć -ge gdyby bateria pieruńsko
szybko się ładowała i akurat stan naładowania == 85% wypadł by na
sleep.

--
Arkadiusz Drabczyk

Data: 2016-03-01 11:57:10
Autor: krzysztofsf
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
W dniu wtorek, 1 marca 2016 14:51:36 UTC+1 użytkownik Arkadiusz Drabczyk napisał:

Arkadiusz Drabczyk

Niestety, prace magisterska pisalem na temat kapacytacji akrosomów.

Dalej szukam aplikacji z google play.

Data: 2016-03-02 09:36:48
Autor: Marek
On Tue, 1 Mar 2016 11:57:10 -0800 (PST), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
Dalej szukam aplikacji z google play.

Jak dziś będę miał chwilę to Ci napiszę, napisałem kiedyś aplikację do monitorowania bateri, dodanie jakiś akcji przy zadanym procencie naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.
Tak btw, do czego potrzebna taka nietypowa funkcjonalność?

--
Marek

Data: 2016-03-02 09:26:55
Autor: krzysztofsf
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 09:36:51 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
On Tue, 1 Mar 2016 11:57:10 -0800 (PST), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
> Dalej szukam aplikacji z google play.

Jak dzi¶ będę miał chwilę to Ci napiszę, napisałem kiedy¶ aplikację do monitorowania bateri, dodanie jaki¶ akcji przy zadanym procencie naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.
Tak btw, do czego potrzebna taka nietypowa funkcjonalno¶ć?

Bateria zalicza cykl ladowania po przekroczeniu 90%. Ladujac do wartosci 80+ mozna jeden cykl wydluzyc do nawet kilkuset godzin. Bateria po zaliczeniu zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli) znaczaco obniza pojemnosc.

Data: 2016-03-02 18:29:30
Autor: J.F.
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4686ae7a-6aa4-423e-b901-121d3c00cbd1@googlegroups.com...
[...]

Masz na mysli rzeczywista pojemnosc, czy te ustalana przez elektroniczny chip w baterii ?

J.

Data: 2016-03-02 09:37:33
Autor: krzysztofsf
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 18:29:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

>Bateria po zaliczeniu zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli) >znaczaco obniza pojemnosc.

Masz na mysli rzeczywista pojemnosc, czy te ustalana przez elektroniczny chip w baterii ?

Sadze, ze rzeczywista, zwiazana z procesami zachodzacymi podczas ladowania. Naturalnie czesciowe ladowanie nie wyeliminuje calkiem starzenia sie baterii, ale jest dla niej korzystniejsze, niz ladowanie do pelna za kazdym razem.
Tyle, ze dopilnowanie odpowiednio wczesnego momentu odlaczenia jest klopotliwe.

Data: 2016-03-05 21:07:20
Autor: Andrzej
[...]

Eee tam. Mam niemal pięcioletniego iPada - jak na pocz±tku wytrzymywał ok.
10 godzin używania wifi na minimalnym pod¶wietleniu, tak wytrzymuje nadal;
je¶li nawet czas pracy się skrócił, to niezauważalnie. Używam niemal zawsze
w pełnym cyklu - rozładowanie do warto¶ci jednocyfrowej i ładowanie do
pełna  (przynajmniej pół godziny po wskazaniu "naładowane") lub zostawienie
na noc.
Baterie w laptopach i telefonach traktuję tak samo i też nie ma problemów,
ale tu nie mam żadnego sprzętu męczonego od pięciu lat.

Data: 2016-03-02 19:22:34
Autor: Marek
On Wed, 2 Mar 2016 09:26:55 -0800 (PST), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
[...]

 Flash, mĂłwisz i masz: http://83.220.108.211/bins/battlevel.apk Musisz mieć wĹ‚Ä…czonÄ… moĹĽliwość instalacji z obcych ĹşrĂłdeĹ‚.
Po uruchomieniu wpisz poziom baterii (domyślnie jest 50%) powyżej którego będzie odgrywany systemowy dźwięk notyfikacji. Następnie wciśnij StartSrv aby uruchomić service. Z aplikacji możesz wyjść, serwis będzie działał w tle dopóki go nie wyłączysz przyciskiem StopSrv.
Przycisk Test to test odegrania dźwięku (jeśli będzie cisza sprawdź w ustawieniach tel. głośność dźwięku zdarzeń).

