Andrzej Przewoznik zyje !!!

Data: 2010-06-05 13:25:02
Autor: Eulalia Browarek
Andrzej Przewoznik zyje !!!
Ukrywa się gdzieś na Ukrainie. Podobno uzywał kilkukrotnie karty bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i przedziera się do kraju !!!

Zennon

Data: 2010-06-05 07:13:47
Autor: Pistacjusz
Andrzej Przewoznik zyje !!!
On 5 Cze, 15:25, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Ukrywa się gdzieś na Ukrainie. Podobno uzywał kilkukrotnie karty
bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i
przedziera się do kraju !!!

Zennon

Ciekawe czy zegarki też wszystkie oddali.

Data: 2010-06-05 11:54:15
Autor: DJ MC Donald Musk
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Address.invalid> wrote:
> [...]
> przedziera się do kraju !!!

> Zennon

Ciekawe czy zegarki też wszystkie oddali.

no i nie wiadomo czy zlote koronki sa na miejscach....

Data: 2010-06-05 21:35:16
Autor: u2
Andrzej Przewoznik zyje !!!
W dniu 2010-06-05 20:54, DJ MC Donald Musk pisze:
Ciekawe czy zegarki też wszystkie oddali.
no i nie wiadomo czy zlote koronki sa na miejscach.

Kilku telefonów również brakuje.

Data: 2010-06-05 23:28:20
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0aa6f7$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-05 20:54, DJ MC Donald Musk pisze:
Ciekawe czy zegarki też wszystkie oddali.
no i nie wiadomo czy zlote koronki sa na miejscach.

Kilku telefonów również brakuje.
-- -- -- -- -- -
pewnie te z ekranami dotykowymi. trzeba sprawdzic czy ktos z rejonu Smolenska nie wystawia czegos na allegro
awe

Data: 2010-06-05 15:52:41
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hudj7e$88a$1tioat.net...
Ukrywa się gdzieś na Ukrainie. Podobno uzywał kilkukrotnie karty
bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i
przedziera się do kraju !!!

Zennon
-- -- -- -- -- -- -- --
no ciekawa macie teorie, ciekawa, nie powiem. ciekwe tez kogo pochowali w jego grobie. Czy uwazacie ze trzeba teraz wykopac cialo i zbadac?
Mnie jedynie zastanawia skad ktos mial kody do karty kredytowej. Przeciez to nie jest takie chop siup. Nie znam przypadku zeby takie kody ktos trzymal przy sobie, albo mial napisane na karcie
awe

Data: 2010-06-05 11:53:27
Autor: DJ MC Donald Musk
Andrzej Przewoznik zyje !!!
On 5 Cze, 15:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
napisał w wiadomościnews:hudj7e$88a$1tioat.net...> Ukrywa się gdzieś na Ukrainie. Podobno uzywał kilkukrotnie karty
> bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i
> przedziera się do kraju !!!

> Zennon

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

tusk pewnie przeslal wszystkie kody w ramach "dobrej wspolpracy" z
ruska prokuratura...

Data: 2010-06-05 23:27:39
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e12c845-a885-4c1a-b3b1-3f6ce869c0a3j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]
> bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -
calkiem mozliwe, i Putin kupil sobie zegarek - wiadomo iwan
awe

Data: 2010-06-05 16:10:30
Autor: boukun
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hudkle$1t5$1news.onet.pl...

[...]

Ja jak byłem w Niemczech, to moja żona wypłacała z mojej karty pieniądze w Polsce z bankomatów...

boukun

Data: 2010-06-05 23:27:07
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hudm39$e17$1mx1.internetia.pl...

[...]

ale miala twoje kody do karty...ja moja moge ci wyslac i nic z niej nie wyplacisz, no chyba ze masz szczescie i za 3 razem trafisz, inaczej bankomat polknie karte i nic ci to nie da. Wy boukun widzieliscie chociaz karte bankomatowa na oczy?
awe

Data: 2010-06-05 23:37:55
Autor: boukun
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huef9j$7es$1news.onet.pl...

[...]

