Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem

Data: 2012-01-27 12:32:52
Autor: MarekM
Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
W dniu 2012-01-27 11:42, Jacek Midura pisze:

Dotychczas znalazłem takie rozwiązania:
1. kolab-android
http://code.google.com/p/kolab-android/downloads/list
ale u mnie niestety po restarcie telefonu zaczął rzucać FC podczas
synchronizacji (ustawienia IMAP odczytuje poprawnie).

Nie używałem.

2. CalDAV-Sync beta
https://market.android.com/details?id=org.dmfs.caldav.lib&hl=en
Wymaga Androida 2.2, a mam 2.1

Używam. Działa poprawnie, mimo że to beta, ale na wersji 2.2 i 2.3. Na 2.1 nie próbowałem. Może da się zrobić upgrade Twojego telefonu do 2.2?

Marek

Data: 2012-01-27 14:59:32
Autor: Jacek Midura
Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
Dnia 2012-01-27, o godz. 12:32:52
MarekM <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał(a):

> [...]
> Wymaga Androida 2.2, a mam 2.1

Używam. Działa poprawnie, mimo że to beta, ale na wersji 2..2 i 2.3.

A czy ma inteligentnÄ… synchronizacjÄ™ czy tylko alternatywy "phone always
wins" i "server always wins"? CardDAV-Sync tego samego autora ma tylko
to drugie podejście - trzeba się pilnować żeby nie stracić zmian przy
najbliższej synchronizacji. Jakby chcieć synchronizować więcej niż
jedno urządzenie to już w ogóle marnie wygląda.

Na 2.1 nie próbowałem. Może da się zrobić upgrade Twojego telefonu do
2.2?

Niestety, zablokowany bootloader, telefon dość niszowy. Chyba pora
nauczyć się programować pod Androida i dopracować tego Kolaba (jego
zaletą jest to, że nie wymaga specjalnego serwera DAV, wystarczy zwykłe
konto IMAP, no i synchronizuje inteligentnie).

--
Jacek Midura

Data: 2012-01-27 15:36:54
Autor: MarekM
W dniu 2012-01-27 14:59, Jacek Midura pisze:

[...]

Co masz na myśli pisząc "inteligentna synchronizacja"? Opcja "Phone/Server always wins" dotyczy sytuacji, w której jedno zdarzenie zostało rozbieżnie zmodyfikowane w dwóch źródłach i trzeba JAKOŚ rozwiązać konflikt. Nie spotkałem się z sytuacją, by jakieś zmiany mi zniknęły.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-01-27 16:51:01
Autor: Jacek Midura
Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
Dnia 2012-01-27, o godz. 15:36:54
> [...]

Co masz na myśli pisząc "inteligentna synchronizacja"? Opcja "Phone/Server always wins" dotyczy sytuacji, w której jedno zdarzenie zostało rozbieżnie zmodyfikowane w dwóch źródłach i trzeba JAKOŚ rozwiązać konflikt. Nie spotkałem się z sytuacją, by jakieś zmiany mi zniknęły.

Masz rację, nie wiem czemu myślałem że to ustawienie dotyczy także
jednostronnych zmian (byłoby to rzeczywiście prymitywne).

--
Jacek Midura

Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem