Andrzej Siadek 320m

Data: 2011-12-07 20:19:22
Autor:
Andrzej Siadek 320m
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Krótka, konkretna relacja naszego rekordzisty :) http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=246612#246612 Jeszcze raz: gratulacje!!

[quote="Pawelw"]Wysłany: 2011-12-03, 11:48      nie no luzio TomekR był na 767 m :) wiec spoko
[/quote]

Na forum rebreathers.pl jest taka informacja dotyczącego rekordu. Oczywiście czysto kabaretowa.

W Sopocie 3 lata temu na Konferencji Naukowej Polskiego Towarzystwa Medycyny Hiperbarycznej i Techniki Nurkowej rozmawiałem ze znajomym który wykonywał prace na 320 metrach.

Andrzej Siadek - Płetwonurek CMAS/SSI, Commercial Deep Sea Diver, szef ekipy nurków MAP.

Andrzej mimo ogromnych umiejętności i niewyobrażalnemu doświadczeniu jest niezwykle skromnym i sympatycznym człowiekiem. Ta rzadka cecha zjednuje mu przyjaciół na całym świecie. Mimo, że urodził sie w górach, całe swoje życie związał z morzem i jego wielką pasją - nurkowaniem. Zaczynał jako nurek w Marynarce Wojennej, następnie jako nurek zawodowy tzw. Commercial Deep Sea Diver pracował na platformach wiertniczych i w kompaniach przewozowych między innymi w: RPA, Brazylii, USA, Gabonie, Iranie. Pracował dla belgijskiego Instytutu Oceanografii na Korsyce, eksplorował wraki na całym świecie. Najgłębsze nurkowanie odbył na 320 metrach w trakcie wykonywania prac podwodnych jako nurek zawodowy. Przez kilka lat Andrzej był współwłaścicielem bazy nurkowej w Helu, aktualnie zajmuje się organizowaniem nurkowań komercyjnych.

Jak widać niektórzy już byli głębiej, na wielkich obiegach zamkniętych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-07 22:31:56
Autor: Czesław Wiśniak
Andrzej Siadek 320m
Ty to jednak jestes zdrowo pierdolniety, odrozniasz sport od pracy, zaplecze i koszty ? Wez powiedz Panu (koledze) Siadkowi, zeby wzial ten sprzet rumuna i zanural. Cos cie boli ? Nie dziwie sie, ze wiekszosc traktuje cie jak swira. Nudzisz sie to idz wez cos opatentuj specjalisto od pieprzenia bez sensu !

cw

Data: 2011-12-07 21:58:19
Autor:
Andrzej Siadek 320m
Czesław Wiśniak <cw@cw.pl> napisał(a):
[...]

Zastanawiałeś się dzisiaj nad zmianą nazwiska na Burakowski ?
Jesteś głupi prymitywny dupek:

"Re: Lubikowo - utronięcie
Autor: Czesław Wiśniak cw@cw.pl
Data: 05-12-2011, 13:54:46
+ pokaż cały nagłówek
Ktoś wie z jaką "cywilną grupą" płetwonurków wybrała się ta dziewczyna?

Z ekipą Jacquesa Cousteau.

cw" Jest wypadek, jak kompletna menda robisz popis gówniarstwa, z Koliną możesz konkurować.

Wracając do 320m to zdecydowanie więcej, niż osiągnięcie K.Starnawskiego. Którego również znam, a tu buraku znasz ich osobiście ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-07 23:49:37
Autor: Czesław Wiśniak
Andrzej Siadek 320m
Zastanawiałeś się dzisiaj nad zmianą nazwiska na Burakowski ?
Jesteś głupi prymitywny dupek:

Serio? Ale mi dojebales tylko nie wysilaj sie tak bo to niebezpieczne w twoim wieku.

Z ekipą Jacquesa Cousteau.

Racja, moze ty byles ta ekipa ?

Jest wypadek, jak kompletna menda robisz popis gówniarstwa, z Koliną możesz
konkurować.

Glupie pytanie - glupia odpowiedz.
Widocznie lepszy kolina niz rysiu oszolom.

Wracając do 320m to zdecydowanie więcej, niż osiągnięcie K.Starnawskiego.

Matole skonczony po co mi to piszesz? Jak masz z tym problem to jedz do KS, wywaz drzwi, zerwij z wyra i wykrzycz mu to prosto w twarz, na koniec oskarz o oszustwo.
Chociaz, moze lepiej nie podchodz:
http://img856.imageshack.us/img856/5186/morgensztern.jpg

Którego również znam, a tu buraku znasz ich osobiście ?

O Jezu, to nobilitacja dla ciebie, czujesz sie spelniony ?:) Niestety naprawde nie zmienia to faktu, ze jestes psychopata. Coz, zaspokoje twoja ciekawosc, Pana Siadka nie znam ale slyszalem, ze jest rekordzista swiata.

cw.

Data: 2011-12-08 08:19:08
Autor:
Andrzej Siadek 320m
Czesław Wiśniak <cw@cw.pl> napisał(a):
Serio? Ale mi dojebales tylko nie wysilaj sie tak bo to niebezpieczne w twoim wieku.

Sam siebie załatwiłeś, pierwszym wpisem.

> Z ekipą Jacquesa Cousteau.

Racja, moze ty byles ta ekipa ?

Jesteś burak.

> Jest wypadek, jak kompletna menda robisz popis gówniarstwa, z Koliną > możesz
> konkurować.

Glupie pytanie - glupia odpowiedz.
Widocznie lepszy kolina niz rysiu oszolom.

