Andruta KitKata

Data: 2014-10-15 08:49:10
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
rWed, 08 Oct 2014 19:28:54 +0200, w
<54357459$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>, Konspirator
<xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(-a):

Nie ogarniam.
Na Xperii miałem jakiego¶ starszego i wszystko ogarniałem.
A teraz, nie do¶ć, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.
No ale bawiłem się nim dopiero z 5 min.
Może ogarnę?

Android jak Android, ale zarz±dzanie pamięci± to totalna porażka.
Trzeba włożyć kartę pamięci, aby aplikację przenie¶ć na kartę pamięci.
A dziwne dlatego, że pamięć dodatkow± ("no¶nik USB"), niby ma...

Może Android L wyprostuje te dziwactwa, chociaż podejrzewam że w±tpię...

Data: 2014-10-17 09:09:21
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Wed, 15 Oct 2014 08:49:10 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Android jak Android, ale zarządzanie pamięcią to totalna porażka.
Trzeba włożyć kartę pamięci, aby aplikację przenieść na =
kartę pamięci.

Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw autorskich. Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej dla usera.
I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

--
Marek

Data: 2014-10-17 14:59:15
Autor: J.F.
Andruta KitKata
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
<radekp@konto.pl> wrote:
[...]

Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.
Wiec system moze "przeniesc aplikacje", a przynajmniej jej dane i np samsung wiekszosc aplikacji potrafi przeniesc (ale nie wszystkie).

Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym telefonie.

I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

Na to wyglada. I powod, dla ktorego nie chce windowsa, wejdzie tez do Androida.

Mozna to wylaczyc, ale trzeba miec roota.

J.

Data: 2014-10-18 23:02:41
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.

 ? karta jako zew. noĹ›nik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich, nie ma tu praw dostÄ™pu, kaĹĽdy proces moĹĽe pisać
Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym
telefonie.

bosh... na androida nie ma wirousów "typu" PC, mogą być jedynie złośliwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziała.

--
Marek

Data: 2014-10-19 20:44:34
Autor: J.F.
Andruta KitKata
Dnia Sat, 18 Oct 2014 23:02:41 +0200, Marek napisał(a):
On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F."
Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.
O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte pamieci.
Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.

? karta jako zew. no¶nik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich, nie ma tu praw dostępu, każdy proces może pisać

Juz nie.

Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym, zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym telefonie.

bosh... na androida nie ma wirousów "typu" PC, mog± być jedynie zło¶liwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziała.

A co szkodzi polaczyc oba srodowiska i rozprzestrzeniac wirusy na
peceta przez telefony ?

J.

Data: 2014-10-19 21:56:07
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Sun, 19 Oct 2014 20:44:34 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Juz nie.

Co nie?

--
Marek

Data: 2014-10-19 23:02:12
Autor: J.F.
Andruta KitKata
Dnia Sun, 19 Oct 2014 21:56:07 +0200, Marek napisał(a):
On Sun, 19 Oct 2014 20:44:34 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Juz nie.
Co nie?

Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
zapisac nic na karte pamieci.
Samsung S4 z And 4.4.2

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.geeksoft.extcardpatch&hl=pl
http://www.instructables.com/id/How-to-bypass-Android-44-KitKat-external-SD-write-/

itd

J.

Data: 2014-10-20 09:14:25
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Sun, 19 Oct 2014 23:02:12 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
zapisac nic na karte pamieci.
Samsung S4 z And 4.4.2

Ale to jest "blokada" na poziomie api a nie fsa, myślałem że sugerujesz to drugie.

--
Marek

Data: 2014-10-20 14:34:02
Autor: J.F.
Andruta KitKata
[...]

Zwal jak zwal - nie da sie :-(

Nie bardzo wiem jak rozumiec te opisy - ze niby moze byc na karcie zalozony odpowiedni folder i aplikacja ma do niego dostep ... ale jaki i jak ?

J.

Data: 2014-10-18 18:16:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Andruta KitKata

"Marek" almarsoft.8106232916649251267@news.neostrada.pl

Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw autorskich.

Gdy ,,pisarz'' tworzy aplikację -- chętnie korzysta z dorobku
swych poprzedników, ale gdy już napisze -- broni ,,swych praw
autorskich''.

Data: 2014-10-20 12:49:25
Autor: masti
Andruta KitKata
Marek wrote:

[...]

a co ma miejsce instalacji do praw autorskich? Do tego licencje na
oprogramowanie nie maj± zwi±zku z prawami autorskimi

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-10-20 14:43:54
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
Fri, 17 Oct 2014 09:09:21 +0200, w
<almarsoft.8106232916649251267@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

> [...]

Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw autorskich.

Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co łamać prawa
autorskie, jak apka jest w markecie do ¶ci±gnięcia? :O

Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej dla usera.
I raczej przyszłe wersję będ± i¶ć w tym kierunku.

Czy telefon bez roota będzie nieużywalny.

Data: 2014-10-20 14:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Andruta KitKata

<radekp@konto.pl> cp0a4adle7d7soo3ego49rhevl53gjkh2h@4ax.com

: Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co łamać prawa
: autorskie, jak apka jest w markecie do ¶ci±gnięcia? :O

Czy to prawda, że kody Ľródłowe tych aplikacji s± dostępne?

Data: 2014-10-20 16:08:38
Autor: radekp@konto.pl
Andruta KitKata
Mon, 20 Oct 2014 14:59:03 +0200, w <m231fi$4t0$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

[...]

Tylko jeżeli s± w iCloudzie.

Data: 2014-10-20 17:21:06
Autor: Marek
Andruta KitKata
On Mon, 20 Oct 2014 14:43:54 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co =
łamać prawa
autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O

Można kupić aplikację na jednym fonie a potem przegrać ją kopiując pewne pliki na inne telefony nie płacąc.

--
Marek

Andruta KitKata