Android - usunięcie konta email

Data: 2013-01-10 23:55:17
Autor: Budzik
Android - usunięcie konta email
Telefon Samsung Galaxy S Plus

Miałem wpisane jakieśkonto gmail. Instalując launcher, zaginęło hasło do tego konta.
Więc założyłem nowe.

Natomiast cały czas nie mogę usunąc starego i co chwila daje mi komunikat o błędnym logowaniu.

Natomiast próba usunięcia nie wiedzie się, ponieważ konto jest powiażane z jakimś programem (nie wiem jakim, a w treści błędu nie ma tej informacji).

Jak podejść do tematu?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-01-11 04:05:30
Autor: astro
Android - usunięcie konta email
Budzik wrote in <news:11012013.3F78205Cbudzik61.poznan.pl>
Natomiast próba usunięcia nie wiedzie się, ponieważ konto jest powiażane z jakimś programem (nie wiem jakim, a w treści błędu nie ma tej informacji).

Rozwiazanie silowe: reset telefonu do ustawien fabrycznych (Karta SD i
pamiec telefonu w ustawieniach).
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-01-11 10:35:48
Autor: Iksiński
Android - usunięcie konta email

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:11012013.3F78205Cbudzik61.poznan.pl...

Jak podejść do tematu?

Próba odzyskania hasła przez www?

Data: 2013-01-11 23:42:03
Autor: WAM
Android - usunięcie konta email
On Thu, 10 Jan 2013 23:55:17 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Miałem wpisane jakieśkonto gmail. Instalując launcher, zaginęło hasło do tego konta.
Moje hasło też mi zaginęło. I cieszę się bardzo bo dzięki temu gogle
mnie nie śledzi a to co mi potrzebne działa :)

WAM

Data: 2013-01-13 02:55:05
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nospam@nowam.nopl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Miałem wpisane jakieśkonto gmail. Instalując launcher, zaginęło hasło do tego konta.
Moje hasło też mi zaginęło. I cieszę się bardzo bo dzięki temu gogle
mnie nie śledzi a to co mi potrzebne działa :)

Nic nie rozumiem. Działa ci telefon a nie masz żadnego konta wpisanego?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2013-01-13 10:25:39
Autor: WAM
Android - usunięcie konta email
On Sun, 13 Jan 2013 02:55:05 +0000 (UTC), Budzik
[...]

Tak, dziala telefon. A w powiadomieniach mam ciagle pytanie o haslo do
konta. Konto jest wpisane, tylko hasla brak. Na razie jedyne co
odnalazłem nie działające to Market. Ale soft ktory byl mi potrzebny w
telefonie juz mam.

WAM

Android - usunięcie konta email