Przeskoczyłeś w klasyfikacji z głupiej na skandaliczną.
Czesław Wiśniak <cw@cw.pl> napisał(a):, zachowujesz się jak znany piździelec.
Przypomnę imiona i nazwiska w języku polskim piszemy z dużej litery.
Nie dość że burak i głupek to również językiem polskim się słabo posługuje.
Drobiazg ty buraku mnie znasz osobiście ? czy jak piździelec siejesz swoje poglądy bez wyssane z pały.

> [...]

Matole skonczony po co mi to piszesz? Jak masz z tym problem to jedz do KS, wywaz drzwi, zerwij z wyra i wykrzycz mu to prosto w twarz, na koniec oskarz o oszustwo.

Jesteś głupek, Już były nurkowania w ten zakres głębokości, rekord jest w klasie podwójnych CCR. Możesz zrobić podobny z kłódką na jajach.

> [...]

O Jezu, to nobilitacja dla ciebie, czujesz sie spelniony ?:) Niestety naprawde nie zmienia to faktu, ze jestes psychopata. Coz, zaspokoje twoja ciekawosc, Pana Siadka nie znam ale slyszalem, ze jest rekordzista swiata.

Dlaczego się denerwujesz, znam różne osoby.

Buraku zaistniałeś merytorycznie ?

c...@cw.pl

Najnowsza aktywność:

Aktywność w  Jaka tania opona zimowa dobra na lato ?   pl.misc.samochody 2 dni temu
Ile lat o wytrzymuje akumulator?   pl.misc.samochody 2 dni temu
[...]
Pokaż wszystko &#187;
  Liczba postów
  Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Sie Wrz
Paź Lis Gru
2011                       15
 Co buraku, gówno umiesz, mamusia do komputera dała dostęp i gnojek pyskuje w sieci.
Ile lat buraku nurkujesz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-08 10:24:26
Autor: Czesław Wiśniak
Andrzej Siadek 320m
Aktywność w
Ile lat o wytrzymuje akumulator?   pl.misc.samochody 2 dni

Tylko tyle ?
http://www.demotywery.pl/uploads/2010_11/11/4336_1127_500.jpg

pozdrawiam rc

pozdrawiaj dalej palancie

Data: 2011-12-08 10:25:18
Autor:
Andrzej Siadek 320m
Czesław Wiśniak <cw@cw.pl> napisał(a):
> Aktywność w
> Ile lat o wytrzymuje akumulator?   pl.misc.samochody 2 dni

pozdrawiaj dalej palancie

Buraczek się zdenerwował, buraczek nie istnieje poza robieniem jaj z pogrzebu.
Gnojek jesteś i kapitalnie się przedstawiłeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-08 10:58:26
Autor: Marek
Andrzej Siadek 320m
Porównanie komercyjnych nurkowań saturowanych do nurkowań technicznych chyba nie ma sensu. Chyba nikt normalny nie pracuje na CCR 320m pod wodą. David Shaw próbował na 270m i skończyło się to tragicznnie. W ten sposób można porównywać lot na motolotni do lotu na księżyc :)

Wielki szacun dla Starnasia i powodzenia w dalszych planach!

Maro

Data: 2011-12-08 10:30:14
Autor:
Andrzej Siadek 320m
Marek <dharmax5@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

W jednych i drugich nurkowaniach są wypadki śmiertelne.
Dlatego szacunek należy się i jednym i drugim.
Zwłaszcza że zwykle profesjonalni osiągnęli to wcześniej.
Sprawdź czy Andzej Siadek nurkował w wodorze ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-08 13:43:23
Autor: Czesław Wiśniak
Andrzej Siadek 320m

Użytkownik "Marek" <dharmax5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jbq1o2$jpr$1news.icm.edu.pl...
[...]

On tego nie rozumie, bo to teoretyk - pseudowynalazca :). Taki frustrat, ktory nigdy "nie zamoczyl jaj".
Szuka wytlumaczenia bo mu najwyrazniej starnas koscia w gardle stoi. Musial wczesniej wylac na niego jakies pomyje jak na wszystkich zreszta ;). Za wszelka cene szuka mozliwosci, zeby podwazyc te -280m. Nawet gdyby to bylo -319 to bylo do dupy bo ktos tam spawal na -320 :)
Teraz cos zmienia ton i zaczyna pieprzyc o wypadkach i szacunku, swir jednym slowem.

cw

Data: 2011-12-08 12:56:10
Autor:
Czesław Wiśniak burak z sekty.
Czesław Wiśniak <cw@cw.pl> napisał(a):
On tego nie rozumie, bo to teoretyk - pseudowynalazca :). Taki frustrat, ktory nigdy "nie zamoczyl jaj".

Nasz burak,idzie drogą piździelca i kłamie.

Szuka wytlumaczenia bo mu najwyrazniej starnas koscia w gardle stoi.

Znowu burak nie stosuje się do regół pisowni w języku polskim, imiona pseudonimy, nazwiska piszemy z duzej litery, o ile autor nie stosuje innych reguł.

[...]

Przedstawiłeś się że jesteś gnojek, że burak że piździelec. Masz jakieś własne osiągnięcia czy tylko szczekanie ?

"Wysłany: 2011-12-03, 10:26   Pawelw napisał/a:
Starnaś pobił rekord Polski w najgłebszym nurkowaniu i rekord świata na eCCR. Wielkie Gratulacje !!! Polak potrafi .... :) aha 283m :) the bells , Egipt .
Fajnie że Krzysztof realizuje cele, jak Leszek zmienił zapatrywania. Co do rekordów to 3 lata temu w Sopcie spotkałem znajomego, który nurkował na 300 tyle że w wodorze. Świat profesjonalny był już tam, gdzie rekreacyjni robią rekordy. pozdrawiam rc"

Czesław Wiśniak szmato kłamiesz.

pozdrawiam rc

--

Andrzej Siadek 320m