Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto

Data: 2012-10-01 15:14:37
Autor: z
Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto
W dniu 2012-10-01 14:51, atm pisze:
We wczesniejszych wersjach systemu na SGS2 nie bylo problemu z durnym
dzwiekiem migawki -

Jestem pod wrażeniem ;-)
Kilka late temu walczyłem z takimi problemami w starych szrotowych telefonach. Podmieniało się pliki, łamało zabezpieczenia.
A tu proszę. W takim konfigurowalnym wspaniałym systemie...
U mnie w zabytkowym symbianowym Satio jest 5 opcji do wyboru w tym jedna OFF :-)

Data: 2012-10-01 18:28:52
Autor: m4rkiz
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k4c4vs$1ol$1news.task.gda.pl...
[...]

tyle ze tu i tam (usa i japonia chyba) robienie zdjec bez dzwieku
jest nielegalne a nie kazdemu producentowi chce sie (badz pamieta aby)
takie pierdoly w sofcie zmieniac dla innych krajow

Data: 2012-10-28 13:46:27
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:k4cjsm$kjd$1dont-email.me...
[...]

Że co proszę? Od 14 lat mieszkam w USA i pierwsze słyszę...
Sk±d wzi±łe¶ pomysł że robienie zdjęć bez dzwięku jest nielegalne?
Które prawo tego zabrania w USA?
I jaka jest minimalna wymagana gło¶no¶ć w przypadku możliwo¶ci ¶ciszania?

a nie kazdemu producentowi chce sie (badz pamieta aby)
takie pierdoly w sofcie zmieniac dla innych krajow

Producent który dba o wrażenia jakie klient ma z używania produktu
takie "pierdoły" będzie uważał za bardzo ważn± rzecz...

Data: 2012-11-25 14:39:18
Autor: m4rkiz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:k6jui5$97c$1dont-email.me...
tyle ze tu i tam (usa i japonia chyba) robienie zdjec bez dzwieku
                                   ^^^^^
[...]

o japonii i kilku stanach usa czytalem dawno temu kiedy szukalem informacji
o legalnosci nagrywania rozmow, ale nie upieram sie i paragrafow szukal nie bede

korea poludniowa ma zamiar isc w slady japonii, a w arabii saudyjskiej nie
mozna (bylo?) sprzedawac telefonow z aparatem wogole

nie upieram sie co do stanow

Data: 2012-11-25 14:41:03
Autor: m4rkiz
Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:k8taip$a77$1dont-email.me...
nie upieram sie co do stanow

byl projekt ktory nie przeszedl:
http://www.opencongress.org/bill/111-h414/show

Data: 2012-12-09 07:45:23
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:k8tam2$asa$1dont-email.me...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:k8taip$a77$1dont-email.me...
nie upieram sie co do stanow

byl projekt ktory nie przeszedl:
http://www.opencongress.org/bill/111-h414/show

I całe szczę¶cie - cóż za idiotyczny pomysł
i ograniczenie wolno¶ci osobistej...

Data: 2012-12-09 15:00:36
Autor: Maciej Bebenek
Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

nie upieram sie co do stanow

byl projekt ktory nie przeszedl:
http://www.opencongress.org/bill/111-h414/show

I całe szczęście - cóż za idiotyczny pomysł
i ograniczenie wolności osobistej...

Pomijam akurat ten przypadek, ale pamiętaj, że Twoja wolność osobista
kończy się w tym miejscu, gdzie zaczyna się naruszanie czyjejś innej
wolności. W przypadku kamery fotograficznej to zdanie akurat ma sens.

Data: 2012-12-09 11:18:47
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:50c49983$1news.home.net.pl...
[...]

Mówiliśmy o miejscach publicznych a fotografować Ci wolno w takich
miejscach wszystko i wszędzie bez względu na zgodę ludzi w kadrze.

Data: 2012-12-10 00:05:57
Autor: John Kołalsky
Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto

UĹĽytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

Czym się różni, bo nie ogarniam

Data: 2012-12-09 17:15:33
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:ka35sc$l1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czym się różni co od czego?
Bo napisałeś coś jak "wróbelek ma jedno bardziej".

Data: 2012-10-28 13:44:08
Autor: Pszemol
[...]

Wstyd...
Nie dziwota że normalni ludzie lubi± normalnego iOS w iPhone.

Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto