Andrzej Lepper w Strasburgu

Data: 2010-03-11 14:30:02
Autor: u2
Andrzej Lepper w Strasburgu
... tak gwoli przypomnienia dlaczego elyty 3 RP przypu¶ciły na niego
w¶ciekły atak :

http://www.youtube.com/watch?v=flKRe2ZMI-Y

Data: 2010-03-12 08:09:41
Autor: konserwator
Andrzej Lepper w Strasburgu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnardo$lt$1atlantis.news.neostrada.pl...

znakomite! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-12 08:45:51
Autor: cytryna
> [...]

> .. tak gwoli przypomnienia dlaczego elyty 3 RP przypu¶ciły na niego

znakomite! *************************************************************************

Prorocze słowa, a za to się płaci!

Data: 2010-03-12 08:52:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Andrzej Lepper w Strasburgu [Parlament Europejski, listopad 2002]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
.. tak gwoli przypomnienia dlaczego elyty 3 RP przypuściły na niego
wściekły atak :

http://www.youtube.com/watch?v=flKRe2ZMI-Y

A ja już myślałem że jego któreś "odwołania" dotarły do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wszyscy inni juĹĽ rzÄ…dzili i rozkradali PolskÄ™.

Andrzej Lepper w Strasburgu