Andruta KitKata

Data: 2014-10-08 19:28:54
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
Nie ogarniam.
Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.
No ale bawiłem się nim dopiero z 5 min.
Może ogarnę?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-08 20:11:24
Autor: Piotr Rezmer
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-08 o 19:28, Konspirator pisze:
[...]

Może. Napisz w odstępach 30 minutowych jakie postępy i wrażenia. Nie zrażaj się początkowymi problemami.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-08 20:16:09
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-08 20:11, Piotr Rezmer pisze:
[...]

BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie działa nawigacja...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-08 22:40:00
Autor: Tomek
Andruta KitKata
Użytkownik "Konspirator"  napisał:

BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie działa nawigacja...

Poważnie? Możesz wskazać źródło?

Data: 2014-10-08 23:29:13
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-08 22:40, Tomek pisze:
Użytkownik "Konspirator"  napisał:

BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie
działa nawigacja...

Poważnie? Możesz wskazać źródło?

W historii przeglądarki nie znalazłem strony. W każdym razie przeczytałem o tym w komentarzach do telefonu czy czegoś i kilka osób potwierdziło. Natomiast nie pamiętam, czy przypadkiem nie chodziło o problemy po aktualizacji na KitKata. Jeśli jest fabrycznie wgrany, to nie wierzę w te opowieści.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 07:37:58
Autor: Mirek Ptak
Andruta KitKata
Dnia 2014-10-08 20:16,  *Konspirator* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

BTW, podobno przez KitKata, na niektrych modelach telefonw nie dziaa
nawigacja...

Dziaa na wszystkich - aplikacja i dane musz jedynie by w pamici wewntrznej telefonu, a nie na karcie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-10-09 08:38:04
Autor: Chris
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 07:37, Mirek Ptak pisze:
[...]

A co wicej ? bo moja AM o tym nic nie wie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2014-10-09 13:07:16
Autor: Mirek Ptak
Andruta KitKata
Dnia 2014-10-09 08:38,  *Chris* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:
[...]

Wiele aplikacji na KitKat np. iGO nie zadziaa, jeli bdzie zainstalowana na karcie pamici - by moe po update ruszy i AM ju to uwzgldnia.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-10-10 11:27:23
Autor: AL
Andruta KitKata
On 2014-10-09 13:07, Mirek Ptak wrote:
[...]

to zalezy od aplikacji.
Domyslnie Osmand tez chce sie instalowac w pamieci wewnetrznej - ale mozna go zmusic by jednak polubil pamiec zewnetrzna w postaci karty SD (na KitCat - XperiaZ1compact)

Data: 2014-10-09 08:38:41
Autor: Chris
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-08 19:28, Konspirator pisze:
[...]

Nie będzie mógł instalować programów na karcie pamięci, tylko pamięć wew chyba że zrobisz root-a.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-09 07:57:17
Autor: K
Andruta KitKata
On 09/10/2014 07:38, Chris wrote:
[...]

ja na moto g 2nd instaluje i na karcie i wewnatrz. mam 4.4.4 bez roota. ktos cie w blad musial wprowadzic.

Data: 2014-10-09 09:08:25
Autor: Chris
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:
[...]

Bo to zależy od producenta, systemowo w 4.4.x instalacja na karcie SD jest zablokowana.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-09 09:12:13
Autor: Chris
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:
[...]

Przykład a takich informacja w necie będziesz miałfull:

http://forum.xda-developers.com/xposed/modules/kitkat-sd-card-access-t2790992

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-09 20:23:00
Autor: K
Andruta KitKata
On 09/10/2014 08:12, Chris wrote:
W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:
[...]

ale to dotyczy jakis wersji typu CM i XDA, ktore sobie sam instalujesz. ciezko, zeby firma typu samsung, lg, sony, motorola, hujwie czy jakas inna, sprzedawala telefony z 4.4.4 i slotem na karte z zablokowana mozliwoscia instalacji czy przenoszenia na nia programow.

znasz takie przyklady?

Data: 2014-10-10 08:43:36
Autor: Chris
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:
[...]

