Andrzej Gołota "Jedynką" PO na Pomorzu

Data: 2014-03-23 12:27:37
Autor: u2
Andrzej Gołota "Jedynką" PO na Pomorzu

W związku z powołaniem szefa komitetu wyborczego PO Jacka Protasiewicza na stanowisko asesora sądowego  we Frankfurcie, zastępujący go na tym stanowisku Tadeusza Zwiefka poinformował na dzisiejszym briefingu o nowej strategii wyborczej PO w nadchodzących wyborach do Europarlamentu. Podczas briefingu zaprezentowano również hasło wyborcze PO, które brzmi

" Partia silna siłą swoich członków "

Kierownictwo partii przy układaniu list wyborczych przyjęło zasadę, że tzw " Jedynkami " zostają osoby znane w swoich środowiskach z nadzwyczajnych osiągnięć sportowych, prawości i tytanicznej siły charakteru. Ruszyła, więc z dniem dzisiejszym kampania wyborcza.
- Bomba w górę ! -  zażartował ze służewiecka służący z jednakowym oddaniem każdej partii, Tadeusz Zwiefka. Po dzisiejszym dniu mamy już pierwszą " Jedynkę " na Pomorzu. Tym razem Andrzej Gołota nie zawiódł swoich zwolenników i podczas meetingu wyborczego w Wejherowie " rozsmarował " - mówiąc kolokwialnie - posłankę Pomaskę.

Nie było też niespodzianki w specjalnym okręgu wyborczym Żurawica - Medyka, gdzie przez aklamację " Jedynką " został Witalij Kliczko.
Dla odmiany spora niespodzianka na Górnym Śląsku. Platformie udało się pozyskać na " Jedynkę " bardzo popularnego śląskiego wrestylera, działacza RAŚ, Joachima Strassenwalza.

Na drugim końcu Polski, w okręgu warmińsko - mazurskim, pewną "Jedynką " i pewnym zwycięzcą w wyścigu do Eurofotela, jest bardzo popularny w regionie bokser, autochton Mamed Khalidov. Najtrudniejszym,  jak uważa się w kierownictwie partii, okręgiem wyborczym jest Wielkopolska, dlatego też kierownictwo zadecydowało, bez baraży, że poznańską " Jedynką " będzie Mariusz Pudzianowski.

Z powodu niejasności w ordynacji wyborczej do Europarlamentu, nie udało się obsadzić " Jedynki " w Zachodniopomorskim, gdzie murowanym kandydatem był Mike Tyson, syn polskich emigrantów z Podhala. Będzie on jednak reprezentował PO w najblizszych wyborach do Sejmu, w okręgu wyborczym nr 342 w Chicago.

Nie udało się obsadzić "Jedynki " w Łodzi ponieważ podczas meetingu na giełdzie w Tuszynie poseł Stefan Niesiołowski pobił posłankę Iwonę Śledzińską - Katarasińską myląc  ją z red. Ewą Stankiewicz. Kierownictwo partii zdecydowało się również na anulowanie lubelskiej " Jedynki " bowiem okazało się, że kandydat na Europosła Michał Kamiński był w przeszłości gorącym zwolennikiem chilijskiego komunisty Salvadora Allende, co obecnie nie jest zgodne z linią partii.

Na koniec Tadeusz Zwiefka poinformował dziennikarzy o niespodziance jaką przygotowało kierownictwo partii swoim zwolennikom. Na ostatni festyn przedwyborczy w Starej Miłosnej, przybędzie znany ze swoich liberalno - demokratycznych poglądów, popularny  austriacki kulturysta Arnold Schwarzenegger. Zmagania wyborcze do Europarlamentu zapowiadają się, więc niezwykle pasjonująco.

http://naszeblogi.pl/45285-andrzej-golota-jedynka-po-na-pomorzu
--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-23 15:50:38
Autor: MarkWoydak

[...]

Eeee tam. Silnym w członku jest Adam Hofman. Ma wielkiego ptaka. Przy nim taki agent Tomek to cienias.

MW

Data: 2014-03-23 09:08:03
Autor: Marek
Am Sonntag, 23. März 2014 15:50:38 UTC+1 schrieb MarkWoydak:

> [...]

> " Partia silna siłą swoich członków "

Eeee tam. Silnym w członku jest Adam Hofman. Ma wielkiego ptaka. Przy nim taki agent Tomek to cienias.

Ja tam stawiam, ze najwiekszym kutasem ( zeby nie powiedziec h*jem ) jest i pozostanie sam Donaldo !

Data: 2014-03-24 06:04:28
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 17:08 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

MW

Ja tam stawiam, ze najwiekszym kutasem ( zeby nie powiedziec h*jem )  jest i pozostanie sam Donaldo !

A ty największym kretynem.
--
stevep
-- -- -