Andrzej Gwiazda

Data: 2011-12-12 07:24:37
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
Dziwię się panu Andrzejowi Gwieździe. Pan Andrzej dobrze o tym wie, że
13 XII zamordowano związek, który nigdy się nie odrodził. I oto w
rocznicę tego wydarzenia chce brać udział w politycznym wiecu kogoś
takiego jak Jarosław Kaczyński - uczestnik okrągłego stołu, szef
prezydenckiej kampanii grabarza Solidarności, nigdy nie spełniony
polityczny frustrat, który teraz walczy już tylko o siebie (a może
zawsze tak było?).

Jacek Biały

Data: 2011-12-12 15:34:22
Autor: Obserwator
Andrzej Gwiazda
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Dziwię się panu Andrzejowi Gwieździe. Pan Andrzej dobrze o tym wie, że
[...]

***********************************

pewnie Annie Walentynowicz tez sie dziwiles, ze stala po stronie PiS?

Nie znasz kochanienki historii polski, ale takze o *okraglym stole* wiesz
piate przez dziesiate.

Przy tym stole zasiadalo tez wiele osob, ktore rzeczywiscie myslalo o
przyszlosci polskiego spoleczenstwa.

W polityce nie ma tak, ze wszytko jest czarne, albo biale.

Polityka dziala w odcieniach szarosci:) Nie badz fanatykiem.

Data: 2011-12-12 11:28:50
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 16:34, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Rzeczywiście?
W polityce nie jest ważne co się mysli. Ważne ci sie robi.

przyszlosci polskiego spoleczenstwa.

No i jaką przyszłość wymyślili?
Gdyby nie upadek muru berlińskiego, mielibyśmy tu Białoruś z
Kiszczakiem i Wałęsą na zmianę.
jb

Data: 2011-12-12 20:02:44
Autor: Obserwator
Andrzej Gwiazda
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): (...)

PiS realizowal polityke zagraniczna, ktora pozwolilaby Polsce zachowac w przyszlosci suwerennosc gdyby byla kontynuowana.

Prezydent Kaczynski, potrafil nawiazac przyjacielska wspolprace z wieloma krajami bylego bloku komunistycznego. Przywodcy tych panstw darzyli go ogromnym szacunkiem.

Obecna polityka prowadzona przez PO, doprowadzila do sklocenia Polski z prawie wszytkimi panstwami. Wszystkie korzystne dla Polski relacje miedzynarodowe ktore zbudowal PiS, zostaly zburzone.

To co wyczynia sam Sikorski, to skandal.

Data: 2011-12-13 04:10:24
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda

PiS realizowal polityke zagraniczna (CIACH......)

PiS powinien nadal realizować politykę zagraniczną i wewnetrzną
, ktora pozwolilaby Polsce zachowac w
przyszlosci suwerennosc

Zgadza się?

gdyby byla kontynuowana.

Gdyby Kaczuś był dobrym politykiem, to by swoją politykę kontynuował.

(...)

To co wyczynia sam Sikorski, to skandal.

Powiedz tacie, niech mu przyłoży pasem.
jb

Data: 2011-12-13 04:35:15
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 12-12-2011 o 21:02:44  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A ty jesteś idiota bo to wypisujesz.

--
stevep

Data: 2011-12-12 17:07:34
Autor: Buba
Andrzej Gwiazda
Dnia Mon, 12 Dec 2011 15:34:22 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Skoro jesteś taki jaśnieoświecony to powiedz jaką rolę przy okrągłym stole
odgrywali Kaczyńscy.

--
Wysłany 2011-12-12 17:06:35.

Data: 2011-12-12 21:08:37
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-12 16:34,  Obserwator pisze:
pewnie Annie Walentynowicz tez sie dziwiles, ze stala po stronie PiS?

Jacek od zawsze popieral pania Krzywynos, ktora de facto byla
lamistrajkiem i wyszla z tramwaju dopiero kiedy jej odcieto zasilanie ;)

Data: 2011-12-13 04:12:56
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 21:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-12-12 16:34,  Obserwator pisze:

> pewnie Annie Walentynowicz tez sie dziwiles, ze stala po stronie PiS?

Jacek od zawsze popieral pania Krzywynos, ktora de facto byla

Nie znam Krzywonos i nie obchodzi mnie kim była
jb

lamistrajkiem i wyszla z tramwaju dopiero kiedy jej odcieto zasilanie ;)

Data: 2011-12-12 17:09:51
Autor: Buba
Andrzej Gwiazda
Dnia Mon, 12 Dec 2011 07:24:37 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

[...]

Gwiazda to jeszcze jeden z tych którym SB podrzuciło "prawdziwe" papiery.
Dobrze wiedzieli o ambicjach Gwiazdy i prowokacja trafiła na podatny grunt.
Andrzej Gwiazda uwierzył komuchom, a nie kolegom z "Solidarności". Może bał
się losu Jurczyka?

--
Wysłany 2011-12-12 17:07:59.

Data: 2011-12-13 04:20:54
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 17:09, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
> [...]

Dobrze wiedzieli o ambicjach Gwiazdy i prowokacja trafiła na podatny grunt.