Większość czołowych marek tak ma blokadę w tym Samsung, Sony bo system jaki bierze od googla ma ustawione że nie można przenosić apek na kartę SD. Google tłumaczy to względami bezpieczeństwa :(

Może to ci rozjaśni: http://www.spidersweb.pl/2014/06/android-4-4-kitkat-karta-pamieci.html

Ci co mają odblokowane to głównie chińskie marki w tym motorola bo to też chińczyk :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-10 21:40:55
Autor: K
Andruta KitKata
On 10/10/2014 07:43, Chris wrote:

[...]

to jest to samo gowno co pierwsza moto g. tyle ze z wiekszym wyswietlaczem i aparatem. zaprojektowane jeszcze przez motorole. mnie wystarczy fakt, ze jest to referencyjny telefon googla, ktory w pierwszej kolejnosci dostanie Andrzeja L i troche mi te wzgledy bezpieczenstwa nagle przestaly pasowac.

Data: 2014-10-09 17:53:42
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-08 19:28, Konspirator pisze:
Nie ogarniam.

Przy połączeniu mam symbol kłódki i informację: "kliknij dwukrotnie aby odblokować", więc żeby zakończyć połączenie, muszę kliknąć w kłódkę dwukrotnie. Strasznie denerwujące. Wina KitKata czy Samsunga?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 20:28:02
Autor: K
Andruta KitKata
On 09/10/2014 16:53, Konspirator wrote:
[...]

tuska.
zle ci telefon skonfigurowal. wez moze zacznij od przeczytania instrukcji tego telefonu.

Data: 2014-10-09 22:04:58
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 21:28, K pisze:
zle ci telefon skonfigurowal. wez moze zacznij od przeczytania
instrukcji tego telefonu.

Ale co ma telefon do tego? To chyba system wrzuca tę kłódkę? No ale ustawiłem już sobie, żeby przycisk zasilania kończył rozmowę.
Szukałem w sieci rozwiązania i nie ma.
No ale okej, przejrzę.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 22:08:46
Autor: Konspirator
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 21:28, K pisze:
[...]

Nie ma co przeglądać. Rysunki co jest co, jakiś bełkot o normach SAR i tyle. Druga książeczka to gwarancja.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-12 16:41:42
Autor: animka
Andruta KitKata
W dniu 2014-10-09 17:53, Konspirator pisze:
[...]

Przeczytaj instrukcję obsługi, przejrzyj dokładnie wszystkie opcje, szczególnie dot. ekranu blokowania. Gdzieś to jest do ustawiania, chociażby na ileś tam minut.

--
animka

Data: 2014-10-15 08:49:10
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
rWed, 08 Oct 2014 19:28:54 +0200, w
<54357459$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>, Konspirator
<xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisa(-a):

Nie ogarniam.
Na Xperii miaem jakiego starszego i wszystko ogarniaem.
A teraz, nie do, e nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.
No ale bawiem si nim dopiero z 5 min.
Moe ogarn?

Android jak Android, ale zarzdzanie pamici to totalna poraka.
Trzeba woy kart pamici, aby aplikacj przenie na kart pamici.
A dziwne dlatego, e pami dodatkow ("nonik USB"), niby ma...

Moe Android L wyprostuje te dziwactwa, chocia podejrzewam e wtpi...

Data: 2014-10-17 09:09:21
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Wed, 15 Oct 2014 08:49:10 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Android jak Android, ale zarządzanie pamięcią to totalna porażka.
Trzeba włożyć kartę pamięci, aby aplikację przenieść na =
kartę pamięci.

Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw autorskich. Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej dla usera.
I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

--
Marek

Data: 2014-10-17 14:59:15
Autor: J.F.
Andruta KitKata
<radekp@konto.pl> wrote:
[...]

Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.
Wiec system moze "przeniesc aplikacje", a przynajmniej jej dane i np samsung wiekszosc aplikacji potrafi przeniesc (ale nie wszystkie).

Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym telefonie.

I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

Na to wyglada. I powod, dla ktorego nie chce windowsa, wejdzie tez do Androida.

Mozna to wylaczyc, ale trzeba miec roota.

J.

Data: 2014-10-18 23:02:41
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.

 ? karta jako zew. nośnik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich, nie ma tu praw dostępu, każdy proces może pisać
Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym
telefonie.

bosh... na androida nie ma wirousów "typu" PC, mogą być jedynie złośliwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziała.

--
Marek

Data: 2014-10-19 20:44:34
Autor: J.F.
Andruta KitKata
Dnia Sat, 18 Oct 2014 23:02:41 +0200, Marek napisa(a):
On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F."
Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.
O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.

