Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem

Data: 2012-01-30 00:13:06
Autor: Andrzej
Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
Jacek Midura wrote:

Cze¶ć,

czy kto¶ spotkał działaj±cy program na Androida 2.1 (najlepiej
rejestruj±cy własny typ konta do obsługi kalendarza), który umożliwia
synchronizację za pomoc± jakiego¶ otwartego protokołu - np. CalDAV
albo KOLAB? Chciałbym synchronizować telefon ze swoim serwerem, z
pominięciem wszelkich chmur itp.

A może Funambol i Horde? U mnie działa bez problemu.

Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-01-30 11:39:01
Autor: Jacek Midura
Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
Dnia 2012-01-30, o godz. 00:13:06
Andrzej <andrzej@pingwin.invalid> napisał(a):

Jacek Midura wrote:

> [...]
> serwerem, z pominięciem wszelkich chmur itp.

A może Funambol i Horde? U mnie działa bez problemu.

Na 2.1? Z tego co czytałem Funambol w 2.1 synchronizuje tylko kontakty.

--
Jacek Midura

Data: 2012-01-30 21:25:41
Autor: Andrzej
Jacek Midura wrote:

A może Funambol i Horde? U mnie działa bez problemu.

Na 2.1? Z tego co czytałem Funambol w 2.1 synchronizuje tylko
kontakty.

Nie jestem w stanie teraz sprawdzić. Na swoim Galaxy S mam obecnie 2.3.6 ale przed aktualizacj± w/w mechanizm mi działał, pytanie tylko czy miałem 2.1 czy 2.2... Je¶li 2.2 to możesz mieć rację.

Pozdrawiam,
Andrzej

Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem