Andrzej Gwiazda

Data: 2011-12-12 21:09:31
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-12 16:24, Jacek Biały pisze:
DziwiÄ™ siÄ™ panu Andrzejowi GwieĹşdzie. Pan Andrzej dobrze o tym wie, ĹĽe
13 XII zamordowano związek, który nigdy się nie odrodził.
zawsze tak było?).

Jacek Biały

Jak to? PrzecieĹĽ zwiÄ…zek istnieje do dzisiaj.

Data: 2011-12-13 04:44:33
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 12 Gru, 21:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-12-12 16:24, Jacek Biały pisze:

> Dziwię siępanuAndrzejowiGwieĽdzie. Pan Andrzej dobrze o tym wie, że
> 13 XII zamordowano zwi±zek, który nigdy się nie odrodził.
> zawsze tak było?).

> Jacek Biały

Jak to? Przecież zwi±zek istnieje do dzisiaj.

Otóż nie istnieje (proponuję obejrzeć film z roku 1990 z udziałem A,
Gwiazdy pod tytułem "Solidarno¶ć dziesięć lat póĽniej"e).
Nigdy nie było ponownej legalizacji Solidarno¶ci. Dzisiejsza
neosolidarno¶ć została zarejestrowana w czasie, gdy NSZZ Solidarno¶ć
działała nadal w podziemiu. Nowy zwiazek powstał w oparciu o nowy
statut i nowe władze, ustanowione odgórnie przez Wałęsę (Wałęsa juz w
debacie z Miodowiczem zapowiedział stworzenie 'nowej Solidarnosci').
Dlaczego Wałęsa powołał nowy zwiazek? To proste: Solidarno¶ć nie
chciała zgodzić się na plan masowego wyrzucania ludzi na bruk, a takie
były warunki rozmów, które wałęsa prowadził w willi MSW w
podwarszawskiej Magdalence. Zawi±zana odgórnie neosolidarno¶ć
stworzyła ochronny parasol nad rodz±cym się czerwonym kapitalizmem.

Pozdrowiemia!
jb

Data: 2011-12-13 15:40:25
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-13 13:44, jrr pisze:

Jak to? PrzecieĹĽ zwiÄ…zek istnieje do dzisiaj.

Otóż nie istnieje (proponuję obejrzeć film z roku 1990 z udziałem A,
Gwiazdy pod tytułem "Solidarność dziesięć lat później"e).
Nigdy nie było ponownej legalizacji Solidarności. Dzisiejsza
neosolidarność została zarejestrowana w czasie, gdy NSZZ Solidarność
działała nadal w podziemiu. Nowy zwiazek powstał w oparciu o nowy
statut i nowe władze, ustanowione odgórnie przez Wałęsę (Wałęsa juz w
debacie z Miodowiczem zapowiedział stworzenie 'nowej Solidarnosci').
Dlaczego Wałęsa powołał nowy zwiazek? To proste: Solidarność nie
chciała zgodzić się na plan masowego wyrzucania ludzi na bruk, a takie
były warunki rozmów, które wałęsa prowadził w willi MSW w
podwarszawskiej Magdalence. Zawiązana odgórnie neosolidarność
stworzyła ochronny parasol nad rodzącym się czerwonym kapitalizmem.

Pozdrowiemia!
jb

Ok. uwierzę jak pokażesz mi postulat "Solidarności" wspominający coś wyrzucaniu ludzi na bruk. I że w tamtym czasie komuś w ogóle coś takiego mogło przyjść do głowy, ze to było planowane.

Data: 2011-12-14 05:57:41
Autor: jrr
Andrzej Gwiazda
On 13 Gru, 15:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> podwarszawskiej Magdalence. Zawi±zana odgórnie neosolidarno¶ć
> stworzyła ochronny parasol nad rodz±cym się czerwonym kapitalizmem.

Ok. uwierzę jak pokażesz mi postulat "Solidarno¶ci" wspominaj±cy co¶
wyrzucaniu ludzi na bruk.

W co uwierzyzs?
Pisałem, że Solidarno¶ć w tym przeszkadzała. Znowu czytasz własne
mysli, więc powtórzę: Neozwi±zek powstał po to, żeby ludzi wywalać na
bruk.

Data: 2011-12-19 20:21:04
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-14 14:57, jrr pisze:

Ok. uwierzę jak pokażesz mi postulat "Solidarności" wspominający coś
wyrzucaniu ludzi na bruk.
W co uwierzyzs?
Pisałem, że Solidarność w tym przeszkadzała. Znowu czytasz własne
mysli, więc powtórzę: Neozwiązek powstał po to, żeby ludzi wywalać na
bruk.

W te plany wyrzucania na bruk. Temu mogła zapobiec tylko komuna, a "Solidarność" walczyła z komuną... Była z a kapitalizmem. A tylko tam się ludzi wyrzuca na bruk.

Data: 2011-12-19 12:29:28
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 20:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> bruk.

W te plany wyrzucania na bruk. Temu mogła zapobiec tylko komuna

Jak mogła zapobiec, skoro komuna wyrzucała?
Dopiero pierwszy demokratyczny rz±d odsunał Balcerowicza.

jb

Data: 2011-12-20 20:44:09
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-19 21:29, Jacek Biały pisze:
[...]

Dopiero pierwszy demokratyczny rząd odsunał Balcerowicza.

jb

Radzę zmienić nick - Biały do ciebie nie pasuje. Czarny lub brunatny byłby bardziej adekwatny.

Data: 2011-12-20 15:03:26
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 20 Gru, 20:44, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jak mogła zapobiec, skoro komuna wyrzucała?
> Dopiero pierwszy demokratyczny rz±d odsunał Balcerowicza.

> jb

Radzę zmienić nick

Ja ma zmienić nick?
A czemu zmieniasz temat?
jb

Data: 2011-12-21 19:59:16
Autor: jadrys
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-21 00:03, Jacek Biały pisze:
[...]

Tak, ty.
Nie ma mowy o zmianie tematu. Biały kojarzy się z kimś zrównoważonym, a tobie fobia czarno-brunatna najwyraźniej padła na mózg.

Data: 2011-12-21 12:54:10
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 21 Gru, 19:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ja ma zmienić nick?
> A czemu zmieniasz temat?
> jb

Tak, ty.
Nie ma mowy o zmianie tematu. Biały kojarzy się z kim¶ zrównoważonym, a
tobie fobia czarno-brunatna najwyraĽniej padła na mózg.

A co z tematem maj± twoje skojarzenia?
Dobrze wiesz, że to wasi ludzie wyrzucali ludzi na bruk. Wstyd ciagn±ć
ten temat, więc przeszedłe¶ do personalnych skojarzeń.
jb

Data: 2011-12-21 03:59:12
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda

[...]