Android - synchronizacja poczty

Data: 2012-03-05 19:47:29
Autor: DanW
Android - synchronizacja poczty
Witam wszystkich gotowych udzielić cennych rad :)
Chciałbym by poczta nie aktualizowała się od 22.00 do 8.00, nie mam pojęcia jak to zrobić w HTC Desire. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2012-03-05 19:44:12
Autor: W
Android - synchronizacja poczty
DanW wystukał, co następuje:

Witam wszystkich gotowych udzielić cennych rad :)
Chciałbym by poczta nie aktualizowała się od 22.00 do 8.00, nie mam pojęcia jak to zrobić w HTC Desire. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Dan.

Używam MyProfiles z marketu i tam maożna ustawić sobie kilka profili z różnymi ustawieniami + aktywować je o różnych godzinach.

Android - synchronizacja poczty