Znam Gwiazdę i nie wierzę w to co piszesz.

Andrzej Gwiazda uwierzył komuchom,

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

 a nie kolegom z "Solidarności". Może bał
się losu Jurczyka?

Gdyby Gwiazda się bał, dostałby nobla zamiast Wałęsy.
jb

Data: 2011-12-13 14:19:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:71b7dfe3-2082-4f4f-80ac-919ccb3f3e3313g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

Czego?

Data: 2011-12-13 06:47:55
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 13 Gru, 14:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:71b7dfe3-2082-4f4f-80ac-919ccb3f3e3313g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

=======================================>
Czego?

Chociażby tego, o co pytał jadrys w tym wątku (12 Gru, 21:09).
Mój tekst -  13 Gru, 13:44

jb

Data: 2011-12-13 15:37:23
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 13-12-2011 o 14:19:08 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom.. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

Nawiedzonego fanatyzmu.

--
stevep

Data: 2011-12-13 15:52:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6fmwlac50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

==================================

Trafiłeś w punkt!!!

Data: 2011-12-13 04:36:36
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 12-12-2011 o 17:09:51 Buba <bubabuba@sittingbull.ca> napisał(a):

[...]

I nie tylko, to że fanatyzm zaciemnia rozum tyeż wiedzieli.

--
stevep

Data: 2011-12-12 21:06:51
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-12 16:24, Jacek Biały pisze:
[...]

Choc nie popieralem jego poparcia dla pseudo-ekologow wieszajacych sie
na drzewach nad Rospuda, nad ktora mieszkam, to jednak dziwie sie
twojemu zdziwieniu normalnemu odruchowi pana Gwiazdy, ktory wie jak
wyglada prawda o 13 grudnia 1981 roku.

Data: 2011-12-13 04:24:23
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 21:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

na drzewach nad Rospuda, nad ktora mieszkam, to jednak dziwie sie
twojemu zdziwieniu normalnemu odruchowi pana Gwiazdy, ktory wie jak

A co wspólnego ma prawda o 13 grudnia 1981 roku z dzisiejszym
Sikorskim?
jb

Data: 2011-12-13 15:42:51
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 13-12-2011 o 13:24:23 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 12 Gru, 21:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wyglada prawda o 13 grudnia 1981 roku.

A co wspólnego ma prawda o 13 grudnia 1981 roku z dzisiejszym

Jak to, przecież to zdrajca na służbie niemiecko-rosyjskiego kondominium.   :D

--
stevep

Data: 2011-12-12 21:09:31
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
[...]

Jak to? Przecież związek istnieje do dzisiaj.

Data: 2011-12-13 04:44:33
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 21:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> zawsze tak było?).

> Jacek Biały

Jak to? Przecież związek istnieje do dzisiaj.

Otóż nie istnieje (proponuję obejrzeć film z roku 1990 z udziałem A,
Gwiazdy pod tytułem "Solidarność dziesięć lat później"e).
Nigdy nie było ponownej legalizacji Solidarności. Dzisiejsza
neosolidarność została zarejestrowana w czasie, gdy NSZZ Solidarność
działała nadal w podziemiu. Nowy zwiazek powstał w oparciu o nowy
statut i nowe władze, ustanowione odgórnie przez Wałęsę (Wałęsa juz w
debacie z Miodowiczem zapowiedział stworzenie 'nowej Solidarnosci').
Dlaczego Wałęsa powołał nowy zwiazek? To proste: Solidarność nie
chciała zgodzić się na plan masowego wyrzucania ludzi na bruk, a takie
były warunki rozmów, które wałęsa prowadził w willi MSW w
podwarszawskiej Magdalence. Zawiązana odgórnie neosolidarność
stworzyła ochronny parasol nad rodzącym się czerwonym kapitalizmem.

Pozdrowiemia!
jb

Data: 2011-12-13 15:40:25
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-13 13:44, jrr pisze:

[...]

Ok. uwierzę jak pokażesz mi postulat "Solidarności" wspominający coś wyrzucaniu ludzi na bruk. I że w tamtym czasie komuś w ogóle coś takiego mogło przyjść do głowy, ze to było planowane.

Data: 2011-12-14 05:57:41
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 13 Gru, 15:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Pozdrowiemia!
> jb

Ok. uwierzę jak pokażesz mi postulat "Solidarności" wspominający coś

W co uwierzyzs?
Pisałem, że Solidarność w tym przeszkadzała. Znowu czytasz własne
mysli, więc powtórzę: Neozwiązek powstał po to, żeby ludzi wywalać na
bruk.

Data: 2011-12-19 20:21:04
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-14 14:57, jrr pisze:

[...]

W te plany wyrzucania na bruk. Temu mogła zapobiec tylko komuna, a "Solidarność" walczyła z komuną... Była z a kapitalizmem. A tylko tam się ludzi wyrzuca na bruk.

Data: 2011-12-19 12:29:28
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 20:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> bruk.

