Andrzej Gwiazda

Data: 2011-12-12 17:09:51
Autor: Buba
Andrzej Gwiazda
Dnia Mon, 12 Dec 2011 07:24:37 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

Dziwię się panu Andrzejowi Gwieździe. Pan Andrzej dobrze o tym wie, że
13 XII zamordowano związek, który nigdy się nie odrodził. I oto w
rocznicę tego wydarzenia chce brać udział w politycznym wiecu kogoś
takiego jak Jarosław Kaczyński - uczestnik okrągłego stołu, szef
prezydenckiej kampanii grabarza Solidarności, nigdy nie spełniony
polityczny frustrat, który teraz walczy już tylko o siebie (a może
zawsze tak było?).

Jacek Biały

Gwiazda to jeszcze jeden z tych którym SB podrzuciło "prawdziwe" papiery.
Dobrze wiedzieli o ambicjach Gwiazdy i prowokacja trafiła na podatny grunt.
Andrzej Gwiazda uwierzył komuchom, a nie kolegom z "Solidarności". Może bał
się losu Jurczyka?

--
Wysłany 2011-12-12 17:07:59.

Data: 2011-12-13 04:20:54
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 17:09, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
> [...]

Dobrze wiedzieli o ambicjach Gwiazdy i prowokacja trafiła na podatny grunt.

Znam Gwiazdę i nie wierzę w to co piszesz.

Andrzej Gwiazda uwierzył komuchom,

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

 a nie kolegom z "Solidarności". Może bał
się losu Jurczyka?

Gdyby Gwiazda się bał, dostałby nobla zamiast Wałęsy.
jb

Data: 2011-12-13 14:19:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:71b7dfe3-2082-4f4f-80ac-919ccb3f3e3313g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

Czego?

Data: 2011-12-13 06:47:55
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 13 Gru, 14:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:71b7dfe3-2082-4f4f-80ac-919ccb3f3e3313g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

=======================================>
Czego?

Chociażby tego, o co pytał jadrys w tym wątku (12 Gru, 21:09).
Mój tekst -  13 Gru, 13:44

jb

Data: 2011-12-13 15:37:23
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 13-12-2011 o 14:19:08 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

W przeciwieństwie do Wałęsy Gwiazda nigdy nie wierzył komuchom.. Zna
ich na wylot, a ja wiele się od Gwiazdy nauczyłem.

Nawiedzonego fanatyzmu.

--
stevep

Data: 2011-12-13 15:52:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6fmwlac50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Trafiłeś w punkt!!!

Data: 2011-12-13 04:36:36
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 12-12-2011 o 17:09:51 Buba <bubabuba@sittingbull.ca> napisał(a):

[...]

I nie tylko, to że fanatyzm zaciemnia rozum tyeż wiedzieli.

--
stevep

Andrzej Gwiazda