Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan

Data: 2012-12-29 16:41:18
Autor: John Kołalsky
Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan

Użytkownik "ronel" <ronel@v.pl>

Może głupie pytanie, ale dopiero niedawno miałem swój pierwszy dziewiczy i krótki kontakt z tym systemem, konkretnie tablet Samsunga.
Nie podoba mi się on, ale że niedługo będę wymieniał wysłużoną komórkę, a ze teraz wszystko jest z androidem, to czeka mnie oswojenie z nim. Jak tam się wyłącza aplikację? Nie widziałem żadnej opcji zamknij/krzyżyka, a jedynie wstecz. Dodatkowo, czy jest jakiś centralny panel sterowania jak w Windowsie i menedżer zadań/otwartych aplikacji?

Bo te aplikacje zasadniczo są usypiane tzn chodzi tylko jedna.

Data: 2012-12-30 10:31:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-29 16:41, John Kołalsky pisze:

Bo te aplikacje zasadniczo są usypiane tzn chodzi tylko jedna.

Co rozumiesz przez to"usypianie"? Z innymi nie eksperymentowałem, ale nie ma żadnego usypiania np. radia netowego, czy czytnika audiobooka, można takiego radia słuchać i jednocześnie grać w szachy, to samo z czytnikiem audiobook czy odtwarzaczem muzy..

Data: 2012-12-30 11:21:57
Autor: atm
On 2012-12-30 10:31, Trybun wrote:
[...]

A Androidzie chyba nie ma usypiania. W przypadku testu, o ktorym wspomnialem w tym watku czesc aplikacji pokazywala w managerze zadan zmienne obciazenie procesora. Fakt, ze zostaly szybko ubite przez system
i nie spowodowaly zuzycia baterii.
Nawigacja, ktora nie zostanie zamknieta a jedynie zwinieta potrafi bardzo ladnie oproznic baterie.

Data: 2012-12-30 19:34:52
Autor: John Kołalsky
Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

Activity

W przypadku testu, o ktorym wspomnialem w tym watku czesc aplikacji pokazywala w managerze zadan zmienne obciazenie procesora. Fakt, ze zostaly szybko ubite przez system
i nie spowodowaly zuzycia baterii.

Service

Nawigacja, ktora nie zostanie zamknieta a jedynie zwinieta potrafi bardzo ladnie oproznic baterie.

android.permission.WAKE_LOCK

Data: 2012-12-31 12:31:16
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-30 11:21, atm pisze:
On 2012-12-30 10:31, Trybun wrote:
[...]

Znasz może jakiś czytelny menager funkcji na Andka? Bo ten mój fabrycznie zainstalowany w urządzeniu jest ekstremalnie nieczytelny. I nawet nie ma funkcji czytania zużycia baterii pod konkretne aplikacje.

Data: 2012-12-31 03:46:46
Autor: krzysztofsf
On 31 Gru, 12:31, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> bardzo ladnie oproznic baterie.

Znasz może jakiś czytelny menager funkcji na Andka?

Android Assistant

Data: 2012-12-31 13:03:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 12:46, krzysztofsf pisze:
On 31 Gru, 12:31, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

bardzo ladnie oproznic baterie.
Znasz może jakiś czytelny menager funkcji na Andka?
Android Assistant

Mam zainstalowany, ale on niestety nie pokazuje ile dana aplikacja zużywa prądu.. Pokazuje tylko używanie pamięci RAM i procesora.

Data: 2012-12-31 04:08:03
Autor: krzysztofsf
On 31 Gru, 13:03, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Android Assistant

Mam zainstalowany, ale on niestety nie pokazuje ile dana aplikacja
zu ywa pr du.. Pokazuje tylko u ywanie pami ci RAM i procesora.

u mnie pokazuje - menu narzedzia

Data: 2012-12-31 13:20:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 13:08, krzysztofsf pisze:
[...]

No faktycznie!! Narzędzia -> Użycie baterii! "najciemniej zawsze pod latarnią".. Dzięki za info:-)

Data: 2012-12-31 12:45:46
Autor: atm
[...]

Jest ich od groma w Markecie, jednak ja korzystam z wbudowanych narzedzi zarowno jesli chodzi o uruchomione aplikacje jak i zuzycie baterii (SGS2). Dzialaja bardzo sprawnie.

Data: 2012-12-31 13:01:28
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 12:45, atm pisze:

[...]

Wiem ze jest ich sporo, ale wypróbowałem ich kilka i żaden nie pokazywał zużycia prądu, dla poszczególnej aplikacji..

Data: 2012-12-31 13:08:41
Autor: atm
[...]

to masz w golym systemie we wlasciwosciach baterii

Data: 2012-12-31 13:16:50
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 13:08, atm pisze:

[...]

No tak.. Oczywiście masz rację. Dzięki.

Data: 2012-12-30 19:10:57
Autor: John Kołalsky
Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com>

Bo te aplikacje zasadniczo są usypiane tzn chodzi tylko jedna.

Co rozumiesz przez to"usypianie"?

onStop

[...]

Bo mają swoje serwisy, które działają ciągle.

Data: 2012-12-31 12:32:11
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-30 19:10, John Kołalsky pisze:

[...]

Dokładam do tego nawigację gps, ona także nie wyłączona ekstra  - pracuje w tle.. Tak właściwie to które aplikacje nie mają tych "serwisów"?

Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan