Androidy - lekki off top

Data: 2012-06-22 09:02:30
Autor: ArchieIl
Androidy - lekki off top
Jako, że technologia już prawie gotowa...

Najprostsza wersja androida sztucznie stworzonego to:

ciało zwierzęcia np. człowieka z układem wegetatywnym i zastąpioną
częścią sterującą poprzez układ elektroniczny odpowiedzialny za całość
czynności, za które miałby odpowiadać dany android.

Teoretycznie gdyby jakaś monopolia przysiadła to w kilkanaście lat
jest w stanie osiągnąć odpowiedni stopień zaawansowania technicznego.
Oczywiście takie modele byłyby do użycia tylko w ramach tego co da się
oprogramować dzisiejszymi metodami informatycznymi.

A jaki to ma sens na tym forum?
Ano taki, że blisko jesteśmy momentu gdy stanie się to zagrożeniem dla
olbrzymiej części zdrowego acz niezbyt dobrze skoordynowanego i
aagresywnego społeczeństwa.

Ze względu na to, że większość klientów nie oczekuje reakcji ludzkich
od dostawcy usługi, a reakcji androidycznych z co najwyżej pogawędką
więc można się spodziewać, że android oferowałby pewien ograniczony
zasób usług + hot line do "sex linii" tzn. wielce doświadczonych
ekspertów od rozmów z ludźmi.

Artur Górniak

P.S. Poważnie macie takie marzenia na temat swojej przyszłości żeby
nie być w stanie z budy wyjść?

Data: 2012-06-22 11:43:18
Autor: ArchieIl
Androidy - lekki off top
On 22 Cze, 18:02, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
[...]

Zupełnie prywatnie, poufale i tak pośród tych co głową nieco w
chmurach...

jeśli coś dobiło do mediów, a nie do piśmidełka z zasruwy wielkiej...

to znaczy, że nie dotyczy jednego człowieka tylko szarego bydła, które
nagle oświeciła mądrość jakiej w życiu swoim jeszcze nie doświadczyli.
więc miło by było jakby owa mądrość owego szarego bydła nadmiernie nie
oświecała.

Artur Górniak

Data: 2012-06-23 11:10:28
Autor: ArchieIl
Androidy - lekki off top
[...]

Te osoby, które oczekują androidycznych zachowań... z miłym uśmiechem
na obelgi względem człowieka.

na 100% dążą do tego by swoje otoczenie mieć obsługiwane androidami bo
na 100% żaden człowiek im nie da wystarczającego poczucia
bezpieczeństwa ze względu na sprawy przekraczające potrzeby poznawcze
typowych ludzi pozbawionych cywilizacji.
(nawet z pominięciem różnicy kosztów, które można się łudzić, że
reakcjami na nietypowe sytuacje byłyby korygowane)

Artur Górniak

P.S. acz można to potraktować tylko i wyłącznie jako bee, bee jakiegoś
barana.

Data: 2012-06-24 06:49:06
Autor: ArchieIl
Androidy - lekki off top
On 23 Cze, 20:10, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
> [...]
bezpieczeństwa ze względu na sprawy przekraczające potrzeby poznawcze
typowych ludzi pozbawionych cywilizacji.

mówiąc wprost nie chce wam się poczytać tłumaczeń, a w skrócie:
jak nie jesteście tępakami to nie jesteście też ich kolegami.

tępaki - tacy co o świecie od połamańców tylko się dowiadują.

Artur Górniak

P.S. Mają w tym względzie 100% wsparcia od strony wszechmocnego, boga,
allacha, stwórcy i całej reszty terminów jakie sobie wstawicie bo to
jest cel wspólny wszystkich, którzy bawili się w boga dla szaraczków.

P.S.2 Jedyne co mogę zasugerować to grzeczne przygotowanie własnego
nato/ufo/eu/ua/onz czy innego udawanego epitetu globalnego, który może
uda się dokreślić zanim się was skreśli.

Data: 2012-06-25 08:25:25
Autor: ArchieIl
Androidy - lekki off top
On 24 Cze, 15:49, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
P.S. Mają w tym względzie 100% wsparcia od strony wszechmocnego, boga,
allacha, stwórcy i całej reszty terminów jakie sobie wstawicie bo to
jest cel wspólny wszystkich, którzy bawili się w boga dla szaraczków.

wprowadzenie:
http://groups.google.com/group/pl.misc.meteorologia/msg/5c5b9eb0b6dcc8d3?hl=pl
i okolice w wątku.

założenie:
nadistota, która rządzi Ziemią dała maluczkim wieśkom futurystyczne
narzędzia z XXI i późniejszego wieku w wersji poproś, a będzie Ci
dane.

wynikające możliwości:
kontrolowanie i przewidywanie w ograniczonym zakresie dowolnych
kataklizmów
kontrolowanie i przewidywanie zachowań społecznych zasobów ludzkich
czym bardziej uciśnionych tym łatwiejszych w sterowaniu i ogrywaniu na
wszystkie strony
eliminowanie dowolnych części z ukrywaniem w sposób wystarczający by
nie wzbudzać niepokoju, a w przypadku wzbudzenia możliwość
eksterminacji dowolnej nacji.
dalekoidące przewidywanie zmian środowiska
tworzenie, modyfikowanie gatunków
itd. itd.

Podsumowanie:
nawet jeśli żadnego boga nie ma to i tak jest blisko bycia bardzo do
pupy.
(walka dwóch wieśniaków komu deszcz przez 100 lat nie spadnie jest
śmieszna ale w bajkach Lema)

Artur Górniak

P.S. Personalnie ja się z amnezją ugiąłem wiedzy historyczno/plotkowo/
religijno/naukowej i jestem skłonny uznać, że od wiek wieków ludzie
globalnie byli "zarządzani" mniejszościami z wspomnianymi
możliwościami i jeśli zasoby o ich wyczynach wypełzną rozniesie to
całą cywilizację patrząc na młotki jakie chodzą po ulicach.

Androidy - lekki off top