--
Marek

Data: 2016-03-02 10:49:19
Autor: krzysztofsf
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 19:22:37 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
>  zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli) znaczaco obniza pojemnosc.

 Flash, mówisz i masz: http://83.220.108.211/bins/battlevel.apk Musisz mieć wł±czon± możliwo¶ć instalacji z obcych Ľródeł.
Po uruchomieniu wpisz poziom baterii (domy¶lnie jest 50%) powyżej którego będzie odgrywany systemowy dĽwięk notyfikacji. Następnie wci¶nij StartSrv aby uruchomić service. Z aplikacji możesz wyj¶ć, serwis będzie działał w tle dopóki go nie wył±czysz przyciskiem StopSrv.
Przycisk Test to test odegrania dĽwięku (je¶li będzie cisza sprawdĽ w ustawieniach tel. gło¶no¶ć dĽwięku zdarzeń).

Działa. Slicznie dziekuje.

Data: 2016-03-25 18:01:07
Autor: re
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?

Użytkownik "Marek"

-- -
Masz jeszcze jakie¶ programy ?

Data: 2016-03-02 10:56:50
Autor: J.F.
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.5161481560917226190@news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie juz jest napisana, aplikacji do baterii pelno.

Ale ... sprawdzenie ktora z nich ma potrzebna funkcje moze faktycznie dluzej trwac niz napisanie wlasnej :-)

J.

Data: 2016-03-02 11:55:04
Autor: trolling tone
On 02.03.2016 10:56, J.F. wrote:
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
On Tue, 1 Mar 2016 11:57:10 -0800 (PST), krzysztofsf
Dalej szukam aplikacji z google play.

Jak dziś będę miał chwilę to Ci napiszę, napisałem kiedyś aplikację do
monitorowania bateri, dodanie jakiĹ› akcji przy zadanym procencie
naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.

Pewnie juz jest napisana, aplikacji do baterii pelno.

Ale ... sprawdzenie ktora z nich ma potrzebna funkcje moze faktycznie
dluzej trwac niz napisanie wlasnej :-)

Pełno, a jak przyjdzie do konkretów, to lipa. Szukam jakiegoś sensownego
widgetu, taki odpowiednik kafla z WP, żeby pokazywał pozostały procent,
wyraźnie, dużymi cyframi. Wypróbowałem kilka, to albo nie odświeżają się
na czas, albo pokazują wartości całkiem z dupy. Jeszcze inne domagają
się kosmicznych uprawnień, tych nie próbowałem ze zrozumiałych względów.

Data: 2016-03-02 09:31:19
Autor: krzysztofsf
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 11:55:23 UTC+1 użytkownik trolling tone napisał:

Pełno, a jak przyjdzie do konkretów, to lipa.

Spobuj DU Battery Saver - duzy widzet.

Kiedys szukalem segara z sekundnikiem - tez nie znalazlem (nie pisze o stoperze).

Data: 2016-03-02 20:27:10
Autor: trolling tone
On 02.03.2016 18:31, krzysztofsf wrote:
W dniu ¶roda, 2 marca 2016 11:55:23 UTC+1 użytkownik trolling tone napisał:

Pełno, a jak przyjdzie do konkretów, to lipa.

Spobuj DU Battery Saver - duzy widzet.

Dzięki, zdaje się, że już to ogl±dałem. Zastanawia mnie na przykład, po
jakiego wała apka zajmuj±ca się bateri± potrzebuje dostępu do moich
kontaktów...

Data: 2016-03-02 21:28:33
Autor: Marek
Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
On Wed, 2 Mar 2016 20:27:10 +0100, trolling tone <az@anyad.org> wrote:
Dzięki, zdaje się, że już to oglądałem. Zastanawia mnie na
przykład, po
jakiego wała apka zajmująca się baterią potrzebuje dostępu do moich
kontaktĂłw...

Domyśl się. Do dostępu do barterii nie potrzeba żadnych praw.

--
Marek

Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?