Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!

Data: 2010-08-16 13:23:11
Autor: Eulalia Browarek
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Co ten Putin z Tuskiem jeszcze wymyśli :(

Hańba! Hańba!! Hańba!!!

Zennon

Data: 2010-08-16 08:47:48
Autor: magdaverakosiorek
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
On Aug 16, 8:23 am, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_And...

Co ten Putin z Tuskiem jeszcze wymyśli :(

Hańba! Hańba!! Hańba!!!

Zennon

Dla mnie jest oczywiste że za wyprawę Gwiazdy odpowiada rząd.
Antoni Macierewicz z łatwościa to udowodni. Góry były nieodpowiednio
prygotowane na przyjęcie turystów.

magdavera

Data: 2010-08-16 17:49:55
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 17:47, magdaverakosiorek pisze:
Dla mnie jest oczywiste że za wyprawę Gwiazdy odpowiada rząd.
Antoni Macierewicz z łatwościa to udowodni. Góry były nieodpowiednio
prygotowane na przyjęcie turystów.

Ściemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Data: 2010-08-16 18:40:44
Autor: Jan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c695e26$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale z tej samej rodziny.
Jan

Data: 2010-08-16 19:55:52
Autor: u2
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
W dniu 2010-08-16 18:40, Jan pisze:

ÂŚciemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Ale z tej samej rodziny.

Nie, on z bolkowej krainy która oszukała Polaków.

Data: 2010-08-16 22:18:28
Autor: Jaksa

Użytkownik "Jan" <sansta@op.pl> napisał w wiadomości news:i4bpmc$tua$1news.onet.pl...

> Ściemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Ale z tej samej rodziny.
Jan

Tak, tej samej polskiej rodziny.

Do której A.Michink i B.Komorowski nie należą.
Amen.

Jaksa

Data: 2010-08-16 15:28:17
Autor: rAzor
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:

Idź się lecz, debilu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-16 15:31:29
Autor: Grzegorz Z.
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Idź się lecz, debilu.

No jak to?

Tym razem to już nie był zamach?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 15:36:29
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 15:31, Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Idź się lecz, debilu.

No jak to?

Tym razem to już nie był zamach?

Gość wybiera się tam gdzie nie powinien i stąd takie alarmy.

Data: 2010-08-16 09:55:41
Autor: Me
On Aug 16, 9:36 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> No jak to?

> Tym razem to już nie był zamach?

Gość wybiera się tam gdzie nie powinien i stąd takie alarmy.

TAKA INTERPRETACJA JEST NEPOROWNYWALNA DO DECYZJI RZADU
KACZYNSKIEGO ABY ODWIEDZIC POLSKIE ZIEMIE W 70 ROCZNICE MORDU
POLSKICH ZOLNIERZY, KTORZY DOPIERO CO ZAJMOWALI TERRYTORIOUM PRZYZNANE
Z POWROTENM W 1918 ROKU I W SYTUACJI KIEDY ROSJA STALE ODMAWIA
DOKUMENTOW.

PROSZE NIE PROPAGOWAC TAKICH CYNICZNYCH POSTAW W SYTUACJI KIEDY JEST
WILE OFIAR.

CO PAN W OGOLE SOBIE MYSLI - CZY PAN TEZ JEST PRZESTEPCA?

Data: 2010-08-16 15:39:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:36:29 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No i kim była ta "towarzyszka" ? Czy to przystoi, tak bez ślubu? Więc pewnie bóg go pokarał.

Szkoda tylko że znowu na koszt podatników.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 15:43:39
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 15:39, Grzegorz Z. pisze:
Gość wybiera się tam gdzie nie powinien i stąd takie alarmy.
No i kim była ta "towarzyszka" ? Czy to przystoi, tak bez ślubu? Więc pewnie bóg go pokarał.

Szkoda tylko że znowu na koszt podatników.

A co mnie obchodzi z kim się wybierał ? To jego prywatna sprawa. Nie
przepadam za Gwiazdą, podobnie jak nie przepadam za Wałęsą.

A GOPR jest od ratowania ludzi w górach.

Data: 2010-08-16 15:50:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:43:39 +0200, u2 napisał(a):

A GOPR jest od ratowania ludzi w górach.

Siedemdziesięciopięciolatków.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 15:51:10
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 15:50, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:43:39 +0200, u2 napisał(a):

A GOPR jest od ratowania ludzi w górach.

Siedemdziesięciopięciolatków.

Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.

Data: 2010-08-16 15:54:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:51:10 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-16 15:50, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:43:39 +0200, u2 napisał(a):

A GOPR jest od ratowania ludzi w górach.

Siedemdziesięciopięciolatków.

Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.

Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

"przed wyjazdem w góry sprawdź swój stan zdrowia, zadbaj o kondycję"

http://gopr.bieszczady.pl/index.php?p=bezpieczenstwo/

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 16:09:54
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 15:54, Grzegorz Z. pisze:
Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

O, rasista się znalazł. Swoje rasistowskie teorie wsadź sobie w swoje 4
litery.

