Data: 2012-10-11 18:23:59 | |
Autor: UARS | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Witam,
7 dni temu, w rozmowie z konsultantem Cyfry zgodziłem się na przedłużenie umowy (aneks). Dzisiaj dostałem aneks na piśmie i widze że zamiast podania konkretnej kwoty, napisali że mam prawo do: "- odbioru zestawu promocyjnego Optimum HD, na zasadach określonych w Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne i jej Cenniku oraz do 25zł rabatu na Opłatę Miesięczną za odbiór Zestawu Promocyjnego Optimum HD przez Okres Minimalny 12 miesięcy" Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę płacił więcej? Czy może przez cały okres minimalny obowiązuje mnie wyłącznie obecny cennik? Rozwiązywać ten aneks czy nie? Mam jeszcze 2-3 dni czasu. Czy w C+ są normalne aneksy z podaną kwotą za abonament w trakcie okresu minimalnego? pozdrawiam, UARS ps. dalem sie wpuscic w maliny bo gosc caly czas mowil o konkretnej kwocie... |
|
Data: 2012-10-11 18:35:52 | |
Autor: Cavallino | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Użytkownik "UARS" <uars@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5076f2a1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl... Witam, Nie, będziesz mógł zrezygnować. Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć. |
|
Data: 2012-10-11 19:04:36 | |
Autor: UARS | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:5076f559$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę płacił więcej? Dzięki za odpowiedź. Czyli rozumiem że wszystko jest w porządku i mogę spać spokojnie :) dzięki, UARS |
|
Data: 2012-10-12 18:57:45 | |
Autor: G | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę A skąd ta pewność? Bo sam jestem tego ciekaw. Ostatnio wycofali się z gwarantowanej ceny i jakoś ochoczo zaczęli dawać stały rabat. |
|
Data: 2012-10-12 19:16:11 | |
Autor: glang | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
dzisiaj negocjowałem przedużenie umowy i też dostałem rabat kwotowy ale po tym wątku asekuracyjnie zadałem to pytanie aby nagrało się w podsumowaniu nowych warunków :)Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę konsultant wyraźnie potwierdził że w przypadku wzrostu ceny pakietu mogę zrezygnować z umowy z ich powodu. pzdr GL |
|
Data: 2012-10-12 19:41:55 | |
Autor: Cavallino | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50785065$0$26681$65785112@news.neostrada.pl... dzisiaj negocjowałem przedużenie umowy i też dostałem rabat kwotowy ale po tym wątku asekuracyjnie zadałem to pytanie aby nagrało się w podsumowaniu nowych warunków :)Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę Żadna łaska, tak stanowi prawo telekomunikacyjne. |
|
Data: 2012-10-12 19:41:19 | |
Autor: Cavallino | |
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty | |
Użytkownik "G" <@> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50784c10$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
Bo od chyba 3 czy 4 lat ani razu nie podnieśli mi ceny podczas umowy lojalnościowej (okresu minimalnego), zawsze robili to dokładnie z jego końcem. |