W te plany wyrzucania na bruk. Temu mogła zapobiec tylko komuna

Jak mogła zapobiec, skoro komuna wyrzucała?
Dopiero pierwszy demokratyczny rząd odsunał Balcerowicza.

jb

Data: 2011-12-20 20:44:09
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-19 21:29, Jacek Biały pisze:
[...]

Radzę zmienić nick - Biały do ciebie nie pasuje. Czarny lub brunatny byłby bardziej adekwatny.

Data: 2011-12-20 15:03:26
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 20 Gru, 20:44, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jak mogła zapobiec, skoro komuna wyrzucała?
> Dopiero pierwszy demokratyczny rząd odsunał Balcerowicza.

> jb

Radzę zmienić nick

Ja ma zmienić nick?
A czemu zmieniasz temat?
jb

Data: 2011-12-21 19:59:16
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-21 00:03, Jacek Biały pisze:
[...]

Tak, ty.
Nie ma mowy o zmianie tematu. Biały kojarzy się z kimś zrównoważonym, a tobie fobia czarno-brunatna najwyraźniej padła na mózg.

Data: 2011-12-21 12:54:10
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 21 Gru, 19:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Nie ma mowy o zmianie tematu. Biały kojarzy się z kimś zrównoważonym, a
tobie fobia czarno-brunatna najwyraźniej padła na mózg.

A co z tematem mają twoje skojarzenia?
Dobrze wiesz, że to wasi ludzie wyrzucali ludzi na bruk. Wstyd ciagnąć
ten temat, więc przeszedłeś do personalnych skojarzeń.
jb

Data: 2011-12-21 03:59:12
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 20-12-2011 o 20:44:09 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Raczej żółty ze względu na papiery.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-12 22:40:32
Autor: matusm
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:409c8e69-9c90-4913-bffa-9c3416dfcac3u5g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-12-12 22:41:04
Autor: boukun
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.interia.eu> napisał w wiadomości news:jc5sca$6kg$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Widzisz, chociaż raz (znów po latach) mogę cię matusm pochwalić...

boukun

Data: 2011-12-13 04:34:26
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 12-12-2011 o 16:24:37 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

I to cię dziwi, przecież to nawiedzony fanatyk.

--
stevep

Data: 2011-12-13 04:52:44
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 13 Gru, 04:34, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-12-2011 o 16:24:37 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> zawsze tak było?).

> Jacek Biały

I to cię dziwi, przecież to nawiedzony fanatyk.

Stefek, a gdzie jest plucio?

jb

Data: 2011-12-13 15:41:01
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 13-12-2011 o 13:52:44 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> zawsze tak było?).

> Jacek Biały

I to cię dziwi, przecież to nawiedzony fanatyk.

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-12-13 08:58:50
Autor: boukun
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6er7ovp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Odezwał się, fanatyk drugiej strony...

boukun

Data: 2011-12-13 15:40:36
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 13-12-2011 o 08:58:50 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Uderz w stól, a zaraz idiota da głos.

--
stevep

Data: 2011-12-19 21:31:18
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
[...]

Zrozumial kto tak naprawde w tym okraglym stoliku bral udzial,
sprzedawczyki i stare komo-ruskie dziady :)

Data: 2011-12-19 13:08:26
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> takiego jak Jarosław Kaczyński - uczestnik okrągłego stołu

Zrozumial kto tak naprawde w tym okraglym stoliku bral udzial,

A gdzie się uchowały?
Ja myślałem, że stara Rosja wymarła.

Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921
__
Wesołych świąt!
jb

Data: 2011-12-19 22:55:55
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-19 22:08, Jacek Biały pisze:
ruskie dziady :)

A gdzie się uchowały?
Ja myślałem, że stara Rosja wymarła.

Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921

O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Data: 2011-12-20 05:42:01
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 19-12-2011 o 22:55:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ja też i nie noszę plakietki debila jak niektórzy w sejmie.  '<

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:34:09
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eefb2ee$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie masz nic do powiedzenia to nie zaśmiecaj grupy!

BBR

Data: 2011-12-20 11:45:39
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 22:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921

O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Już nie palikociarz?
jb

Data: 2011-12-20 21:47:40
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-20 20:45, Jacek Biały pisze:
O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Już nie palikociarz?

Nie widze sprzecznosci.

Data: 2011-12-21 13:01:51
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 20 Gru, 21:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już nie palikociarz?

Nie widze sprzecznosci.

No a związki?
Co mają wspólnego dzisiejsze polskie pedały z zamordowana przez
bolszewików Rosją?
P.S.
Państwo Gwiazdowie lubią Rosjan. Często wyjeżdżają wędrować gdzieś na
Syberię (czytałem ich relacje z pripoliarnego Urala). Jakieś parę lat
temu zagubili sie w Karpatach Wschodnich, ale wszystko dobrze się
skończyło.
__
Pozdrawiam Świątecznie
jb

Data: 2011-12-20 05:40:53
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 19-12-2011 o 21:31:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Że też ten nawiedzony fanatyk był w stanie cokolwiek zrozumieć.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:33:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eef9f19$0$1203$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aleś się wysilił na dowcip! Najwyraźniej masz kompleksy wynikające z pochodzenia.

BBR

Andrzej Gwiazda