Android - zzeranie baterii

Data: 2011-03-30 12:10:25
Autor: atm
Android - zzeranie baterii
Witam,
Mam SGS, wczoraj przez Kiesa zrobilem aktualizacje do 2.2.1 (brandowany przez Play). Po aktualizacji wyczyscilem wszystko i przeinstalowalem programy. Mam jednak wrazenie, ze teraz bateria jest zjadana w zastraszajacym tempie. Wczoraj ok 3 w nocy odlozylem telefon z 95% mocy
a dzisiaj ok 8am bylo jedynie 68%. Standardowy wskaznik zuzycia energii
podaje, ze 86% zuzyl ekran, ale jak to mozliwe skoro w nocy byl wylaczony... Czy mozecie polecic bardziej wiarygodny program do monitoringu zuzycia energii. Wyrzucilem juz Fancy Widget Pro, wg miernika rowniez troche ciagnal a poza tym z uporem maniaka stara sie zlokalizowac korzystajac z GPSu. W zasadzie nie ma zadnego odpalonego widgetu.
Pozdrawiam......Rafal

Data: 2011-03-31 13:01:59
Autor: atm
Android - zzeranie baterii
Ok, problem wydaje sie rozwiazany. Wrzuce dla potomych ;]
Wiele osob boryka sie z tym problemem, dzieki temu na forum znalazlem porade, zeby:
1. wylaczyc autosynchronizacje
2. wyjac i wlozyc baterie

Jedna z tych porad rozwiazala problem, nie chce mi sie wierzyc, zeby to autosynchronizacja tyle ciagnela. Stawiam raczej na wyjecie i wlozenie baterii, moze telefon wtedy ja odpowiednio skalibrowal...
Wazne, ze teraz jest ok.

Data: 2011-03-31 06:54:41
Autor: Pszemol
Android - zzeranie baterii
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:in1mv9$dn$1news.onet.pl...
[...]

Nie, nie skalibrowal jej... Po prostu miales zwieszone aplikacje
które przezywaly restart (zostaly uruchamiane na nowo) -
wyjecie baterii dopiero ich ubily... Ale nie martw sie, to samo
powtórzy sie za jakis czas - bateria sie wyczerpuje szybciej
gdy system operacyjny nie przechodzi w stan uspienia jak
nalezy - a dzieje sie to gdy aplikacje "wymagaja" (swiadomie
lub nie swiadomie, po zwisie) pelnej mocy procesora, duzej
ilosci pamieci itp... To samo dzieje sie u mnie z Blackberry Touch.
Reset systemu jest tylko resetem pozornym, bo zawartosc
pamieci jest zatrzymywana - dopiero wyjecie baterii powoduje
ze system wstaje od nowa. Pewnie to samo jest u Ciebie.

Data: 2011-04-01 01:41:27
Autor: astro
Android - zzeranie baterii
Pszemol wrote:
Po prostu miales zwieszone aplikacje
które przezywaly restart (zostaly uruchamiane na nowo) -
wyjecie baterii dopiero ich ubily...

Czyli wystarczy uzyc Task Killera? Taka funkcja jest zawarta m.in. w
aplikacji Battery Doctor.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-04-03 07:57:37
Autor: Pszemol
Android - zzeranie baterii
Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:in33f7$8f9$1usenet.news.interia.pl...
Pszemol wrote:
[...]

O ile program Task Killer "widzi" faktycznie wszystko co dziala
w systemie jako "watek" to jak najbardziej...
Bateria w telefonie nie wystarcza na dlugo dlatego ze telefon
malo pradu bierze tylko dlatego, ze telefon jest tak zaprojektowany
aby jak najszybciej wszystko wylaczyc jak tylko przestaniesz uzywac.
Aplikacje wspólpracuja intensywnie z systemem operacyjnym aby
tworzyc sprawny zespól oszczedzania pradu z baterii. Jak sie cos
popsuje w tej wspólpracy i cos sie nie wylaczy, bedzie zrec baterie
niepotrzebnie i bedziesz mial wlasnie takie efekty ze smartfon zamiast
dwa-trzy dni dzialac bedzie dzialal 2-4 godziny na pelnym naladowaniu.

Data: 2011-04-03 23:52:43
Autor: Piotr KUCHARSKI
Android - zzeranie baterii
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:
Reset systemu jest tylko resetem pozornym, bo zawartosc
pamieci jest zatrzymywana - dopiero wyjecie baterii powoduje
ze system wstaje od nowa. Pewnie to samo jest [na Androidzie]

Banialuki.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2011-04-04 19:25:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Android - zzeranie baterii
Dnia Sun, 3 Apr 2011 23:52:43 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

[...]

Świat się kończy. Lokalny "ekspert" od iphone i AT&T naucza o Androidzie,
którego na oczy dłużej nie widział :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2011-04-08 13:59:09
Autor: Pszemol
Android - zzeranie baterii
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:ieh7tr8bammb.ut60692ij2jv$.dlg40tude.net...
[...]

Pisałem o swoim Blackberry Torch I zgadywalem że być moze
jest podobnie z Androidem - nie twierdzilem że tak jest...

Data: 2011-03-31 15:43:08
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
Android - zzeranie baterii
W dniu 2011-03-31 13:01, atm pisze:
/.../
[...]

Cyrk to jest jak masz winampa z włączoną synchronizacją i brak zasięgu sieci wifi - bateria wystarcza na 4 godziny.

ALex

Android - zzeranie baterii