? karta jako zew. nonik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich, nie ma tu praw dostpu, kady proces moe pisa

Juz nie.

Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym telefonie.

bosh... na androida nie ma wirousw "typu" PC, mog by jedynie zoliwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziaa.

A co szkodzi polaczyc oba srodowiska i rozprzestrzeniac wirusy na
peceta przez telefony ?

J.

Data: 2014-10-19 21:56:07
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Sun, 19 Oct 2014 20:44:34 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Juz nie.

Co nie?

--
Marek

Data: 2014-10-19 23:02:12
Autor: J.F.
Andruta KitKata
Dnia Sun, 19 Oct 2014 21:56:07 +0200, Marek napisa(a):
On Sun, 19 Oct 2014 20:44:34 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Juz nie.
Co nie?

Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
zapisac nic na karte pamieci.
Samsung S4 z And 4.4.2

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.geeksoft.extcardpatch&hl=pl
http://www.instructables.com/id/How-to-bypass-Android-44-KitKat-external-SD-write-/

itd

J.

Data: 2014-10-20 09:14:25
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Sun, 19 Oct 2014 23:02:12 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
zapisac nic na karte pamieci.
Samsung S4 z And 4.4.2

Ale to jest "blokada" na poziomie api a nie fsa, myślałem że sugerujesz to drugie.

--
Marek

Data: 2014-10-20 14:34:02
Autor: J.F.
Andruta KitKata
[...]

Zwal jak zwal - nie da sie :-(

Nie bardzo wiem jak rozumiec te opisy - ze niby moze byc na karcie zalozony odpowiedni folder i aplikacja ma do niego dostep ... ale jaki i jak ?

J.

Data: 2014-10-18 18:16:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Andruta KitKata

"Marek" almarsoft.8106232916649251267@news.neostrada.pl

Chodzi o to by nie przecosi, bo to uatwienie amania praw autorskich.

Gdy ,,pisarz'' tworzy aplikacj -- chtnie korzysta z dorobku
swych poprzednikw, ale gdy ju napisze -- broni ,,swych praw
autorskich''.

Data: 2014-10-20 12:49:25
Autor: masti
Andruta KitKata
Marek wrote:

[...]

a co ma miejsce instalacji do praw autorskich? Do tego licencje na
oprogramowanie nie maj zwizku z prawami autorskimi

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-10-20 14:43:54
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
Fri, 17 Oct 2014 09:09:21 +0200, w
<almarsoft.8106232916649251267@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisa(-a):

> [...]
> Trzeba woy kart pamici, aby aplikacj przenie na > > kart pamici.

Chodzi o to by nie przecosi, bo to uatwienie amania praw autorskich.

Po zrootowaniu mam dostp do apek na wewntrznej, poza tym po co ama prawa
autorskie, jak apka jest w markecie do cignicia? :O

Aplikacja ma si instalowa tylko na pamici niedostpnej dla usera.
I raczej przysze wersj bd i w tym kierunku.

Czy telefon bez roota bdzie nieuywalny.

Data: 2014-10-20 14:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Andruta KitKata

<radekp@konto.pl> cp0a4adle7d7soo3ego49rhevl53gjkh2h@4ax.com

: Po zrootowaniu mam dostp do apek na wewntrznej, poza tym po co ama prawa
: autorskie, jak apka jest w markecie do cignicia? :O

Czy to prawda, e kody rdowe tych aplikacji s dostpne?

Data: 2014-10-20 16:08:38
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
Mon, 20 Oct 2014 14:59:03 +0200, w <m231fi$4t0$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa(-a):

[...]

Tylko jeeli s w iCloudzie.

Data: 2014-10-20 17:21:06
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Mon, 20 Oct 2014 14:43:54 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co =
łamać prawa
autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O

Można kupić aplikację na jednym fonie a potem przegrać ją kopiując pewne pliki na inne telefony nie płacąc.

--
Marek

Data: 2014-10-17 22:50:04
Autor: user
Andruta KitKata
[...]

Problemy z wzwodem, depresja, brak samorealizacji ? mam to gówno od x czasu w sg4 i nie zauważam jakiś większych niedociągnięć, może lepiej dać żebrakowi złotówę lub posprzątać chatę,zaspokoić żonę niż z pierdołami pisać na grupę.

Andruta KitKata