Data: 2010-08-16 16:10:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 16:09:54 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-16 15:54, Grzegorz Z. pisze:
Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

O, rasista się znalazł.

Kto? GOPR?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 20:26:20
Autor: raff
W dniu 2010-08-16 16:09, u2 pisze:
W dniu 2010-08-16 15:54, Grzegorz Z. pisze:
Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

Pierdu pierdu. Pedalisko sie wije w zeznaniach.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-16 20:30:01
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 20:26, raff pisze:

Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

Pierdu pierdu. Pedalisko sie wije w zeznaniach.

Widać, że jest za segregacją ludzi na zdrowych i chorych, starych i młodych.

Data: 2010-08-16 20:37:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 20:30:01 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-16 20:26, raff pisze:

Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

Pierdu pierdu. Gej sie wije w zeznaniach.

Widać, że jest za segregacją ludzi na zdrowych i chorych, starych i młodych.

Homoseksualistów i heteroseksualistów też?

--
"Zimny Lech w nowej puszce dobrze się trzyma"

Data: 2010-08-16 20:37:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 20:26:20 +0200, raff napisał(a):

W dniu 2010-08-16 16:09, u2 pisze:
W dniu 2010-08-16 15:54, Grzegorz Z. pisze:
Jakichkolwiek. Bez względu na wiek.
Nie jakichkolwiek. Tylko zdrowych i sprawnych fizycznie.

Pierdu pierdu. Gej sie wije w zeznaniach.

Nie jestem gejem.

--
"Zimny Lech w nowej puszce dobrze się trzyma"

Data: 2010-08-16 22:16:08
Autor: Jaksa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ob2h9v5j0rha.gfuq7hcuw0o8.dlg40tude.net...

> Pierdu pierdu. Gej sie wije w zeznaniach.

Nie jestem gejem.

Nikt nie twierdzi że jesteś gejem (i nie zmieniaj już tekstów przedpiśców).
Twierdzimy że jesteś pedałem.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:39:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 22:16:08 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Jak to nie?

Co i rusz jakiś głupek przypisuje mi homoseksualizm.

To już się staje nudne.

--
"Zimny Lech w nowej puszce dobrze się trzyma"

Data: 2010-08-16 21:40:57
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c69408d$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

.... a Wałęsa nie przepada za Gwiazdą. Walentynowicz już się pozbył - czyżby teraz przyszła pora na Gwiazdę? Następny w kolejce to pewnie Krzysztof Wyszkowski.
AZ

Data: 2010-08-16 19:46:10
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c69944e$0$21006$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Yes! Yes!! Yes!!!!  Już miałem sam puścic plotkę o spisku Wałęsy na życie legend "prawdziwej" solidarności  ;)))

A wogóle to:

Hańba! Hańba!! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-16 15:58:09
Autor: rAzor
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Idź się lecz, debilu.

No jak to?

Tym razem to już nie był zamach?

Skoro tak wy pedały uważacie, to niech wam będzie zamach.
Z zaciekawieniem patrzyłem jak się zmieniały tytułu w onecie i gaziarni od samego rana. Pierwszy z nich był w stylu "Gwiazda wezwał GOPR na pomoc" - w tekście towarzyszka wędrówki zasłabła  i nie mogła dalej iść. Z godziny na godzinę te same oneciacko-gaziarskie media zrobiły z Przełeczy Dukielskiej nieprzebyt masyw K2 zimową porą i meldowały o zaginieciu. Jeśli nie jesteś takim tympym, szczerbatym błaznem jak zenek to może zajarzysz, ze działa tu jakiś niezbyt zwyczajny mechanizm.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-16 16:00:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:58:09 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

Skoro tak wy geje uważacie, to niech wam będzie zamach.

Ale ja jestem wyznania heteroseksualnego!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 16:32:53
Autor: -heÂŽsk
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
On Mon, 16 Aug 2010 13:23:11 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Co ten Putin z Tuskiem jeszcze wymyśli :(

Hańba! Hańba!! Hańba!!!

Zennon

 hanba! krwi! krwi! tusk do dymisji. hrabia won z palacu! ;o)

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 17:44:10
Autor: konus

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4be3u$b85$1tioat.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_Andrzeja_Gwiazdy.html

Co ten Putin z Tuskiem jeszcze wymyśli :(

Hańba! Hańba!! Hańba!!!

Zennon

hanba , hanba , hanba
Cala Polska , caly narod , wszyscy Polscy krzycza , hanba , hanba , hanba

kwakwa

Data: 2010-08-16 18:39:26
Autor: Jan

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i4bmce$lve$1news.onet.pl...

[...]

W jakiej szkole Ciebie nauczyli tego ze Ty to cala Polska.
Podobnie jak Ty myslal ten kto zginal i jego brat kk.
Jan

Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!