Andrzej Gwiazda

Data: 2011-12-19 21:31:18
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-12 16:24, Jacek Biały pisze:
Dziwię się panu Andrzejowi Gwieździe. Pan Andrzej dobrze o tym wie, że
13 XII zamordowano związek, który nigdy się nie odrodził. I oto w
rocznicę tego wydarzenia chce brać udział w politycznym wiecu kogoś
takiego jak Jarosław Kaczyński - uczestnik okrągłego stołu

Zrozumial kto tak naprawde w tym okraglym stoliku bral udzial,
sprzedawczyki i stare komo-ruskie dziady :)

Data: 2011-12-19 13:08:26
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> takiego jak Jarosław Kaczyński - uczestnik okrągłego stołu

Zrozumial kto tak naprawde w tym okraglym stoliku bral udzial,

A gdzie się uchowały?
Ja myślałem, że stara Rosja wymarła.

Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921
__
Wesołych świąt!
jb

Data: 2011-12-19 22:55:55
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-19 22:08, Jacek Biały pisze:
ruskie dziady :)

A gdzie się uchowały?
Ja myślałem, że stara Rosja wymarła.

Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921

O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Data: 2011-12-20 05:42:01
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 19-12-2011 o 22:55:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ja też i nie noszę plakietki debila jak niektórzy w sejmie.  '<

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:34:09
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eefb2ee$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie masz nic do powiedzenia to nie zaśmiecaj grupy!

BBR

Data: 2011-12-20 11:45:39
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 19 Gru, 22:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Państwo polskie jako pierwsze uznało bolszewię - Trakat Ryski 1921

O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Już nie palikociarz?
jb

Data: 2011-12-20 21:47:40
Autor: u2
Andrzej Gwiazda
W dniu 2011-12-20 20:45, Jacek Biały pisze:
O-ho widze, zes ruski kacap podszywajacy sie za Polaka :)

Już nie palikociarz?

Nie widze sprzecznosci.

Data: 2011-12-21 13:01:51
Autor: Jacek Biały
Andrzej Gwiazda
On 20 Gru, 21:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już nie palikociarz?

Nie widze sprzecznosci.

No a związki?
Co mają wspólnego dzisiejsze polskie pedały z zamordowana przez
bolszewików Rosją?
P.S.
Państwo Gwiazdowie lubią Rosjan. Często wyjeżdżają wędrować gdzieś na
Syberię (czytałem ich relacje z pripoliarnego Urala). Jakieś parę lat
temu zagubili sie w Karpatach Wschodnich, ale wszystko dobrze się
skończyło.
__
Pozdrawiam Świątecznie
jb

Data: 2011-12-20 05:40:53
Autor: stevep
Andrzej Gwiazda
Dnia 19-12-2011 o 21:31:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Że też ten nawiedzony fanatyk był w stanie cokolwiek zrozumieć.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:33:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Andrzej Gwiazda

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eef9f19$0$1203$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aleś się wysilił na dowcip! Najwyraźniej masz kompleksy wynikające z pochodzenia.

BBR

Andrzej Gwiazda