Ten pin jest w chipie, można zeskanować, jak ktoś się zna...

boukun

Data: 2010-06-06 00:06:46
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:huegaa$m1o$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie slyszalem zeby mozna bylo zeskanowac chipa, karte magnetyczna tak.
jesli mozna zeskanowac chipa to dlaczego banki nie uznaja reklamacji jesli kasa jest wyplacana po wpisaniu kodow przez zlodzieja.
jedym slowem wy boukun sprawdzcie te informacje w bankach bo to oznacza ze te karty chipowe sa gowno warte
awe

Data: 2010-06-06 00:12:02
Autor: boukun
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huehjg$crp$1news.onet.pl...

[...]

A co to taki chip, odpowiedni progbee i heja...

boukun

Data: 2010-06-06 00:35:51
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hueiaa$pk0$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
pokaz mi gdzie ktos zesknaowal chipa od karty

Data: 2010-06-06 01:23:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Andrzej Przewoznik zyje !!!
On 6 Cze, 00:35, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hueiaa$pk0$1mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A co to taki chip, odpowiedni progbee i heja...

> boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -
pokaz mi gdzie ktos zesknaowal chipa od karty

zeskanowac to sie pewnie da...
wyjdzie takie
cos"hjoseyfsbn986r9cw3ru9aqb378reycbksaegfcjgesr8w03r8uw8430rygncsoiueyf.
98324750235uy8by7u097szp7eyr84;5v0s4oieyts9ynyps3[nv3w4yrv;sroiuyeulkthlesh..............................

Data: 2010-06-06 01:19:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Andrzej Przewoznik zyje !!!
On 6 Cze, 00:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:huegaa$m1o$1mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten pin jest w chipie, można zeskanować, jak ktoś się zna...

> boukun

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

pinu nie ma na karcie (czy w czipie czy na pasku). Pin jest wysylany
do weryfikacji do centrum i kodowany jest kluczem 32 bitowym - nie da
sie tego odszyfrowac (nawet, gdyby podpiac sie do linni) bo proby sa
tylko 3. Po weryfikacji odzie komenda do bankomatu by wyplacic i ile
wyplacic.

Data: 2010-06-06 01:15:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Andrzej Przewoznik zyje !!!
On 5 Cze, 23:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:huef9j$7es$1news.onet.pl...

> [...]

> bankomatowa na oczy?
> awe

Ten pin jest w chipie, można zeskanować, jak ktoś się zna...

no to znaczy, ze sie nie znasz....

Data: 2010-06-06 10:41:29
Autor: awe
Andrzej Przewoznik zyje !!!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5a3d528-75c8-430b-8f51-969b3f5b2ee9q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> bankomatowa na oczy?
> awe

Ten pin jest w chipie, można zeskanować, jak ktoś się zna...

-- -- -- -- -- -- -
boukun na wielu rzeczach sie nie zna a ma tylko wyobrazenie czesto bledne
awe..

Data: 2010-06-06 01:57:30
Autor: Tzva Adonai
Andrzej Przewoznik zyje !!!
awe napisał(a):

Mnie jedynie zastanawia skad ktos mial kody do karty kredytowej.

A po co mu "kody", głąbie?.. Przy transakcjach internetowych podaje
się tylko numer karty, jej typ i datę ważności (expiration date) -
wszystkie te dane są wypisane na karcie.. Dane osobowe możesz wpisać
zmyślone, system w ogóle w to nie wnika, po prostu automatycznie
obciąża konto właściciela karty.. Dlatego w razie utraty karty
właściciel jest obowiązany natychmiast poinformować o tym bank, który
albo ją blokuje, albo unieważnia wszystkie transakcje dokonane po
dacie zaginięcia...

Data: 2010-06-05 21:38:13
Autor: Klin
Andrzej Przewoznik zyje !!!
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
Ukrywa się gdzieś na Ukrainie. Podobno uzywał kilkukrotnie karty
bankomatowej. Znaczy się udało mu się wymnkąć z rąk siepaczy z KGB i
przedziera się do kraju !!!

Zennon

   Dalej się bawisz w dezinformatora?

Andrzej Przewoznik zyje !!!