Android wyłaczony wcale nie jest martwy

Data: 2015-08-17 04:46:37
Autor: Majka
Android wyłaczony wcale nie jest martwy
Taka ciekawostka:
kiedyś pytałam o budzik i wyłączenie telefonu:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.telefonia.gsm/7zAdbarX_jE

Dziś mam telefon, który działa, tzn. budzi mimo wyłączenia.
Nic wielkiego, nic nadzwyczajnego, zwykły średniak bez LTE czy slotu karty pamięci: Kazam Tornado 348.
Po nastawieniu budzenia i całkowitym wyłączeniu telefonu budzik działa i budzi o zadanej godzinie.

Taka ciekawostka, może komuś się przyda, może ktoś ma podobny problem lub oczekuje podobnych rzeczy jak ja. Odkryłam przez przypadek, nie liczyłam już że któryś telefon będzie tak działał.

Wtedy, w tamtym wątku o Moto G tylko Henryk Plumski Plumowski pisał, że jego telefon działa (budzik) po wyłączeniu. Szkoda, że wtedy nie podał jaki ma model telefonu.
Dziś już wiem, że Kazam działa (budzi) mimo wyłączenia.

Elmer Radi Radisson sugerowł w tamtym wątku:
"albo działa alarm sprzętowy, albo wymusza boot systemu i zadziałanie jego <natywnego budzika>",
i może to jest coś takiego, bo po potwierdzeniu alarmu telefon prosi o wpisanie pinu, a po wkleaniu pinu zaczyna normalną pracę.

Android wyłaczony wcale nie jest martwy