Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!

Data: 2010-08-16 08:47:48
Autor: magdaverakosiorek
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
On Aug 16, 8:23 am, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8255308,GOPR_szuka_And...

Co ten Putin z Tuskiem jeszcze wymyśli :(

Hańba! Hańba!! Hańba!!!

Zennon

Dla mnie jest oczywiste że za wyprawę Gwiazdy odpowiada rząd.
Antoni Macierewicz z łatwościa to udowodni. Góry były nieodpowiednio
prygotowane na przyjęcie turystów.

magdavera

Data: 2010-08-16 17:49:55
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 17:47, magdaverakosiorek pisze:
Dla mnie jest oczywiste że za wyprawę Gwiazdy odpowiada rząd.
Antoni Macierewicz z łatwościa to udowodni. Góry były nieodpowiednio
prygotowane na przyjęcie turystów.

Ściemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Data: 2010-08-16 18:40:44
Autor: Jan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c695e26$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale z tej samej rodziny.
Jan

Data: 2010-08-16 19:55:52
Autor: u2
Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!
W dniu 2010-08-16 18:40, Jan pisze:

ÂŚciemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Ale z tej samej rodziny.

Nie, on z bolkowej krainy która oszukała Polaków.

Data: 2010-08-16 22:18:28
Autor: Jaksa

Użytkownik "Jan" <sansta@op.pl> napisał w wiadomości news:i4bpmc$tua$1news.onet.pl...

> Ściemniasz, Gwiazda nie jest z PIS.

Ale z tej samej rodziny.
Jan

Tak, tej samej polskiej rodziny.

Do której A.Michink i B.Komorowski nie należą.
Amen.

Jaksa

Andrzej Gwiazda poraz drugi porwany przez Specnaz !!!!