Anegdotka z zycia wzieta

Data: 2009-07-25 03:40:54
Autor: Nadawca
Anegdotka z zycia wzieta
"Podsumowanie" poziomu intelektualnego osławionej dr Aliny Całej z ŻIH -
dokonane przez jednego z bardziej znanych publicystów (ale mniejsza o nazwiska):

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Panią Aline Całą poznałem w 1979 r. na opozycyjnym przyjęciu gdzie dyskutowałem
z Michnikiem i Kuroniem na temat pisarzy komunistycznych typu Brandys czy
Konwicki którzy po 56 stawali się (powoli) opozycjonistami. Alinka wtrąciła się
do dyskusji mówiąc coś w rodzaju, ze kto tak krytykuje bohaterów opozycji jak ja
to jest w gruncie rzeczy antysemitą : jej słowa wywołały salwe śmiechu, a
Michnik odciągnął mnie na bok i powiedział : ona jest pierdolnięta nie zwracaj
na nia uwagi.  Pisze to by unaocznic fakt, że A.Cała zawsze propagowała poglądy
kretyńskie i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.

Data: 2009-07-25 05:30:53
Autor: Panslavista
Anegdotka z zycia wzieta

Użytkownik "Nadawca" <zaxxon99WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomości

Pisze to by unaocznic fakt, że A.Cała zawsze propagowała poglądy
kretyńskie i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.

Jak to wszystkie parchły mają w zwyczaju.

Data: 2009-07-24 23:54:56
Autor: Antenka
Anegdotka z zycia wzieta
Jak to wszystkie parchły mają w zwyczaju.

Z mlekiem matki wyssali  talmud i kabałem to muszą być przrwrotni hehe

Antenka

Data: 2009-07-25 06:38:26
Autor: Tzva Adonai
Anegdotka z zycia wzieta
"Podsumowanie" poziomu intelektualnego osławionej dr Aliny Całej z ŻIH -
dokonane przez jednego z bardziej znanych publicystów (ale mniejsza o nazwiska):

Zmyśliłeś to, kretynie...

Data: 2009-07-24 23:58:14
Autor: Antenka
Anegdotka z zycia wzieta
Zmyśliłeś to, kretynie...

No jasne, tak jak był zmyślony udział twoich pięknych rabinów z USA w
praniu brudnych pieniędzy i handlowaniem ludzkim mięchem...
Żenada...zejdź na ziemię Tzvelek, bo cię parch w konia robi...hihi

Antenka

Data: 2009-07-25 10:50:38
Autor: awe
Anegdotka z zycia wzieta

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.0000036c.4a6a8c42newsgate.onet.pl...
"Podsumowanie" poziomu intelektualnego osławionej dr Aliny Całej z ŻIH -
dokonane przez jednego z bardziej znanych publicystów (ale mniejsza o nazwiska):

Zmyśliłeś to, kretynie...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zainteresuje cie jedna anegtotka ktora bedzie ci bliska. Otoz pewnego razu moja znajoma zaprosila mnie na przyjecie. Sami faceci i tylko 2 kobiety. Pijemy alkohol, jakies opowiesci i nagle slysze jak jeden facet mowi"bylismy na takim festynie, a tam przyjechali strazacy. Taaakie piekne torsy, takie piekne chlopaki" a potem reakcja "przepraszam czy wy jestescie pedalami?" Rozlegl sie "hahahahahahaha"
awe

Data: 2009-07-25 10:45:29
Autor: awe
Anegdotka z zycia wzieta

[...]